SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welk versie vinden jullie het tofst?
Ho dat was het enige nummer die ik eigenlijk 100% zeker wist dat die niet geraden zou worden.quote:
Tering zeg, ik even googlen hoe oud ze was, ik dacht mid 20 ofzoquote:Op maandag 1 juli 2013 22:36 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ho dat was het enige nummer die ik eigenlijk 100% zeker wist dat die niet geraden zou worden.
Vind alle Skinny Love versies maar niks eigenlijk.
Ik mag wel trouwens zeggen dat ik Birdy wel een leuke meid vind want ik ben slechts anderhalf jaar ouder.![]()
Fuck die Birdy is gruwelijk jongquote:Op maandag 1 juli 2013 22:36 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ho dat was het enige nummer die ik eigenlijk 100% zeker wist dat die niet geraden zou worden.
Vind alle Skinny Love versies maar niks eigenlijk.
Ik mag wel trouwens zeggen dat ik Birdy wel een leuke meid vind want ik ben slechts anderhalf jaar ouder.![]()
h5quote:Op maandag 1 juli 2013 22:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Fuck die Birdy is gruwelijk jongNooit geweten.
In Amerika vlieg je er de bak voor in en blijf je voor de rest van je leven gebrandmerkt als sex offender.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:40 schreef Kerftminister het volgende:
17 is overigens wel het jongste waar ik voor settle hoor, ben zelf 18.
Terwijl het in Aziatische landen de normaalste zaak van de wereld is, prachtig die cultuurverschillen.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:43 schreef Grobbel het volgende:
[..]
In Amerika vlieg je er de bak voor in en blijf je voor de rest van je leven gebrandmerkt als sex offender.
Daar sturen ze een Birdy op je af die zich dan vrijwillig voor seks aanbiedtquote:Op maandag 1 juli 2013 22:43 schreef Grobbel het volgende:
[..]
In Amerika vlieg je er de bak voor in en blijf je voor de rest van je leven gebrandmerkt als sex offender.
Ja preciesquote:Op maandag 1 juli 2013 22:58 schreef Felagund het volgende:
Ik weet niet waar ik meer van schrik, dat Birdy 17 is, of dat mensen uit 1996 al 17 jaar oud zijn .
Benjamin Button.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja precies
Ik ben ook al gewoon 14 jaar 17....echt ziek
Nog een versie:
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:32 schreef debeterebob het volgende:
Het origineel natuurlijk. Het verdriet in Vernons rauwe stem, dat gitaarwerk in een vreemde open-C tuning waardoor het nog spontaner en gemeender klinkt dan het al was. Een van mijn favoriete nummers aller tijden, maar vergelijken met dat gejank van Birdy die maar weer eens onderstreept dat een mooie stem hebben niet gelijk staat aan muziek kunnen maken is geen eerlijke wedstrijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welk versie vinden jullie het tofst?![]()
Ik luister Hurtsquote:Op maandag 1 juli 2013 23:29 schreef Bol_Wan het volgende:
CHVRCHES is toch zeker geen guilty pleasure? Anders ben ik reteschuldig. Guilty pleasures zijn sowieso een beetje onzin natuurlijk. Voel me niet schuldig voor die heerlijk foute muziekjes![]()
Overigens zijn al jullie gp's vrouwen, stelletje macho's![]()
Dit is pas guilty:
Dat is momenteel het lievelingsnummer van mijn 10 maand oude zoontjequote:
Dat zoontje van jou krijgt een prima muzikale opvoeding zo te horenquote:Op maandag 1 juli 2013 23:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is momenteel het lievelingsnummer van mijn 10 maand oude zoontje
Samen met deze:
O o...quote:Op maandag 1 juli 2013 23:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Als er maar een beat in zitHet liefst in combinatie met de woorden "Baby baby baby"
Zolang hij nog niet kan Googlen, behoed ik hem voor het kwaad in deze wereld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |