Ohja. Net zo'n kut stem waar ik niet langer dan 2 seconden naar kan luisteren. Valt me nu pas op dat die stem echt volstrekt gelijk is aan die van Deer Tickquote:
Ik luister 15 best vaak in het echtquote:Op maandag 1 juli 2013 21:10 schreef Norrage het volgende:
Net als #14..2e keer luisteren gaan er meer belletjes rinkelen....
En waarom heb je dat #15 ingezet![]()
Die heb ik zelfsquote:Op maandag 1 juli 2013 21:09 schreef Bol_Wan het volgende:
Zal me verbazen als er iemand is die 23 niet heeft overigens
Dat karakteriseert al die singer-songwriters welquote:Op maandag 1 juli 2013 21:38 schreef debeterebob het volgende:
25 kan natuurlijk Ed Sheeran, Passenger, Ben Howard, Kensington, The Tallest Man, etc. zijn
Gareth Gates niet wetenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:53 schreef Norrage het volgende:
Ok ik ken er uiteindeijk 4
Triest he
Al moet ik zeggen, dat ik bij een heleboel echt totaal geen idee had en niet eens herkenning.
Heb alleen Curtis, Daft Punk, Modest Mouse en Peace...
We hebben allemaal onze guilty pleasures. Had er net zo goed Avril Lavigne tussen kunnen zetten.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:01 schreef Norrage het volgende:
Gareth Gates? Wtfwie dat wist mag hier niet meer posten...
Atomic Kittenquote:Op maandag 1 juli 2013 22:07 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
We hebben allemaal onze guilty pleasures. Had er net zo goed Avril Lavigne tussen kunnen zetten.
Atomic Kitten, Sugababes en Girls Aloudquote:
Hansonquote:Op maandag 1 juli 2013 22:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Atomic Kitten, Sugababes en Girls Aloud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Natalie Imbruglia, Maria Menaquote:Op maandag 1 juli 2013 22:07 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
We hebben allemaal onze guilty pleasures. Had er net zo goed Avril Lavigne tussen kunnen zetten.![]()
Katie Melua
Natalie
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
CHVRCHES, Selah Suequote:Op maandag 1 juli 2013 22:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Birdy, Stevie Ann, Katie Melua![]()
Ik vind zelfs Nine Million Bicycles leuk![]()
Helemaal niks mis met Chvrchesquote:Aldus.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: