abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juli 2013 @ 05:15:19 #51
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_128448268
quote:
14s.gif Op zondag 30 juni 2013 20:23 schreef Faux. het volgende:
De Nederlandse Tweede Kamer "schrikt". Goh, dat zal de VS boeien :')
_O-
graag op anoniem
pi_128448656
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 03:06 schreef Royyy het volgende:

[..]

Mwa, dat verschil tussen buitenlands beleid wat er volgens jou is tussen de Democraten en Republikeinen zie ik toch niet echt.
Ik zeg niet dat er niets gebeurd alleen zijn de motivaties om het te doen waarschijnlijk wel anders en is het allemaal niet "you are either with us or against us" en is is het in t grote geheel meer transparant. Men 'probeert' als er fouten gemaakt worden het allemaal wel vrij te houden voor de pers, de persvrijheid is daarom ook hoger dan onder Bush.

Drone strikes zijn gerichter en slimmer dan een heel leger sturen en ook zullen ze zich soms nog wel als politieagent met bepaalde conflicten in de wereld bemoeien. Dat wordt van Amerika als machtigste land ter wereld ook wel min of meer verwacht ook, de progressieve burgers en partijen die in diverse landen wonen hebben landen als Amerika nodig of andere progressieve landen om dingen klaar te krijgen. In Turkije is de regering bv zo stug als een berg met dezelfde holle retoriek die bush gebruikte, dezelfde acties tegen de pers en erger en wekenlang protesteren maakt in turkije bv niets uit.. mensen krijgen als beloning een bijna alienated toespraak over partijpolitiek van de regering die op een hoge wolk lijkt te staan en oordeelt dat degenen die protesteren terroristen zijn, wat moet je als volk met een regering die geen verbinding met het volk lijkt te hebben.

Ook doet Turkije nu dingen buiten de landsgrenzen door andere landen rondom te complimenteren terwijl er in eigen land van alles mis is. Het volk heeft op een bepaald punt recht op het zien van eieren voor hun geld. De minderheid mag een meerderheid nooit het zwijgen opleggen en dat is wat conservatieven maar al te graag lijken te doen.

Het verschil is dat Amerika nu iets meer serve and protect lijkt te spelen met zo gericht mogelijke acties ipv een domme goldrush waar het gros van de bevolking onder moet lijden. Schandalen zullen er nog steeds zijn maar door de transparantie in de pers zal t allemaal wat beter te behappen zijn. Bij Bush was t een fles waar de kurk op bleef tot de boel knapte en men de regering beu werd en met obama is er toch iets meer communicatie.

[ Bericht 10% gewijzigd door Beathoven op 01-07-2013 08:06:59 ]
pi_128448740
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 20:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat een droeftoeters, zeker nog nooit van Echelon gehoord
Mijn theorie is dat Echelon gewoon geevolueerd is naar Google, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 1 juli 2013 @ 08:18:21 #54
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_128448881
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 02:11 schreef polderturk het volgende:
De VS heeft zelf 9/11 georganiseerd en uitgevoerd. Het was een inside job. Punt uit.
Pssst
De hele islam is een CIA complot om jullie er onder te houden
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 1 juli 2013 @ 09:26:39 #55
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_128449667
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 08:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Pssst
De hele islam is een CIA complot om jullie er onder te houden
Huehuehue...iemand die een ander denkbeeld er op na houdt, tijd voor een strawman!

:') Wordt je broek daar wat strakker van?
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things.
  maandag 1 juli 2013 @ 16:17:09 #56
321876 Cherna
Fuck the System
pi_128463928
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 02:11 schreef polderturk het volgende:
De VS heeft zelf 9/11 georganiseerd en uitgevoerd. Het was een inside job. Punt uit.
Dat is natuurlijk grote onzin. Iets organiseren op deze schaal is onmogelijk zonder het geheim te houden. Brandweer, politie, technici, politici, andere hulpverlening, inspecteurs etc etc zouden daar aan moeten meewerken. Daar heb je heel veel mensen voor nodig die dan ook nog hun mond moeten houden. Dat kan doodeenvoudig niet.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_128465046
Bush lult nu al met trots de wereld van de media in dat hij min of meer dit hele project heeft opgezet.

Om de credits te vangen?. :')

Die had een 9/11 schandaal met z'n staat van chronische dementie ook niet stil kunnen houden.
Als er wat was gebeurd, was 't er al lang uitgeflapt. Of ze hebben dat stukje in z'n brein eruit weten te magnetiseren oid.
pi_128465116
Het is wachten tot er iets lekt over economische spionage. Misschien worden ze dan eens echt wakker.

De privacy van de burgers zal ze een rotzorg zijn maar als grote bedrijven benadeeld worden zullen ze misschien echt in actie komen.
  maandag 1 juli 2013 @ 16:41:24 #59
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_128465158
quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:38 schreef Beathoven het volgende:
Bush lult nu al met trots de wereld van de media in dat hij min of meer dit hele project heeft opgezet.

Om de credits te vangen?. :')

Die had een 9/11 schandaal met z'n staat van chronische dementie ook niet stil kunnen houden.
Als er wat was gebeurd, was 't er al lang uitgeflapt. Of ze hebben dat stukje in z'n brein eruit weten te magnetiseren oid.
En uiteraard gaat het vooral weer over hoe Snowden het gevaar is :')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_128465180
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:40 schreef Confetti het volgende:
Het is wachten tot er iets lekt over economische spionage. Misschien worden ze dan eens echt wakker.

De privacy van de burgers zal ze een rotzorg zijn maar als grote bedrijven benadeeld worden zullen ze misschien echt in actie komen.
Ook dat is in het verleden al herhaaldelijk voorgekomen.
  maandag 1 juli 2013 @ 16:42:55 #61
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_128465211
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 09:26 schreef Yogaflame het volgende:

[..]

Huehuehue...iemand die een ander denkbeeld er op na houdt, tijd voor een strawman!

:') Wordt je broek daar wat strakker van?
Hebben de stemmen in jouw hoofd echos of galmen ze alleen maar?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_128465378
quote:
2s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

En uiteraard gaat het vooral weer over hoe Snowden het gevaar is :')
Ik denk dat de Republikeinen zich nu ook voor de kop slaan dat hun oud president als buffer voor de democratische Obama gaat staan. Het beste advies van spindoctors is gewoon stil blijven en de democraten het vuile werk te laten doen nu. Maar goed, Bush..

"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do we." --Washington, D.C., Aug. 5, 2004
  maandag 1 juli 2013 @ 16:49:52 #63
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_128465476
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:47 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik denk dat de Republikeinen zich nu ook voor de kop slaan dat hun oud president als buffer voor de democratische Obama gaat staan. Het beste advies van spindoctors is gewoon stil blijven en de democraten het vuile werk te laten doen nu. Maar goed, Bush..

"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do we." --Washington, D.C., Aug. 5, 2004

Bush = Aap.

Oei mag ik straks de VS niet meer in.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_128466700
De Tweede Kamer buigt voorover en wacht op penetratie vanuit de VS.
  Moderator maandag 1 juli 2013 @ 17:27:02 #65
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_128466884
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')