quote:Op zondag 30 juni 2013 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
Alleen als het van zijn wattagemeter mag.
Hoogerland in het prikkeldraad.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:11 schreef SiIk het volgende:
Is er eigenlijk wel eens een (ernstige) crash geweest met een motor of auto?
EEN AUTO, NEEEEquote:Op zondag 30 juni 2013 17:11 schreef SiIk het volgende:
Parijs - Roubaix een paar jaar terug: motor in het publiek gevlogenquote:Op zondag 30 juni 2013 17:11 schreef SiIk het volgende:
Ja maar daar had die auto weinig last vanquote:
serieus?quote:Op zondag 30 juni 2013 17:11 schreef SiIk het volgende:
Jesper Skibby die in de Ronde van Vlaanderen van zijn fiets werd gereden door een volgauto.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:12 schreef Gitank2 het volgende:
Parijs - Roubaix een paar jaar terug: motor in het publiek gevlogen
Of groene zeep...dat deden ze bij ter land, ter zee en in de lucht ook.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien kunnen ze op 5km een pak honden loslaten op het parcours
Een keer reed er een TV-motor over een meeloper heen. Dat was wel lachen.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:13 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Jesper Skibby die in de Ronde van Vlaanderen van zijn fiets werd gereden door een volgauto.
Je bent vast de enige die Sagan heeft opgesteld.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:14 schreef Ferdii het volgende:
Pak die gautier in en sagan afmaken die shitis goed voor mijn poultje
Ja dat bedoel ik toch niet jong'n.quote:
Ook nog inderdaad, die reed bijna zijn voeten eraf.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:13 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Jesper Skibby die in de Ronde van Vlaanderen van zijn fiets werd gereden door een volgauto.
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:14 schreef Pino112 het volgende:
Geel voor de winnaar toch? Omdat gister gelijke tijden enzo.
Want je bent de enige in je poultje die Sagan heeft?quote:Op zondag 30 juni 2013 17:14 schreef Ferdii het volgende:
Pak die gautier in en sagan afmaken die shitis goed voor mijn poultje
Ze lieten gewoon het vette lichaam van de presentator over het parcours gaan.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of groene zeep...dat deden ze bij ter land, ter zee en in de lucht ook.
de inactieven voorbij steken hequote:Op zondag 30 juni 2013 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent vast de enige die Sagan heeft opgesteld.
Was in 2005 inderdaad, ergens in de Pyreneeën.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een keer reed er een TV-motor over een meeloper heen. Dat was wel lachen.
Jaquote:Op zondag 30 juni 2013 17:14 schreef Pino112 het volgende:
Geel voor de winnaar toch? Omdat gister gelijke tijden enzo.
Heb hem als team captain, dat helpt iig iets meerquote:Op zondag 30 juni 2013 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent vast de enige die Sagan heeft opgesteld.
Wat een plaat kan die man stampen.quote:
Cannondale, sorryquote:Op zondag 30 juni 2013 17:15 schreef Sautor het volgende:
Liquigas controleert met 1 man, kansen voor vluchters
De kleur is in ieder geval een stuk beter dan de Noordzee.quote:
Heel helder iddquote:Op zondag 30 juni 2013 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De kleur is in ieder geval een stuk beter dan de Noordzee.
Dit dusquote:Op zondag 30 juni 2013 17:17 schreef Pedroso het volgende:
Hoop niet dat Chavanel (OPQS) )wint. Voor de rest maakt het me niet uit.
Michael Boogerd heeft al zijn overbodige doping in de Noordzee gedropt en dat zorgt voor een chemisch effect.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De kleur is in ieder geval een stuk beter dan de Noordzee.
Was de NOS nietquote:Op zondag 30 juni 2013 17:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hopelijk een betere dan die van de NOS gister bij Kittel.
op de nos herkennen ze alleen menchovquote:Op zondag 30 juni 2013 17:17 schreef Revanches het volgende:
Op nos herkennen ze de radiosjaak renner niet eens
De 2e zin redde je.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Michael Boogerd heeft al zijn overbodige doping in de Noordzee gedropt en dat zorgt voor een chemisch effect.
Nee natuurlijk niet. Michael is onschuldig.
Loop jij voor?quote:Op zondag 30 juni 2013 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien kunnen ze op 5km een pak honden loslaten op het parcours
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:19 schreef danos het volgende:
Gvd die tifushond doodmaken en zijn baasje op tv.
wtf!quote:
gelinkebaldquote:
Flecha rap ? Zou ik niet willen zeggen.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:20 schreef TheArt het volgende:
Wordt nog een interessant sprintje zo. Ze zijn allemaal wel rap eigenlijk.
Helemaal traag is ie ook weer niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Flecha rap ? Zou ik niet willen zeggen.
Millar kan nu geel krijgen, dus ja.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:20 schreef Sautor het volgende:
[..]
Die 10 sec van Fuglsang, ik denk dat ze daar inderdaad bang voor zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |