Dit is wel zo ja. Ajax denkt nog steeds in arbitragezaken a la Suarez en Bruno Silva lijkt het af en toe.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ligt nooit aan ajax he![]()
Is gewoon de arrogantie van ajax. Zo van "jullie moeten gewoon aan het grote ajax verkopen voor de prijs die WIJ vinden dat hij waard is". Dag narsingh, dag maher, dag v.Ginkel.
ah, je leest wat je wil lezen. Ik ga mijn tijd niet meer aan jou verdoen. Zat andere PSVers waar wel mee te discussiëren valt.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Is gewoon de arrogantie van ajax. Zo van "jullie moeten gewoon aan het grote ajax verkopen voor de prijs die WIJ vinden dat hij waard is". Dag narsingh, dag maher, dag v.Ginkel.
Waardoor het risico steeds incrementeert daarnaast zijn transferinkomsten incidenteel en maak je logischerwijs niet op elke speler winst. Zeker bij Maher vind ik prijs/kwaliteit verhouding zoek.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nogal veel natuurlijk. Als je veel geld binnenhaalt door uitgaande transfers, kun je ook voor meer geld inkopen. Best logisch eigenlijk
Dat over Van Ginkel is door jou uit de lucht gegrepen.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Wellicht om Sigi dwars te zitten inderdaad. Zo'n gek idee nog niet. Nu Mino en FSG nog. Al denk ik trouwens dat als Eriksen verkocht was, Maher wel opeens gekocht kon worden.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat Van Ginkel als groter talent gezien wordt, het zou kunnen dat Sigi Lens en Maher zelf te hoge eisen hadden.
Sigi Lens is altijd al een lastige jongen gebleken in onderhandelingen met Ajax, rare kwal is dat. Schijnt ook met financiën problemen te hebben.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wellicht om Sigi dwars te zitten inderdaad. Zo'n gek idee nog niet. Nu Mino en FSG nog. Al denk ik trouwens dat als Eriksen verkocht was, Maher wel opeens gekocht kon worden.
Nee, Ajax heeft zelf een prijs in gedachte en als het dan niet lukt dan niet. Dat is heel jammer voor Ajax, maar een beleid valt of staat met de consequentie er van.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit is wel zo ja. Ajax denkt nog steeds in arbitragezaken a la Suarez en Bruno Silva lijkt het af en toe.
Inderdaad hij viel een beetje tegen, wellicht einde seizoen enz. Daarom zei ik: we gaan het zien, hopelijk voor ons doet hij het goedquote:Op zondag 30 juni 2013 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat Ajax 7 miljoen zou hebben geboden op Van Ginkel schijnt ontkracht te zijn. Maar goed, van Ginkel is nog steeds niet verkocht.
Niet te vergeten dat Italië wel met een veredeld b-team speelde tegen Nederland toen. Hoe vond jij hem eigenlijk dit jeugd-EK? Vond het wat tegenvallen eerlijk gezegd.
Hij is bij iedereen lastig want hij wil gewoon het meeste uit de deal halen. Dat is ook gewoon zijn werk. PSV doet daar wel aan mee, Ajax niet. En omdat PSV daar wel aan mee doet kunnen zij Maher halen en is Ajax geen gegadigde.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sigi Lens is altijd al een lastige jongen gebleken in onderhandelingen met Ajax, rare kwal is dat. Schijnt ook met financiën problemen te hebben.
Kan zeker meespelen, heeft volgens mij 33 wedstrijden Eredivisie + Europees + Beker gespeeld. Ben ook benieuwd dit seizoen.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Inderdaad hij viel een beetje tegen, wellicht einde seizoen enz. Daarom zei ik: we gaan het zien, hopelijk voor ons doet hij het goed
Ajax ---> Overmars denkt altijd dieper na dan andere clubs. Maakt het uitgebreidere rekensommetje en dan is de reële kostenpost heel anders geschied dan je denkt ja.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij is bij iedereen lastig want hij wil gewoon het meeste uit de deal halen. Dat is ook gewoon zijn werk. PSV doet daar wel aan mee, Ajax niet. En omdat PSV daar wel aan mee doet kunnen zij Maher halen en is Ajax geen gegadigde.
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Hendrix tekent deze week.
Beste nieuws van de dag.
Was toch nog een andere speler die ook zou tekenen?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Hendrix tekent deze week.
Beste nieuws van de dag.
ja maher.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was toch nog een andere speler die ook zou tekenen?
Kwam in mijn ogen vooral omdat Strootman en Van Ginkel te weinig aanspeelbaar waren en daardoor Maher te ver moest terugzakken waardoor het te veel op een kluitje stond. Ik vond dat meer de fout van Pot dan van Maher.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Inderdaad hij viel een beetje tegen, wellicht einde seizoen enz. Daarom zei ik: we gaan het zien, hopelijk voor ons doet hij het goed
Rayhi ja. Die heeft nog steeds biet getekend. Had getweet dat hij vorige week vrijdag zou tekenen. Ik ben niet zo fan eerlijk gezegd.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heesakkersquote:Op zondag 30 juni 2013 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedoel een andere, zal het even opzoeken: Sander Heesakkersquote:Op zondag 30 juni 2013 21:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Rayhi ja. Die heeft nog steeds biet getekend. Had getweet dat hij vorige week vrijdag zou tekenen. Ik ben niet zo fan eerlijk gezegd.
Lachebekje ben je ook hé.quote:
Ik moet zeggen dat ik er niet heel veel van mee heb gekregen, enkel tegen Duitsland en de halve finale. Ik vraag me dan wel af waarom Van Ginkel dan zo geprezen werd, dat is best een belangrijk aspect van zijn positie.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kwam in mijn ogen vooral omdat Strootman en Van Ginkel te weinig aanspeelbaar waren en daardoor Maher te ver moest terugzakken waardoor het te veel op een kluitje stond. Ik vond dat meer de fout van Pot dan van Maher.
Ik denk niet dat Overmars beter kan rekenen dan Brands hoor. Is gewoon een keuze.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax ---> Overmars denkt altijd dieper na dan andere clubs. Maakt het uitgebreidere rekensommetje en dan is de reële kostenpost heel anders geschied dan je denkt ja.
Hm, en dan met bonussen mogelijk oplopend tot 8mio. Ex doorverkoop% van 25 zeker?twitter:RikElfrink twitterde op zondag 30-06-2013 om 21:55:43Het bedrag dat #AZ van #PSV ontvangt kan oplopen bij bonussen. De prijs van 6,5 miljoen euro gaat nu echter in de boeken. reageer retweet
Leuk backjequote:Op zondag 30 juni 2013 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heesakkers
http://www.elfvoetbal.nl/(...)cteert-twee-talenten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |