Benne gij..?quote:
Bedanktquote:Op zondag 30 juni 2013 14:14 schreef minthy het volgende:
Oehoe oehoe![]()
Wat is het hier saai trouwens...
Buiten jou om natuurlijk, ik ben niet van de beledigendequote:
Je zegt het niet zonder redenquote:Op zondag 30 juni 2013 14:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Buiten jou om natuurlijk, ik ben niet van de beledigende
Normaal struikel je tijdens Timur over de posters, dat bedoelde ikquote:
zonneschijn dit datquote:Op zondag 30 juni 2013 14:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Normaal struikel je tijdens Timur over de posters, dat bedoelde ik
Meer geschikt voor de donkere krasdagen voor kerst.quote:
Welke zon?quote:
Zonnestudio?quote:Op zondag 30 juni 2013 14:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ik loop hier in een bak met zonlicht
Jerry Lee Lewis?quote:Op zondag 30 juni 2013 14:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Paar jaar geleden nog live gezien in Paradiso
Dacht dat die al lang dood moest zijnquote:
Tof!quote:Op zondag 30 juni 2013 14:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Paar jaar geleden nog live gezien in Paradiso
Zo oud is 78 nou ook weer niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dacht dat die al lang dood moest zijn
Ja de overgangen van STER/NOS/ANWB naar de studio gaan ook al zo lekker met enkele seconden stiltes.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:03 schreef Holenmens het volgende:
Bart kapt de filelezer te vroeg af, de reclames beginnen dus te lopen en gelijk een ANWB reclame![]()
Heerlijk die bezuinigingen van technici. "Kon er even niks aan doen", joe Bart.
Gebeurde vroeger ook al, maar toen gaf de technicus aan het eind van de STER vaak nog een seintje 'dit is de laatste' als de DJ niet op stond te letten (was vaak ook te horen op de videostream als er vanaf locatie werd uitgezonden)... maar dat geheugensteuntje bestaat dus niet meer.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:25 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja de overgangen van STER/NOS/ANWB naar de studio gaan ook al zo lekker met enkele seconden stiltes.
sorryquote:Op zondag 30 juni 2013 14:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Normaal struikel je tijdens Timur over de posters, dat bedoelde ik
Geeft niks, daar heb ik ook wel eens last vanquote:
Daar hebben wolfje en SC ook wel eens last vanquote:Op zondag 30 juni 2013 19:19 schreef 3rdRock het volgende:
en ik had eigenlijk al een kwartier bij het voorprogramma van Soulfly willen zijn, maar m'n darmen sputteren tegen. nog maar ff wachten. ach, Soulfly zelf zal pas op z'n vroegst om 20u het podium betreden en de zaal is 3min lopen.
van max cavalera krijg ik sowieso spontaan de schijt hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 19:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar hebben wolfje en SC ook wel eens last van
haha, kan ik me iets bij voorstellen. ik hou er wel van. overigens wel een inteeltconcert. het voorprogramma's bestaat uit 2 bands. in beide bands zit een zoon van Cavalera en de huidige drummer van Soulfly is....juist! ook een zoon van Cavaleraquote:Op zondag 30 juni 2013 19:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
van max cavalera krijg ik sowieso spontaan de schijt hoor
Takkenherrie
Ik krijg alleen maar de schijt bij zenuwen, zoals voor zware gesprekken of voor een date...quote:Op zondag 30 juni 2013 19:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
van max cavalera krijg ik sowieso spontaan de schijt hoor
Takkenherrie
Datenquote:Op zondag 30 juni 2013 19:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar de schijt bij zenuwen, zoals voor zware gesprekken of voor een date...
Ik ben een sneuneus
Ik heb überhaupt nog nooit echt gedatequote:Op zondag 30 juni 2013 19:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Nooit meer!!![]()
Just me & my kitties 4 life
oh jee!!! jij moet even kletsuh met paul en sophie/sofie (?) !!!1quote:
Ik vroeger ook nooit, toen zag je elkaar in de kroeg en had je gewoon verkering na een paar weken.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt nog nooit echt gedate
Ja, maar jullie!!quote:Op zondag 30 juni 2013 19:50 schreef wolfrolf het volgende:
ik geloof dat ik mijn poebelewoepseltje voor het eerst echt zag in een pooltent
met haar losse blonde haren![]()
Zij hoorde bij een groep vriendinnen die ik al vaker gezien had. Haar alleen nog niet. ze sloeg bij mij in als een bomquote:Op zondag 30 juni 2013 19:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar jullie!!![]()
![]()
Was dat ook een echte date of liepen jullie toevallig tegen elkaar aan?
Was ze aan het klussen?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:50 schreef wolfrolf het volgende:
ik geloof dat ik mijn poebelewoepseltje voor het eerst echt zag in een pooltent
met haar losse blonde haren![]()
Dat was een goede inslag, ik ken maar weinig heren die zo liefdevol over hun vriendin praten na zoveel jaarquote:Op zondag 30 juni 2013 19:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zij hoorde bij een groep vriendinnen die ik al vaker gezien had. Haar alleen nog niet. ze sloeg bij mij in als een bom
quote:Op zondag 30 juni 2013 19:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat was een goede inslag, ik ken maar weinig heren die zo liefdevol over hun vriendin praten na zoveel jaar![]()
Ja, dit meen ik oprecht
als ik had gezegd poeltent had je dan een ander garpje verzonnen?quote:
Was ze aan het zwemmen?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
als ik had gezegd poeltent had je dan een ander garpje verzonnen?
Muisquote:Op zondag 30 juni 2013 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor het eerst in mijn leven geskypetWat ontzettend leuk is dat
Tevens goedenavond
Vooral leuk als je veel buitenlandse studiegenoten hebtquote:Op zondag 30 juni 2013 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor het eerst in mijn leven geskypetWat ontzettend leuk is dat
Tevens goedenavond
Volgens mij moet je in dit topic elke post dichttimmeren voor verkeerde interpretatiesquote:Op zondag 30 juni 2013 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien kan je wat van dit gebruiken?
[ afbeelding ]
Vroegen mensen nog waarom het beeld aan jouw kan zo donker was?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Muis![]()
Handig ook, het heeft me heel wat uurtjes vermaak gebracht! En ervoor gezorgd dat ik aan lessen kon deelnemen terwijl ik thuis zat met een kapotte knie
Stop je duim in je holquote:Op zondag 30 juni 2013 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vroegen mensen nog waarom het beeld aan jouw kan zo donker was?
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vroegen mensen nog waarom het beeld aan jouw kan zo donker was?
Jaja, het is al goed...quote:
Het is gewoon... ik zie je al zitten met je vinger...quote:Op zondag 30 juni 2013 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Jaja, het is al goed...
Dat zal me leren openhartig te zijn hier
Dat staat er heel erg vreemd als je de context niet weetquote:Op zondag 30 juni 2013 23:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is gewoon... ik zie je al zitten met je vinger...![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat staat er heel erg vreemd als je de context niet weet
Dank, nu heb ik nog meer punten hihahoquote:Op zondag 30 juni 2013 23:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]punt voor jou.
Ach, inside jokes zijn ook leuk(haha inside whhiihhahoo)
Minthy en haar skypegedragquote:
Al mááánden niet meer gedaan! Ik heb MSN eraan gekoppeld en volgens mij ben ik sindsdien ook niet meer online geweestquote:
niet veel gekker dan mensen die jaaaaaaaaren geleden tegen een stuk bakeliet zaten te ouwehoerenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn beste vriendin zit in USA en we hebben echt de grootste lol gehad. Alsof ze gewoon in de kamer was. Geniaal. Voelde me slechts een klein beetje raar bij het idee dat ik tegen mijn laptop zat te praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |