Weet ik veel, toen was ik 9 ofzo. Ik heb hem in mijn oma's portemonnee gevonden.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:37 schreef Raap het volgende:
Waarom halen mensen zo'n munt? Het is vragen om problemen.
Bedankt Johannes, een mooi gebaar.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier wat bananenschuimpjes om het goed te maken.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 juni 2013 12:30 schreef VMSDKR het volgende:
Ik had dus zo'n herdenkingsmunt gevonden in de portomonnee van mijn oma een paar dagen terug
quote:Op zondag 30 juni 2013 12:37 schreef Raap het volgende:
Waarom halen mensen zo'n munt? Het is vragen om problemen.
Topic doorgestuurd naar de politie.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:42 schreef VMSDKR het volgende:
Ik had het gras gemaaid en kreeg daar 5 euro voor wat ik zelf mocht pakken. Toen vond ik die herdenkingsmunt, en ik neem aan dat ze die toch niet mist als dat ding al sinds 2002 in haar portemonnee zit. Dubbel betaald in weekend gek.![]()
Nee, in feite heb je je oma zelfs geholpen, want zo is haar portemonnee minder zwaar en ze is al zo slecht ter beenquote:Op zondag 30 juni 2013 12:47 schreef VMSDKR het volgende:
Stel jullie niet aan. Als je niet eens meer weet dat je iets bezit en het is ineens weg merk je dat ook niet en voel je je ook niet bestolen. Sterker nog, eigenlijk is het dus niet eens stelen.
Daar had ik nog niet eens aan gedacht.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:49 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Nee, in feite heb je je oma zelfs geholpen, want zo is haar portemonnee minder zwaar en ze is al zo slecht ter been
quote:Op zondag 30 juni 2013 12:49 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Nee, in feite heb je je oma zelfs geholpen, want zo is haar portemonnee minder zwaar en ze is al zo slecht ter been
En je hebt de economie weer gestimuleerd door geld dat anders nooit was uitgegeven weer in de roulatie te brengen, Rutte zou trots op je zijnquote:
Helemaal niet zelfs.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:01 schreef MPC60 het volgende:
Stelen van je oma, wat een tokkie moet jij zijn.
Brief van de Week in Donald Duck reactiequote:Op zondag 30 juni 2013 12:49 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ze weet niet eens meer wat ze in haar portemonnee heeft, dus ik zou me niet meer zo veel van wat zij denkt aantrekkenquote:Op zondag 30 juni 2013 13:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mijn oma is trots op me en wat ik allemaal al heb bereikt in mijn leven.
Volgende keer verkoopt hij haar looprek, let op mijn woordenquote:Op zondag 30 juni 2013 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
Nou poepoe wat een vervelende situatie.
Huilen om een 10tjekutkinderen.
TSquote:Op zondag 30 juni 2013 13:09 schreef Raban het volgende:
TS weet niet dat de munt een emotionele waarde voor je oma had. Dit heb jij van haar ontnomen. Schaam je.
Inderdaad, iedereen doet hier zo hypocriet maar ondertussen heb ik wel opslag gepakt op een kwartiertje grasmaaien.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
Nou poepoe wat een vervelende situatie.
Huilen om een 10tjekutkinderen.
Hey GG7, ja aambeien zijn eeer bijna weg. Met jou (en bluemage) ook alles wel?quote:
Ik vond er een in je oma's anus.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Weet ik veel, toen was ik 9 ofzo. Ik heb hem in mijn oma's portemonnee gevonden.
Hoax, oma heeft een stomaquote:Op zondag 30 juni 2013 13:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik vond er een in je oma's anus.
Met mij wel, maar wat heeft BM hiermee te maken?quote:Op zondag 30 juni 2013 13:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hey GG7, ja aambeien zijn eeer bijna weg. Met jou (en bluemage) ook alles wel?
Denk maar niet dat ik het ben vergeten. Fijne dag nog Guus.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Met mij wel, maar wat heeft BM hiermee te maken?
Wat vergetenquote:Op zondag 30 juni 2013 13:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik het ben vergeten. Fijne dag nog Guus.
Ze legt de lat niet erg hoog.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mijn oma is trots op me en wat ik allemaal al heb bereikt in mijn leven.
Guus je maakt me langzaam boos.quote:
Ja, dat heb ik ook gezegd. Maar toen zeiden ze dat bank die munten niet kan verwerken en dat ze ze daarom niet aannemen. Toen ik bij de ABN was om daar navraag over te doen wist die student-bankmedewerker niet eens dat dat een wettelijk betaalmiddel gaan. Toen ik hem vertelde dat zo'n munt 10 euro waard is (het staat er zelfs op) antwoordde hij: "Ja, daar weet ik niks van, dan moet je een verzamelaar opzoeken."quote:Op zondag 30 juni 2013 13:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens mij kun je gewoon eisen dat ze het ding aannemen, wettelijk betaalmiddel is gewoon een wettelijk betaalmiddel.
Oké.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Guus je maakt me langzaam boos.
Dit ter informatie.
Ik had sowieso nog 50 euro van haar tegoed voor dat rapport vind ik, dat is nu nog 45 euro. Ik kom er wel.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:21 schreef chroestjov het volgende:
Een goede oma wenst haar kleinkinderen geen geldzorgen toe.
Ik weet vrijwel zeker dat als ff95,5 een goede oma had gehad hij ook niet op FOK! meets om drankjes bij meisjes hoefde te bedelen.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik had sowieso nog 50 euro van haar tegoed voor dat rapport vind ik, dat is nu nog 45 euro. Ik kom er wel.
Dat denk ik ook, maar goed, we kunnen het niet allemaal zo treffen als ik.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:33 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker dat als ff95,5 een goede oma had gehad hij ook niet op FOK! meets om drankjes bij meisjes hoefde te bedelen.
Hij heeft gister in assen ook slachtoffer gemaakt. Was hij weer met een fles drinken aan het smijten.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:33 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker dat als ff95,5 een goede oma had gehad hij ook niet op FOK! meets om drankjes bij meisjes hoefde te bedelen.
http://www.geenstijl.nl/m(...)lessen.html#commentsquote:Op zondag 30 juni 2013 13:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hij heeft gister in assen ook slachtoffer gemaakt. Was hij weer met een fles drinken aan het smijten.
Dan loop ik de kans dat ze niet meer aangenomen worden. Nergens.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:11 schreef Hendroit het volgende:
Je bent echt een schooier dat je dat ding nu hebt ingeleverdAls je hem 50 jaar had bewaard was het veel waard geworden.
quote:Op zondag 30 juni 2013 13:09 schreef Raban het volgende:
TS weet niet dat de munt een emotionele waarde voor je oma had. Dit heb jij van haar ontnomen. Schaam je.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 12:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij steelt van de rijke tata's
quote:Op zondag 30 juni 2013 12:42 schreef Woestijnvos het volgende:
Vuile dief je oma een beetje liggen bestelen je moest je schamen.
Kortom: TSquote:
Het is ook niet de bedoeling dat je hem bij een winkel verzilverd. Je moet hem aan een muntverzamelaar verkopen. Als je hem nu aan een muntverzamelaar had verkocht was ie misschien al wel 15-20 euro waard geweestquote:Op zondag 30 juni 2013 22:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dan loop ik de kans dat ze niet meer aangenomen worden. Nergens.
Nou nou. Cashen hoor.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:32 schreef Hendroit het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat je hem bij een winkel verzilverd. Je moet hem aan een muntverzamelaar verkopen. Als je hem nu aan een muntverzamelaar had verkocht was ie misschien al wel 15-20 euro waard geweest
die waren toch meer waard dan 50 euro?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:22 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb eens zo'n munt gehad (teruggekregen in een winkel) en er succesvol mee betaald:
[ afbeelding ]
het kan dus wel
Ja en nu zo doen, te laat vriendquote:Op zondag 30 juni 2013 13:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oké.
Maar wat is er dan mer mij en BM?
Gij zult niet stelen en zeker niet van uwen grootvader.quote:
Oh jee, we hebben hier met een linkse stemmer te maken.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Gij zult niet stelen en zeker niet van uwen grootvader.
Oh ja foei schandequote:Op maandag 15 juli 2013 15:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh jee, we hebben hier met een linkse stemmer te maken.
Want je denkt dat ik gelovig ben?quote:
Ja sorry zo interessant ben je niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:15 schreef VMSDKR het volgende:
dat had je geweten als je mijn posthistory bekeken had!!!!!!!!!
bij mij toch welquote:Op maandag 15 juli 2013 17:17 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ja sorry zo interessant ben je niet.
Niet dat ik het bij andere wel lezen maar dat terzijde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |