Het is ook niet de bedoeling dat je hem bij een winkel verzilverd. Je moet hem aan een muntverzamelaar verkopen. Als je hem nu aan een muntverzamelaar had verkocht was ie misschien al wel 15-20 euro waard geweestquote:Op zondag 30 juni 2013 22:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dan loop ik de kans dat ze niet meer aangenomen worden. Nergens.
Nou nou. Cashen hoor.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:32 schreef Hendroit het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat je hem bij een winkel verzilverd. Je moet hem aan een muntverzamelaar verkopen. Als je hem nu aan een muntverzamelaar had verkocht was ie misschien al wel 15-20 euro waard geweest
die waren toch meer waard dan 50 euro?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:22 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb eens zo'n munt gehad (teruggekregen in een winkel) en er succesvol mee betaald:
[ afbeelding ]
het kan dus wel
Ja en nu zo doen, te laat vriendquote:Op zondag 30 juni 2013 13:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oké.
Maar wat is er dan mer mij en BM?
Gij zult niet stelen en zeker niet van uwen grootvader.quote:
Oh jee, we hebben hier met een linkse stemmer te maken.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Gij zult niet stelen en zeker niet van uwen grootvader.
Oh ja foei schandequote:Op maandag 15 juli 2013 15:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh jee, we hebben hier met een linkse stemmer te maken.
Want je denkt dat ik gelovig ben?quote:
Ja sorry zo interessant ben je niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:15 schreef VMSDKR het volgende:
dat had je geweten als je mijn posthistory bekeken had!!!!!!!!!
bij mij toch welquote:Op maandag 15 juli 2013 17:17 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ja sorry zo interessant ben je niet.
Niet dat ik het bij andere wel lezen maar dat terzijde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |