Had een van die mensen je ook geappt? Want dat is dan lulligquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:54 schreef Toekito het volgende:
Omdat niet de hele toren het hoeft te weten. Maar juist die paar die heel dichtbij staan zeiden ook niks. Terwijl ik er met die gasten wel over praat.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:58 schreef Toekito het volgende:
Dus was puur uit bescherming voor mezelf. Heb geen zin mensen die ik 'net' ken alles uit te leggen. Maar die mensen die ik al 3 tot 5 jaar ken wisten het. Blijkbaar denken er meer dat het me niks doet want alleen mijn oudste nichtje appte en de zus van mijn moeder en haar kind reageerde op mr blue op mijn fb.
JJ gaf vanmorgen beschaamd toe het vergeten te zijn maar denkt er toch aan. Ik vraag geen miljarden of bergen pizza's. Gewoon een appje/belletje/smsje om te laten merken dat je aan me denkt.
En jullie neem ik niks kwalijk want jullie wisten niks.Takke en Cat
Sterkte nog Toekquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:58 schreef Toekito het volgende:
Dus was puur uit bescherming voor mezelf. Heb geen zin mensen die ik 'net' ken alles uit te leggen. Maar die mensen die ik al 3 tot 5 jaar ken wisten het. Blijkbaar denken er meer dat het me niks doet want alleen mijn oudste nichtje appte en de zus van mijn moeder en haar kind reageerde op mr blue op mijn fb.
JJ gaf vanmorgen beschaamd toe het vergeten te zijn maar denkt er toch aan. Ik vraag geen miljarden of bergen pizza's. Gewoon een appje/belletje/smsje om te laten merken dat je aan me denkt.
En jullie neem ik niks kwalijk want jullie wisten niks.Takke en Cat
Kortom: lullige collegaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:02 schreef Takaiki het volgende:
[..]![]()
Als deze collega het wel weet had hij beter kunnen vragen hoe het vandaag met je is, dan weet hij vanzelf wel of je vandaag weer druk zou kunnen zijn
Dat zal een flink bedrag zijn na al die maanden met problemen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:37 schreef RenRen- het volgende:
Booya. Geld terug omdat de fyra vertraging heeft.
Er zijn veel mensen die hun geld niet terugvragen, dat scheeltquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zal een flink bedrag zijn na al die maanden met problemen.
nee niemand van die mensen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had een van die mensen je ook geappt? Want dat is dan lullig
Thnxquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Sterkte nog Toek
Helaas een bekend verhaal, als iemand al langere tijd overleden is denken veel mensen dat het niet meer nodig is om nabestaanden nog even een hart onder de riem te steken of te laten weten dat er aan gedacht wordt.
Meestal is dit geen kwade wil maar ze weten niet beter.
Wat ik wel vreemd vind van de directe collega's die ervan wisten is dat ze het verband niet gelegd hebben tussen je overdreven vrolijk zijn en de reden daarvoor .
Deze wist niet beter denk ik. Die zit op grens van wel goed contact en gewoon contact.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:02 schreef Takaiki het volgende:
[..]![]()
Als deze collega het wel weet had hij beter kunnen vragen hoe het vandaag met je is, dan weet hij vanzelf wel of je vandaag weer druk zou kunnen zijn
Jij betaal dus vanavond pizza?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:37 schreef RenRen- het volgende:
Booya. Geld terug omdat de fyra vertraging heeft.
Fiets regelt het etenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee niemand van die mensen.
[..]
Thnx
Ben nu elders gaan zitten. Lekker bij klein clubje waar ik me goed voel
[..]
Deze wist niet beter denk ik. Die zit op grens van wel goed contact en gewoon contact.
[..]
Jij betaal dus vanavond pizza?
ik kan woensdag niet en er is maandag sjoelenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:07 schreef sp3c het volgende:
maandag ben ik er niet hoor bro's, dan zit ik in Belgie ( I know)
woensdag zou ik in principe wel kunnen
nog niet, ik zoek zo'n kruitvat kaartje want ik schrok van de prijsquote:
Welcome to our world!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
nog niet, ik zoek zo'n kruitvat kaartje want ik schrok van de prijs
Enkele reis voor jou is volle prijs 20 euro. Met dit ding en als je dus de kosten deelt met Toek is het 17 euro pp. En dat is nauwelijks duurder dan zoeen Kruitvat ding. Dat zijn trouwens ook dagkaarten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |