Ja, dat was een behoorlijke afgang.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Mart, jaag Kerckhoffie op mbt zijn kuttweet over Kristoff.
deMart maakt alles goedquote:Op zondag 30 juni 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar ik vind dat TDJ aansprekendere namen aan tafel heeft.
Op De Mart na dan.
Ja idd, watskeburt?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:01 schreef DeeBee het volgende:
Jezus, die ogen van Nando Boers, onwijze hooikoorts mag ik hopen, anders heeft hij echt té ernstig doorgezakt...
En Wilfred is ook niet bang om het over doping te hebben en daarover door te vragen.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar ik vind dat TDJ aansprekendere namen aan tafel heeft.
Op De Mart na dan.
Het ziet er wel uit als hooikoorts ja.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:01 schreef DeeBee het volgende:
Jezus, die ogen van Nando Boers, onwijze hooikoorts mag ik hopen, anders heeft hij echt té ernstig doorgezakt...
Boogerd & Dekker die vrijuit over doping praten...daar kan Mart slechts van dromen...quote:Op zondag 30 juni 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op De Mart na dan.
neequote:Op zondag 30 juni 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij heeft vast een knipperlichtrelatiequote:Op zondag 30 juni 2013 23:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Als Ray nu ook eens kritisch was op zichzelf.
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Boogerd & Dekker die vrijuit over doping praten...daar kan Mart slechts van dromen...
Nu Erik Dekker nogquote:Op zondag 30 juni 2013 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Boogerd & Dekker die vrijuit over doping praten...daar kan Mart slechts van dromen...
Thomas Dekker en Michael Boogerd.quote:
Dat was boeiender dan dit gaat worden.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gaat niet om de namen imo.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op De Mart na dan.
geen wonder dat die vol van zichzelf isquote:Op zondag 30 juni 2013 23:03 schreef Evertjan het volgende:
Nando Boers doet het trouwens met Dione de Graaff
Dat is hem in 40 jaar niet gelukt, toch heeft Mart gedaan wat hij kon als journalist om de waarheid te achterhalen, aldus Mart.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
twitter:JOR_ID twitterde op zondag 30-06-2013 om 23:01:10"Wijntje erbij Mart?"- Doe er maar vier. #avondetappe http://t.co/t4dZXsSiJL reageer retweet
Met zijn gehype van zijn stukken de dag ervoor. Om dan weer een open deur in te trappenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Als Ray nu ook eens kritisch was op zichzelf.
Denk hooikoorts. Ik heb ook dagen dat ik er zo bij loop. Ondanks medicijnen.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:01 schreef DeeBee het volgende:
Doe eerst maar een zooitje Belgen, Spanjaarden en Italianen. Die doen allemaal of hun neus bloed. We hoeven hier in NL. niet heiliger dan de Paus te zijn.quote:
quote:
vandaag niet maar de sfeer is sowieso beter. Die schijtlolligheid van voetbal hoort bij voetbal. Enfin: genoeg TdJ adoratie topics.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Thomas Dekker en Michael Boogerd.
Of Raymond en Nando Broers.
En dan vind jij de laatste twee aansprekender?
Dan ben je niet wijs.
De tweede of derde week. Al zou Bert er vandaag moeten zijn.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:04 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk komt die Spaanse kerel nog weer. Prima gast is dat.
gaat niet om de namenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij vindt die Telegraaf-journalist een aansprekende naam?
Ik vind beide programma's leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:05 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
vandaag niet maar de sfeer is sowieso beter. Die schijtlolligheid van voetbal hoort bij voetbal. Enfin: genoeg TdJ adoratie topics.
Het gaat allemaal om Mart, de gasten zijn hier maar decor.quote:
twitter:joosthoetelmans twitterde op zondag 30-06-2013 om 23:02:36Geen Ned1 vanavond... Pffff #amai #miserie reageer retweet
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Waar slaap jij?
"Ik lig elke avond zo'n 15cm in Dione de Graaff"
Laat gaan joh, dat gladde mannetje wil gewoon goedkoop scoren.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind beide programma's leuk om naar te kijken.
En ik maak gewoon een opmerking over de aansprekendheid van de gasten, ik zit helemaal niks te "adoreren", maar als jij dingen wil insinueren ga je gang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |