Ja, dat was een behoorlijke afgang.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Mart, jaag Kerckhoffie op mbt zijn kuttweet over Kristoff.
deMart maakt alles goedquote:Op zondag 30 juni 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar ik vind dat TDJ aansprekendere namen aan tafel heeft.
Op De Mart na dan.
Ja idd, watskeburt?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:01 schreef DeeBee het volgende:
Jezus, die ogen van Nando Boers, onwijze hooikoorts mag ik hopen, anders heeft hij echt té ernstig doorgezakt...
En Wilfred is ook niet bang om het over doping te hebben en daarover door te vragen.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar ik vind dat TDJ aansprekendere namen aan tafel heeft.
Op De Mart na dan.
Het ziet er wel uit als hooikoorts ja.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:01 schreef DeeBee het volgende:
Jezus, die ogen van Nando Boers, onwijze hooikoorts mag ik hopen, anders heeft hij echt té ernstig doorgezakt...
Boogerd & Dekker die vrijuit over doping praten...daar kan Mart slechts van dromen...quote:Op zondag 30 juni 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op De Mart na dan.
neequote:Op zondag 30 juni 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij heeft vast een knipperlichtrelatiequote:Op zondag 30 juni 2013 23:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Als Ray nu ook eens kritisch was op zichzelf.
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Boogerd & Dekker die vrijuit over doping praten...daar kan Mart slechts van dromen...
Nu Erik Dekker nogquote:Op zondag 30 juni 2013 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Boogerd & Dekker die vrijuit over doping praten...daar kan Mart slechts van dromen...
Thomas Dekker en Michael Boogerd.quote:
Dat was boeiender dan dit gaat worden.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gaat niet om de namen imo.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op De Mart na dan.
geen wonder dat die vol van zichzelf isquote:Op zondag 30 juni 2013 23:03 schreef Evertjan het volgende:
Nando Boers doet het trouwens met Dione de Graaff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |