Inderdaad. Desnoods zet je er een stagiair met tweetdeck naastquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:31 schreef knep het volgende:
Fucking amateurs bij de NOS, hoe kan je zoveel jaren zo incompetent zijn, ongelofelijk.
lucky himquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Zero, Zero tijdverlies voor Contador.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:32 schreef poiuytr het volgende:
Mensen die gaan haten op de NOS genoeg alternatieven tijdens de tour
Daar moet je hard aan blijven werken, elke dag opnieuw. Niet iedereen heeft die toewijding.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:31 schreef knep het volgende:
Fucking amateurs bij de NOS, hoe kan je zoveel jaren zo incompetent zijn, ongelofelijk.
jij die iemand anders triest noemtquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga lekker buitenspelen, triesteling.
Het is vooral ongeloof, die gasten krijgen ervoor betaaldquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:32 schreef poiuytr het volgende:
Mensen die gaan haten op de NOS genoeg alternatieven tijdens de tour
Was hij het die als 1e viel of was dat Steegmans ?quote:
Steegmans volgens mij.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was hij het die als 1e viel of was dat Steegmans ?
Wellicht is het een passiequote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daar moet je hard aan blijven werken, elke dag opnieuw. Niet iedereen heeft die toewijding.
twitter:hendriksmj twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 17:32:00Hoogerland in de bus. Enige schade aan z'n elleboog. Moet waarschijnlijk gehecht worden. #TDF reageer retweet
Sjonnie altijd weerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:33 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:hendriksmj twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 17:32:00Hoogerland in de bus. Enige schade aan z'n elleboog. Moet waarschijnlijk gehecht worden. #TDF reageer retweet
Sommige mensen hebben ook altijd pech hequote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:33 schreef Gramulanion het volgende:
Ach, die is hechtingen wel gewend.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:33 schreef Gramulanion het volgende:
Tsja, ze zijn niet de enigen die daar verbazing in wekkenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:32 schreef knep het volgende:
[..]
Het is vooral ongeloof, die gasten krijgen ervoor betaald.
Daar is hij aan gewend, die herstelt wel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:33 schreef Gramulanion het volgende:
Valt nog mee voor John zijn begrippen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:33 schreef Gramulanion het volgende:
Die gaat morgen aanvallen dusquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:33 schreef Gramulanion het volgende:
Je bent niet alleen. Ik had Degenkolb bij Scorito.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:33 schreef Momo... het volgende:
Ik heb Kittel als enige topsprinter niet in de poule
Geen pech, hij is te angstig geworden na enkele zware valpartijen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook altijd pech he
Het zal ook niet een Fransman zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoals verwacht heeft Cousin de strijdlust.
Dat is ieder jaar het geval in de tour, die eerste etappes is het gewoon een loterij.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:34 schreef Syntix het volgende:
Wat een mongool die teambaas. Gepaste schaamte mag ook wel. Je had nooit gewonnen als de helft van de concurrentie niet was gevallen joh kneus.
dit dus wat een mongool. Laat iemand hem ff neertrappen ajb.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Grote valpartij en Kemna gaat ff lullen over toewerken naar de etappe dmv technische toepassingen.
Bewijs het eens. Wie er niet is, kun je ook niet verslaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:34 schreef Syntix het volgende:
Wat een mongool die teambaas. Gepaste schaamte mag ook wel. Je had nooit gewonnen als de helft van de concurrentie niet was gevallen joh kneus.
Zo is het. Hoe bedenk je het, de chauffeur van een concurrent omkopen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:34 schreef wimderon het volgende:
Deze overwinning illustreert het succes van de innovatieve werkwijze van Argos, aldus Rudi Kemna.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gaan ze punten uitdelen aan de finish? Anders heeft Boom toch gewoon groen?
Kittel had wel degelijk een kans hier, ook met een volledig groepsprint. De rest van de top 5 is iets anders.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:34 schreef Syntix het volgende:
Kans, niet meer dan dat. Dit had een Greipel/Cavendish of Sagan gewoon gewonnen als dat hele finish gedoe + die valpartij niet had plaatsgevonden.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kittel had wel degelijk een kans hier, ook met een volledig groepsprint. De rest van de top 5 is iets anders.
Doe eens normaal man.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
dit dus wat een mongool. Laat iemand hem ff neertrappen ajb.
Achteraf mooie discussies tussen Winkels, Smeets, Zonneveld en Wagendorp. Heb er al zin inquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:37 schreef marcodej het volgende:
Ik verheug me nu al op de samenvatting van Smeets vanavond.
Valpartijen horen erbij.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:34 schreef Syntix het volgende:
Hij mag blij zijn maar doen alsof het komt door de innovatieve werkwijze dat Kittel won slaat nergens op.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:36 schreef Pedroso het volgende:
Kemna kwalijk nemen dat ie blij is![]()
Overwinning en gele trui. De Tour wacht op niemand !
twitter:nygaardbn twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 17:35:38Joking aside, our bus driver is devasted. He's an awesome guy and (unlike me) a great driver. He was being told to keep moving forward. reageer retweet
Inderdaad als je denkt dat Kittel hier nooit zou kunnen winnen in normale omstandigheden ben je een even grote kneus als Kemna zogenaamd is hoorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kittel had wel degelijk een kans hier, ook met een volledig groepsprint. De rest van de top 5 is iets anders.
Argos heeft één van de betere sprintaantrekkers met Veelers. Steegmans is niet altijd even stabiel. Hij had wel degeijk kans.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Kans, niet meer dan dat. Dit had een Greipel/Cavendish of Sagan gewoon gewonnen als dat hele finish gedoe + die valpartij niet had plaatsgevonden.
Nee. Bij deze sprint had het hoogstwaarschijnlijk tussen Cavendish en Kittel gegaan. Heeeel misschien Griepel, Sagan kansloos.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Kans, niet meer dan dat. Dit had een Greipel/Cavendish of Sagan gewoon gewonnen als dat hele finish gedoe + die valpartij niet had plaatsgevonden.
Geniale aanwijzing, had de buschauffeur vast niet zelf bedacht.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:37 schreef marcodej het volgende:
twitter:nygaardbn twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 17:35:38Joking aside, our bus driver is devasted. He's an awesome guy and (unlike me) a great driver. He was being told to keep moving forward. reageer retweet
Een goede Kittel kan ze allemaal verslaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ajacied en Pino for TDF-mod.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lutte en 99.999 helemaal niet gezien inderdaad.
Een echte schande, ik ga het melden aan de adminsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lutte en 99.999 helemaal niet gezien inderdaad.
Kan ik me voorstellen dat de buschauffeur geschrokken is. Op dit moment zou ik ook geen buschauffeur van Orica Greenedge willen zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:37 schreef marcodej het volgende:
#revolutiequote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een echte schande, ik ga het melden aan de admins
Da's nog altijd beter dan de buschauffeur van Euskaltel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:39 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen dat de buschauffeur geschrokken is. Op dit moment zou ik ook geen buschauffeur van Orica Greenedge willen zijn.
Fransozen en goede organisatie gaan gewoon niet goed samen. Kunnen ze het niet aan Duitsers over laten?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:37 schreef marcodej het volgende:
Mijn reputatie is te veel geschaad.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zal best, je bent er wel de hele tijd.
Ik stem tegenquote:
Dit dusquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:38 schreef Pedroso het volgende:
Wilfried Peeters moet helemaal niet klagen, het was notabene zijn eigen renner die de valpartij veroorzaakt heeft.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:40 schreef marcodej het volgende:
Tony Martin in ambulance met sleutelbeenbreuk.
Opgave #1 dus.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:40 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:41 schreef lytsewiete het volgende:
Grappen over Kivilev en de Euskaltel chauffeur vind ik erg ongepast! Gewoon te triest voor woorden eigenlijk.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:40 schreef marcodej het volgende:
Tony Martin brak vorig jaar een beentje in zijn pols in de eerste rit, zoveel pech verzin je nietquote:
Zonde ditquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:40 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een echte schande, ik ga het melden aan de admins
Zelfde met het gezeik op de NOS. Zij hadden geen verbinding dus ik weet niet hoe ze het verder moesten weten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik snap trouwens niet dat men dit typisch Tour (of ASO) vindt. Normaal gezien vind ik de Tour erg goed georganiseerd.
Het gedoe over tijdsverlies zit bij de jury, daar heeft ASO of Frankrijk of whatever niets mee te maken.
De nerveuze finish is wel typisch voor de Tour.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik snap trouwens niet dat men dit typisch Tour (of ASO) vindt. Normaal gezien vind ik de Tour erg goed georganiseerd.
Het gedoe over tijdsverlies zit bij de jury, daar heeft ASO of Frankrijk of whatever niets mee te maken.
Onzin, de TDF is prima georganiseerd. Dit is gewoon een incident.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Fransozen en goede organisatie gaan gewoon niet goed samen. Kunnen ze het niet aan Duitsers over laten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |