Alsof je naar een Paint kijktquote:
ik woon in vburg, hequote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:17 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Ik heb ziggo en geen beeld (groen scherm).
quote:
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 17:17:54Ik mag hopen dat de jury de tijdsverschillen annuleert. Veranderende finishes, vastgelopen bussen, linke finale: dit sloeg echt nergens op. reageer retweet
Koen de Kortquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:19 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat ooit officieel was?
Die van Boogerd ook tijdens de valpartij. OHHHHH AHHHHHH OHH AHH AHHHHH!!!!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:16 schreef TheFastOne het volgende:
Hollands hoogtepunt is ook weer geweestBoom & van Poppel.
Vanwege de chaos. Eerst wordt verteld dat de finish op 3 km van de streep is. Een minuut later ligt 'ie toch op de streep.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:18 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar de jury zal wel wat weten te vinden, met die berichtgeving dat de finish naar voren was gelegd. Je weet ook niet hoe dat is doorgekomen in het peloton...
Die zal de groene trui wel mogen dragen, die van Kittel is.quote:
twitter:letour twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 17:11:07All riders will get same time http://t.co/eoLCOHrdUe #TDF reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |