spannundquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb gisteren besteed door alle renners uitgebreid door te nemen, ik heb daarbij de zogenaamde schaal van Johannes ontwikkeld. Hier gaan jullie de komende weken meer van horen.
Ach mijn vriend is er ookquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier een voorproefje, maar ik ga nog niet alles weggeven.
[ afbeelding ]
Dit ziet er veelbelovend uit. De verwachtingen zijn hoog.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jammer dat je me dit niet vertelde voordat je me scorito in liet vullen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb gisteren besteed door alle renners uitgebreid door te nemen, ik heb daarbij de zogenaamde schaal van Johannes ontwikkeld. Hier gaan jullie de komende weken meer van horen.
De schaal van Johannes bleek volledig waardeloos bij het invullen van Scorito. Het is een hele aparte schaal. Driekwart van het peloton wordt ook niet betrokken in de schaal.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer dat je me dit niet vertelde voordat je me scorito in liet vullen.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het feest kan beginnen, topshow.gif
wat is deze?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak je geen zorgen, Sky komt er behoorlijk goed uit. Zo scoort Froome een 1,4 op de schaal van Johannes.quote:
Nu ook op Nederland 1.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja? Wordt toch uitgezonden?
Sporza.
heet jij niet Kenneth?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, Sky komt er behoorlijk goed uit. Zo scoort Froome een 1,4 op de schaal van Johannes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |