leugensquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Achter die traditionele kleding zitten tieten, een kut, benen, billen een buik.
en tepel, borst, kont en kuthaarquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ideologisch gezien ben ik ook tegenstander van hoofddoeken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:18 schreef Woestijnvos het volgende:
Daar word je toch niet geil van van zo'n kopvod.
Echt? Ik dacht altijd dat er nachtmerries achter gingen. Alstublieft, we hebben het niet over aliëns, maar over meiden die ook graag mannelijk aandacht willen net zoals de meeste vrouwen,quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee, niks mis mee. Je mag van geluk spreken dat je zo lang bent, ik wou dat ik zo lang was. Al die aandacht.quote:
Als je ironische schrijfstijl is obv de eerste zin uit de OP; dat was om mezelf in een vergelijk met mannen uit andere landen, vooral Marokko en omgeving, te weergeven. Het contrast dus.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:04 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Nee, niks mis mee. Je mag van geluk spreken dat je zo lang bent, ik wou dat ik zo lang was. Al die aandacht.
Vwb het laatste zou het ook kunnen zijn dat het gewoon "uitproberen' is om te zien of ze ook bij de westerse man hun niet westerse achtergrond/aantrekkelijkheid in de smaak valt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:04 schreef El_Liberaliste het volgende:
Het valt mij als blonde lange jongen op dat vrouwen met hoofddoek, in tegenstelling tot veel westerse vrouwen, zich op een soort flirterige manier naar mij gedragen. Het zijn vaak mooie vrouwen, zeker als ze gewoon een strakke broek dragen, een goed figuur en mooie ogen hebben. Een hoofddoek dragen ze volgens mij vaak niet eens vanwege hun geloof, maar gewoon omdat het van hun omgeving moet of uit gewoonte. Ik merk ook dat ze blij zijn met aandacht van 'autochtone' mannen, dat ze het als een soort erkenning oid. zien.
quote:Ik woon in een wijk waar meer dan de helft van de bewoners zo'n achtergrond heeft en krijg steeds meer oog voor die vrouwen. Vind ze vaak echt aantrekkelijk, opwindend, zo van 'wat zal er achter die traditionele kleding schuil gaan'. Zo'n vrouw regelen staat echt hoog op mijn lijstje van fantasieën, mijn laatste vriendin had dan ook zo'n achtergrond maar had wel afstand van die cultuur genomen. Ik heb toen ook ervaren dat het hebben van een allochtone vriendin je door veel buurtbewoners niet in dank wordt afgenomen - wat de spanning alleen maar verhoogt natuurlijk.Heb het ook in mindere mate met donkere vrouwen.
Zijn er mensen die dit herkennen en wellicht een ervaring kunnen delen?
Hoewel de make up wat minder had gemogen is de foto uit je post zeker een goed voorbeeld!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vwb het laatste zou het ook kunnen zijn dat het gewoon "uitproberen' is om te zien of ze ook bij de westerse man hun niet westerse achtergrond/aantrekkelijkheid in de smaak valt.
Vergeet niet dat uiteindelijk zij toch vaak voor een traditionele man van hun eigen ras/achtergrond kiezen als het op een huwelijk aankomt.
[..]
[ afbeelding ]
Ja zeker, en je hebt helemaal gelijk dat een hoop van die jonge Marokkaanse meiden zeer smaakvol gekleed gaan al of niet i.c.m. hun Hidjab. Ze weten het ook vaak wel dat ze er goed uitzien en het is inderdaad de contouren van hun lichaam met bij behorende gelaatstrekken dat als geheel een aparte indruk maakt als je van oorsprong westers georiënteerd bent
Mooiste voorbeeld dat ik ooit gezien heb was een meisje met een gescheurde spijkerbroek en een string zodat een deel van haar billen zichtbaar was. Maar ze droeg wel een hoofddoekje. Die heeft vast de koran ondersteboven gelezen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:49 schreef ZodiaX het volgende:
zie wel vaak meisjes die een hoofddoek dragen, maar wel strakke truitjes aan hebben, skinnyjeans and tangslip boven de broek uit komt.
Dan zou je zeggen dat het effect van een hoofddoek een beetje zinloos wordt.
Jij denkt dat alle moslims jihadisten zijn..quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:43 schreef koenes het volgende:
Ik vind dat soort meisjes vaak ook wel knap, en ze hebben vaak prachtig haar.
Alleen ik zou het doodeng vinden om met zo'n meisje een relatie aan te gaan, omdat ik dan bang ben om iets te doen wat tegen haar geloof in gaat en dat je haar hele familie achter je aan krijgt.
Het maakt me niet uit al is die kerel paars, maar ik zou sowieso niet willen dat m'n dochter met een blowend en zuipend persoon aankomt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:40 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Jij denkt dat alle moslims jihadisten zijn..![]()
Bekijk het eens van onze kant: Hoe zou jij het vinden als jouw Hollandse dochter morgen thuiskomt met een Bijlmerneger zonder baan die van blowen en zuipen houdt en alles uitstraalt dat je dochter de zoveelste in de rij is.
Been there, done that. Schitterend mooi meisje, super lief en gezellig, beest in bed (bijzonder, want ze was nog, jawel, maagd) máár na de doodsdreigingen van de familie toen het via via (door kennis gezien met) uitlekte was het snel afgelopen...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:04 schreef El_Liberaliste het volgende:
Het valt mij als blonde lange jongen op dat vrouwen met hoofddoek, in tegenstelling tot veel westerse vrouwen, zich op een soort flirterige manier naar mij gedragen. Het zijn vaak mooie vrouwen, zeker als ze gewoon een strakke broek dragen, een goed figuur en mooie ogen hebben. Een hoofddoek dragen ze volgens mij vaak niet eens vanwege hun geloof, maar gewoon omdat het van hun omgeving moet of uit gewoonte. Ik merk ook dat ze blij zijn met aandacht van 'autochtone' mannen, dat ze het als een soort erkenning oid. zien.
Ik woon in een wijk waar meer dan de helft van de bewoners zo'n achtergrond heeft en krijg steeds meer oog voor die vrouwen. Vind ze vaak echt aantrekkelijk, opwindend, zo van 'wat zal er achter die traditionele kleding schuil gaan'. Zo'n vrouw regelen staat echt hoog op mijn lijstje van fantasieën, mijn laatste vriendin had dan ook zo'n achtergrond maar had wel afstand van die cultuur genomen. Ik heb toen ook ervaren dat het hebben van een allochtone vriendin je door veel buurtbewoners niet in dank wordt afgenomen - wat de spanning alleen maar verhoogt natuurlijk.Heb het ook in mindere mate met donkere vrouwen.
Zijn er mensen die dit herkennen en wellicht een ervaring kunnen delen?
grappig die foto...quote:
Ik zou een paarse kerel erger vinden dan iemand die drinkt en blowt hoor... Zijn maar weinig mensen die niet af en toe drinken en/of blowen. Hoogstens veel die het niet zeggen, om wat voor n domme reden dan ookquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:58 schreef koenes het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit al is die kerel paars, maar ik zou sowieso niet willen dat m'n dochter met een blowend en zuipend persoon aankomt.
owquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
misplacing the burden of proof
Relevantie dat de persoon donker is? Ik wil gewoon niet dat mijn dochter thuiskomt met een blower en lamzakquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:40 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Jij denkt dat alle moslims jihadisten zijn..![]()
Bekijk het eens van onze kant: Hoe zou jij het vinden als jouw Hollandse dochter morgen thuiskomt met een Bijlmerneger zonder baan die van blowen en zuipen houdt en alles uitstraalt dat je dochter de zoveelste in de rij is.
Dat zal lastig worden als je zelf zo'n kortzichtige bosaap bent.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:46 schreef ems. het volgende:
Hangt er natuurlijk vanaf wat er onder de hoofddoek schuilt. De een is knap, de ander niet.
Voor de rest hoef ik niets te weten van gelovige chicks, met of zonder hoofddoek. Ik wil ook een intelligent gesprek met ze kunnen hebben, namelijk.
verkracht haarquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:40 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ideologisch gezien ben ik ook tegenstander van hoofddoeken.
Maar het gaat om het idee dat er iets achter zit wat je niet kunt zien. Zoals sexy lingerie ook mooier/geiler is dan volledig naakt wat mij betreft.
mag je dat wel zeggen van god?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:47 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dat zal lastig worden als je zelf zo'n kortzichtige bosaap bent.
Wellicht, maar ik ben in ieder geval over mijn sprookjes-periode heenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:47 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dat zal lastig worden als je zelf zo'n kortzichtige bosaap bent.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:43 schreef koenes het volgende:
Ik vind dat soort meisjes vaak ook wel knap, en ze hebben vaak prachtig haar.
Alleen ik zou het doodeng vinden om met zo'n meisje een relatie aan te gaan, omdat ik dan bang ben om iets te doen wat tegen haar geloof in gaat en dat je haar hele familie achter je aan krijgt.
In Nederland lopen helaas voor TS bijzonder weinig Arabische vrouwen rond. Zal niet meer zijn dan een paar tienduizend.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:16 schreef handige_haarie het volgende:
Hmm, je hebt gewoon een voorkeur voor arabische vrouwen. Kan allemaal, maar het hele hoofddoek gebeuren kun je toch haast niet aantrekkelijk vinden? Meer een soort van idiotie, wie gaat er nou voor de lol (want je leven moet wel leuk blijven) met een hoofddoek lopen de hele dag.
Bij mij op het jelle, echt een schoonheid werkt er. Marokkaans, slank maar op de juiste plekken gevuld, lief, mooie stem, perfect gewoon. Echt trouw materiaal. Maar ik denk dat ze geen maagd meer is. Maar onderzoek loopt nog.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
In Nederland lopen helaas voor TS bijzonder weinig Arabische vrouwen rond. Zal niet meer zijn dan een paar tienduizend.
Haha, klinkt meer dan goed. Zal de FOK!kers eens onderwijzen met wat voorbeelden. Dit is een voorbeeld van een moderne Berberse en Arabische dame. Ik vind hoofddoek mits goed gedragen zeker wel wat hebben.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:36 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Bij mij op het jelle, echt een schoonheid werkt er. Marokkaans, slank maar op de juiste plekken gevuld, lief, mooie stem, perfect gewoon. Echt trouw materiaal. Maar ik denk dat ze geen maagd meer is. Maar onderzoek loopt nog.
serieus WAAR zien jullie dat?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:22 schreef jaha het volgende:
[..]
Mooiste voorbeeld dat ik ooit gezien heb was een meisje met een gescheurde spijkerbroek en een string zodat een deel van haar billen zichtbaar was. Maar ze droeg wel een hoofddoekje. Die heeft vast de koran ondersteboven gelezen.
Een (Arischequote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, klinkt meer dan goed. Zal de FOK!kers eens onderwijzen met wat voorbeelden. Dit is een voorbeeld van een moderne Berberse en Arabische dame. Ik vind hoofddoek mits goed gedragen zeker wel wat hebben.
Karima Ghaith, Berberse.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nora Zaraloui, Arabische. Je ziet het meestal aan de huidskleur. Arabische dames zijn donkerder.
[ afbeelding ]
http://lmgtfy.com/?q=Hot+arabic+girls+quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:51 schreef tetouaribo het volgende:
Alle twee hele mooie vrouwen. Hoe kom je toch aan al die plaatjes.
Dat is niet zo moeilijk. De meeste via Facebook (communities) en instagram. Pluk ze daar vanaf en plaats ze op FOK!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:51 schreef tetouaribo het volgende:
Alle twee hele mooie vrouwen. Hoe kom je toch aan al die plaatjes.
Je hebt ze in alle vormen en maten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:41 schreef ems. het volgende:
[..]
Een (Arische) maat van mij deed ook 6-7 jaar lang een Berbers meisje. Die was ook knap.
Maar zij moest gelukkig niets hebben van haar enge gelovige vader, hoofddoeken of wat dan ook
Maar ik heb ook steeds meer het idee dat bijvoorbeeld menig Marokkaans meisje het steeds meer doet om zichzelf te beschermen tegen idioten en... omdat het ook deels "hip" staat daar je steeds meer ook voorbeelden ziet in Nederland en andere landen dat er een oprukkende moderne moslim cultuur aan populariteit wint met als gevolg dat hun manier van aantrekkelijkheid (o.a. door de hoofddoek i.c.m. allerlei in kleuren gevarieerde kledij) zo wordt gepromoot.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
Af en toe zijn meisjes met hoofddoek flirteriger aangelegd dan meisjes zonder ja... Ergens ziet dat er apart uit omdat je zo een hoofddoek associeert met een preuts geloof waarin een vrouw totaal geen contact mag zoeken met de buitenwereld en zeker niet met mannen.
Geile leggings aandoen waardoor je hun mooie ronde billen zietquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:24 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
grappig die foto...
de bedoeling van een hoofdoek is om de vrouw minder aantrekkelijk te maken (dat werkt perfect) zodat mannen zich zullen gedragen![]()
en wat doet deze moslima ze gaat dr opmaken beetje lipstick met lip gloss en wat mascara en oogwimpers enhancen
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:21 schreef Jellereppe het volgende:
Zit een demon achter die kleding. Pas maar op, TS.
Is het ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:17 schreef Iwanius het volgende:
Dta komt omdat 3/4 van de Nederlanders omwetend en soms zelfs dom is.
Zij associëren elke vorm van het dragen van een hoofddoek als een onderdrukking.
ditquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:17 schreef Iwanius het volgende:
Dta komt omdat 3/4 van de Nederlanders omwetend en soms zelfs dom is.
Zij associëren elke vorm van het dragen van een hoofddoek als een onderdrukking.
De reden dat het als onderdrukking wordt gezien is omdat de vrouwen die werkten als wolbewerkster in de middeleeuwen geen hoofddoekje wilde dragen omdat dit onpraktisch was bij het uitvoeren van de arbeid. Hierdoor werd het hoofddoekje lange tijd gezien als statussymbool: vrouwen die hem droegen hoefden niet te werken en hadden (dus) een rijke man die voor hun kon zorgen. Dat is natuurlijk niet volgens de feministische leer van economische onafhankelijkheid.quote:
gtst al eens gekeken haha..quote:
Zijn één en al vooroordelen en die krijg je niet gemakkelijk wegquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:33 schreef Halfbloedjex het volgende:
En van dat lelijke haar, dat is iets wat jij gewoon zelf denkt, want volgens mij heb jij nooit het haar gezien van dames met een hoofddoek.
Ik draag zelf ook een hoofddoek, maar ik heb alles behalve lelijk haar;)
Ja, die krijg je denk ik ook nooit weg.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:34 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Zijn één en al vooroordelen en die krijg je niet gemakkelijk weg
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:16 schreef Halfbloedjex het volgende:
Ik vind het grappig hoe sommige denken over Arabische meiden.
Ik ben zelf ook arabisch half algerijns en marokkaans .
Ik lees hier dat iemand zegt dat wij harig zijn, maar ik zal je wat een vertellen wij moeten juist overal kaal zijn voor ons geloof( schaamhaar okselhaar)
Dus 95% van die dames zijn niet harig haha
Ja het gaat ook om de Hygiënequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:50 schreef AMangold het volgende:
dat had ik nog nooit gehoord, een geloof waarvan je je schaamhaar en okselhaar kort moet houden..
maarja, mannen moeten zich ook laten besnijden bij je geloof zeker vanwege de hygiëne? Dan is het best logisch want okselhaar/schaamhaar is nou ook niet heel hygiënisch..
Seks voor het huwelijk heeft niks met Hygiëne te maken , dat gaat ergens anders om, maar ik zelf vind het prettiger om me zelf daar beneden te ontharen haha of het nou om Hygiëne gaat of nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:02 schreef jaha het volgende:
Ach dat geldt ook voor het niet eten van varkensvlees. En eigenlijk ook voor het niet hebben van sex voor het huwelijk: de Koran is geschreven voor condooms waren uitgevonden
Dudequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:02 schreef jaha het volgende:
Ach dat geldt ook voor het niet eten van varkensvlees. En eigenlijk ook voor het niet hebben van sex voor het huwelijk: de Koran is geschreven voor condooms waren uitgevonden
Dat klopt ook wat je zegt vooral dat laatste ;gezond verstand, maar ik vind dat iedereen vrij mag zijn in zijn keuze voor religie, want sommige mensen vinden dat geloof wel daarvoor nodig is. Maargoed het is al wat jij net al zei jouw eigen meningquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:12 schreef jaha het volgende:
De belangrijkste reden om tegen seks voor het huwelijk te zijn is dat er ongewenste kinderen geboren worden en dat er geslachtsziektes uitbreken. Het is dan ook niet toevallig dat de sexuele revolutie in West-Europa ontstond nadat condooms op grote schaal goedkoop te verkrijgen waren en vrouwen de pil gingen slikken.
Verder is het natuurlijk altijd verstandig om je hormonen een beetje onder controle te houden, maar naar mijn mening heb je daar geen koran, bijbel of hoofddoek voor nodig. Maar een beetje gezond verstand
What? dat is toch niet waar? (ik weet het niet zeker) maar wat ik hoorde is gewoon dat het netjes bijgehouden moest worden, ik hoorde nooit wat van kaal.. je bent toch niet 12quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:16 schreef Halfbloedjex het volgende:
Ik lees hier dat iemand zegt dat wij harig zijn, maar ik zal je wat een vertellen wij moeten juist overal kaal zijn voor ons geloof( schaamhaar okselhaar)
Je moet het iedere veertig dagen afscheren, geldt voor zowel vrouw als man.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:01 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
[..]
What? dat is toch niet waar? (ik weet het niet zeker) maar wat ik hoorde is gewoon dat het netjes bijgehouden moest worden, ik hoorde nooit wat van kaal.. je bent toch niet 12een streepje is altijd +1
Staat ook niet in de koran, maar in de ahadith (muslim om precies te zijn):quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:38 schreef jaha het volgende:
Ik ben erg benieuwd in welk hoofdstuk van de Koran staat in welk model je schaamhaar geknipt moet worden. Het lijkt me persoonlijk erg sterk dat er überhaupt iets over instaat, maar goed ik heb het foliant ook nog niet helemaal gelezen eerlijk gezegd.
Niet om de 40 dagen persee. Je mag het niet langer dan 40 dagen latenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:27 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Je moet het iedere veertig dagen afscheren, geldt voor zowel vrouw als man.
[..]
Staat ook niet in de koran, maar in de ahadith (muslim om precies te zijn):
[ afbeelding ]
Hahah voor mij -1quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:01 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
[..]
What? dat is toch niet waar? (ik weet het niet zeker) maar wat ik hoorde is gewoon dat het netjes bijgehouden moest worden, ik hoorde nooit wat van kaal.. je bent toch niet 12een streepje is altijd +1
Hmm interessante tekst. Maar ik kan dat dus niet lezen. Heb je ondertiteling voor me?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:27 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Je moet het iedere veertig dagen afscheren, geldt voor zowel vrouw als man.
[..]
Staat ook niet in de koran, maar in de ahadith (muslim om precies te zijn):
[ afbeelding ]
Dat is de quote uit sahih moeslim waaruit blijkt dat het iedere veertig dagen (of letterlijk: nachten) moet worden geschoren. Overgeleverd door Anass ibn Malikquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:03 schreef jaha het volgende:
[..]
Hmm interessante tekst. Maar ik kan dat dus niet lezen. Heb je ondertiteling voor me?
Mijn Arabisch is tamelijk beperkt tot "Anne behebik" en ik kan mijn eigen naam in het Arabisch schrijven...
Kaal +1. Kaal is sexyquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:01 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
[..]
Da tkomt toch op hetzelfde neer?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:51 schreef Halfbloedjex het volgende:
[..]
Niet om de 40 dagen persee. Je mag het niet langer dan 40 dagen laten
godverdomme is dat zo? waar hangen die geile fatima's allemaal dan? Heb er een keer zo eentje gehad op erasmus (droeg geen hoofddoek en was gewoon slet maar toch) en die was idd overal kaal en had lekker paar tieten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:16 schreef Halfbloedjex het volgende:
Kwam uit Marseille maar Marrokaanse roots, heb haar stamboom niet gevraagdquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:24 schreef superbly het volgende:
Wat het een Marokkaanse dan?
Marokkaanse vrouwen zijn de grootste snollen die er rondlopen en erg makkelijk te neuken en te versieren.
Toppers overigens in bed
Heb er 4 gehad en allemaal topwipsters en pijpsters
hahahahahaha geweldig, heb te maken met een kenner?quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:30 schreef superbly het volgende:
Hahahahah
Aha een Beurette dus
Die zijn ook lekekr geil
In Frankrijk noemen ze dochters van Marokkaanse/Algerijnse en Tunesische immigranten Beurettes.
Staan bekend om hun geilheid en hoerig/slettengedrag
Zeer makkelijk te neuken
Hahahahahaha!quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:19 schreef bobbiey het volgende:
[..]
godverdomme is dat zo? waar hangen die geile fatima's allemaal dan? Heb er een keer zo eentje gehad op erasmus (droeg geen hoofddoek en was gewoon slet maar toch) en die was idd overal kaal en had lekker paar tieten.
Als nu blijkt dat ze allemaal zo zijn heb ik men type wel gevonden dan
Ze zijn niet allemaal makkelijk, maar eerlijk gezegd de helft wel vooral marokkaansequote:Op maandag 12 augustus 2013 00:30 schreef superbly het volgende:
Hahahahah
Aha een Beurette dus
Die zijn ook lekekr geil
In Frankrijk noemen ze dochters van Marokkaanse/Algerijnse en Tunesische immigranten Beurettes.
Staan bekend om hun geilheid en hoerig/slettengedrag
Zeer makkelijk te neuken
Zit jij ook op de Erasmus dan ?quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:33 schreef Halfbloedjex het volgende:
[..]
Hahahahahaha!
echt toevallig dat je me naam noemt
OP erasmus = uitwisseling en niet die universiteit in rotterdamquote:
Hey idd, wel apart om die reacties zo te lezen. Sommige zijn ronduit vijandig, andere hebben wel gelijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:26 schreef IPA35 het volgende:
Dit topic is niet onopgemerkt voorbij gegaan.
http://forums.marokko.nl/(...)5739c40b027319a3ea93
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een onzin, marokkanen mogen wel westerse vrouwen hoeren of weet ik wat noemen maar oh wee als het andersom gebeurt, dan is men weer op hun pikkies getrapt..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef jaha het volgende:
@El_Liberaliste. Je moet eventjes een knopje omzetten: stel je voor dat er op het Marokko-forum een topic was geweest over makkelijke blonde meisjes van 16 en hoe eenvoudig die in bed te krijgen zijn en hoe geil ze zijn met hun korte rokjes en hun lokkende postuur.
Hoe zou jij het vinden dat ze geilen op je dochter?
Als je mijn post leest dan zie je dat ik die situatie ook schets (want dat gebeurt ook).quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef jaha het volgende:
@El_Liberaliste. Je moet eventjes een knopje omzetten: stel je voor dat er op het Marokko-forum een topic was geweest over makkelijke blonde meisjes van 16 en hoe eenvoudig die in bed te krijgen zijn en hoe geil ze zijn met hun korte rokjes en hun lokkende postuur.
Hoe zou jij het vinden dat ze geilen op je dochter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |