hahahahahaha geweldig, heb te maken met een kenner?quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:30 schreef superbly het volgende:
Hahahahah
Aha een Beurette dus
Die zijn ook lekekr geil
In Frankrijk noemen ze dochters van Marokkaanse/Algerijnse en Tunesische immigranten Beurettes.
Staan bekend om hun geilheid en hoerig/slettengedrag
Zeer makkelijk te neuken
Hahahahahaha!quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:19 schreef bobbiey het volgende:
[..]
godverdomme is dat zo? waar hangen die geile fatima's allemaal dan? Heb er een keer zo eentje gehad op erasmus (droeg geen hoofddoek en was gewoon slet maar toch) en die was idd overal kaal en had lekker paar tieten.
Als nu blijkt dat ze allemaal zo zijn heb ik men type wel gevonden dan
Ze zijn niet allemaal makkelijk, maar eerlijk gezegd de helft wel vooral marokkaansequote:Op maandag 12 augustus 2013 00:30 schreef superbly het volgende:
Hahahahah
Aha een Beurette dus
Die zijn ook lekekr geil
In Frankrijk noemen ze dochters van Marokkaanse/Algerijnse en Tunesische immigranten Beurettes.
Staan bekend om hun geilheid en hoerig/slettengedrag
Zeer makkelijk te neuken
Zit jij ook op de Erasmus dan ?quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:33 schreef Halfbloedjex het volgende:
[..]
Hahahahahaha!
echt toevallig dat je me naam noemt
OP erasmus = uitwisseling en niet die universiteit in rotterdamquote:
Hey idd, wel apart om die reacties zo te lezen. Sommige zijn ronduit vijandig, andere hebben wel gelijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:26 schreef IPA35 het volgende:
Dit topic is niet onopgemerkt voorbij gegaan.
http://forums.marokko.nl/(...)5739c40b027319a3ea93
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een onzin, marokkanen mogen wel westerse vrouwen hoeren of weet ik wat noemen maar oh wee als het andersom gebeurt, dan is men weer op hun pikkies getrapt..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef jaha het volgende:
@El_Liberaliste. Je moet eventjes een knopje omzetten: stel je voor dat er op het Marokko-forum een topic was geweest over makkelijke blonde meisjes van 16 en hoe eenvoudig die in bed te krijgen zijn en hoe geil ze zijn met hun korte rokjes en hun lokkende postuur.
Hoe zou jij het vinden dat ze geilen op je dochter?
Als je mijn post leest dan zie je dat ik die situatie ook schets (want dat gebeurt ook).quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef jaha het volgende:
@El_Liberaliste. Je moet eventjes een knopje omzetten: stel je voor dat er op het Marokko-forum een topic was geweest over makkelijke blonde meisjes van 16 en hoe eenvoudig die in bed te krijgen zijn en hoe geil ze zijn met hun korte rokjes en hun lokkende postuur.
Hoe zou jij het vinden dat ze geilen op je dochter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |