leugensquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Achter die traditionele kleding zitten tieten, een kut, benen, billen een buik.
en tepel, borst, kont en kuthaarquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ideologisch gezien ben ik ook tegenstander van hoofddoeken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:18 schreef Woestijnvos het volgende:
Daar word je toch niet geil van van zo'n kopvod.
Echt? Ik dacht altijd dat er nachtmerries achter gingen. Alstublieft, we hebben het niet over aliëns, maar over meiden die ook graag mannelijk aandacht willen net zoals de meeste vrouwen,quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee, niks mis mee. Je mag van geluk spreken dat je zo lang bent, ik wou dat ik zo lang was. Al die aandacht.quote:
Als je ironische schrijfstijl is obv de eerste zin uit de OP; dat was om mezelf in een vergelijk met mannen uit andere landen, vooral Marokko en omgeving, te weergeven. Het contrast dus.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:04 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Nee, niks mis mee. Je mag van geluk spreken dat je zo lang bent, ik wou dat ik zo lang was. Al die aandacht.
Vwb het laatste zou het ook kunnen zijn dat het gewoon "uitproberen' is om te zien of ze ook bij de westerse man hun niet westerse achtergrond/aantrekkelijkheid in de smaak valt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:04 schreef El_Liberaliste het volgende:
Het valt mij als blonde lange jongen op dat vrouwen met hoofddoek, in tegenstelling tot veel westerse vrouwen, zich op een soort flirterige manier naar mij gedragen. Het zijn vaak mooie vrouwen, zeker als ze gewoon een strakke broek dragen, een goed figuur en mooie ogen hebben. Een hoofddoek dragen ze volgens mij vaak niet eens vanwege hun geloof, maar gewoon omdat het van hun omgeving moet of uit gewoonte. Ik merk ook dat ze blij zijn met aandacht van 'autochtone' mannen, dat ze het als een soort erkenning oid. zien.
quote:Ik woon in een wijk waar meer dan de helft van de bewoners zo'n achtergrond heeft en krijg steeds meer oog voor die vrouwen. Vind ze vaak echt aantrekkelijk, opwindend, zo van 'wat zal er achter die traditionele kleding schuil gaan'. Zo'n vrouw regelen staat echt hoog op mijn lijstje van fantasieën, mijn laatste vriendin had dan ook zo'n achtergrond maar had wel afstand van die cultuur genomen. Ik heb toen ook ervaren dat het hebben van een allochtone vriendin je door veel buurtbewoners niet in dank wordt afgenomen - wat de spanning alleen maar verhoogt natuurlijk.Heb het ook in mindere mate met donkere vrouwen.
Zijn er mensen die dit herkennen en wellicht een ervaring kunnen delen?
Hoewel de make up wat minder had gemogen is de foto uit je post zeker een goed voorbeeld!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vwb het laatste zou het ook kunnen zijn dat het gewoon "uitproberen' is om te zien of ze ook bij de westerse man hun niet westerse achtergrond/aantrekkelijkheid in de smaak valt.
Vergeet niet dat uiteindelijk zij toch vaak voor een traditionele man van hun eigen ras/achtergrond kiezen als het op een huwelijk aankomt.
[..]
[ afbeelding ]
Ja zeker, en je hebt helemaal gelijk dat een hoop van die jonge Marokkaanse meiden zeer smaakvol gekleed gaan al of niet i.c.m. hun Hidjab. Ze weten het ook vaak wel dat ze er goed uitzien en het is inderdaad de contouren van hun lichaam met bij behorende gelaatstrekken dat als geheel een aparte indruk maakt als je van oorsprong westers georiënteerd bent
Mooiste voorbeeld dat ik ooit gezien heb was een meisje met een gescheurde spijkerbroek en een string zodat een deel van haar billen zichtbaar was. Maar ze droeg wel een hoofddoekje. Die heeft vast de koran ondersteboven gelezen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:49 schreef ZodiaX het volgende:
zie wel vaak meisjes die een hoofddoek dragen, maar wel strakke truitjes aan hebben, skinnyjeans and tangslip boven de broek uit komt.
Dan zou je zeggen dat het effect van een hoofddoek een beetje zinloos wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |