quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:05 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb alleen maar Nederland 1, 2 en 3. Is er ook iets van een stream? Ik word hier echt knettergek van. In de gids staat nota bene de hele middag Tour aangekondigd.
1 | http://sports-livez.com/?p=259 |
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
kopiëren en plakken in je browser, omdat illegaal stream
capuchon_jongenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Froome
Sky
Porte
Kennaugh
Marginal gains
Brilliant tactics
froomequote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Froome
Sky
Porte
Kennaugh
Marginal gains
Brilliant tactics
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
capuchon_jongen
Sporza
Vlaanderen
Belgen
België
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Froome
Sky
Porte
Kennaugh
Marginal gains
Brilliant tactics
thanks!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
kopiëren en plakken in je browser, omdat illegaal stream
Zelfkennisquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
capuchon_jongen
Sporza
Vlaanderen
Belgen
België
maar dan wel zeuren om een stream als je geen TDF kan ontvangenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:09 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Geen zin om te betalen voor een pakket aan shitzenders waar ik nooit naar kijk.
Inderdaadquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:10 schreef Ferdii het volgende:
[..]
maar dan wel zeuren om een stream als je geen TDF kan ontvangen
Wel als dat me een paar honderd euro per jaar scheelt ja. Maar om te beginnen zou ook de NOS zich gewoon eens aan haar afspraken kunnen houden.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:10 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ditquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:10 schreef Ferdii het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Om te beginnen moet je niet klagen als je er zelf voor kiest om afhankelijk te zijn van dequote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:11 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Wel als dat me een paar honderd euro per jaar scheelt ja. Maar om te beginnen zou ook de NOS zich gewoon eens aan haar afspraken kunnen houden.
waar is gesink eigenlijk?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:05 schreef Pino112 het volgende:
Boom
Belkin
Boogerd
Gesink
D&D
NOS
Zo, hebben we die reacties ook weer gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Hij was wel weer klaar met het gezeur van capuchon_jongen dus hij is in de ploegleiderswagen gestapt.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
WAAR IS GESINK?goede grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het zo raar om van een zender te verwachten dat ze ook uitzendt wat ze aankondigt?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om te beginnen moet je niet klagen als je er zelf voor kiest om afhankelijk te zijn van deNOS
zal leuk zijn als hij ineens iedereen eraf rijdtquote:
Via antenne kan je toch ook duitse zenders en de belg ontvangen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:14 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Is het zo raar om van een zender te verwachten dat ze ook uitzendt wat ze aankondigt?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:17 schreef baggerbaas het volgende:
Ik schakel even voor 5 minuten over naar de Belg en heb nu al weer 3 keer de naam Boonen gehoord
Jong was toevallig, het was de eerste 3 keer dat ze boonen noemden...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:17 schreef baggerbaas het volgende:
Ik schakel even voor 5 minuten over naar de Belg en heb nu al weer 3 keer de naam Boonen gehoord
Nee alleen 1, 2 en 3 en TV Noord Hollandquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Via antenne kan je toch ook duitse zenders en de belg ontvangen?
Wuyts die de naam Boonen te pas en te onpas noemt, is nooit toevallig.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jong was toevallig, het was de eerste 3 keer dat ze boonen noemden...
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 14:20:21Net finale gefietst. Zijwind, maar lang niet genoeg voor waaiers. Laatste 5 km is heel link. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 14:21:24Laatste 5: veel bochten, chicane onder rode vod, wind schuin in de rug tijdens sprint. reageer retweet
https://twitter.com/ADnl/twittertour-2013quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:23 schreef Ferdii het volgende:
Is er een applicatie waarin alle wielrenners met hun tweets verwerkt staan? geen zin om iedereen apart te volgen
vorige jaren was dat zo in de telesport applicatie, alleen die doet het dit jaar niet
socialpeloton.comquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:23 schreef Ferdii het volgende:
Is er een applicatie waarin alle wielrenners met hun tweets verwerkt staan? geen zin om iedereen apart te volgen
vorige jaren was dat zo in de telesport applicatie, alleen die doet het dit jaar niet
Grote snelheden, ideaal voor Cavendish.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 14:20:21Net finale gefietst. Zijwind, maar lang niet genoeg voor waaiers. Laatste 5 km is heel link. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 14:21:24Laatste 5: veel bochten, chicane onder rode vod, wind schuin in de rug tijdens sprint. reageer retweet
Sporzaquote:
Die grote snelheden zijn eigenlijk nog idealer voor Kittel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Grote snelheden, ideaal voor Cavendish.
Dat gebeurt niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:41 schreef sonnyspek het volgende:
Jongens, als bijvoorbeeld Greipel vandaag de etappe wint en Kittel morgen en ze finishen allebei met dezelfde tijd. Wie krijgt de gele trui dan?
volgens mij telt de laatste uitslag in dat geval.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:41 schreef sonnyspek het volgende:
Jongens, als bijvoorbeeld Greipel vandaag de etappe wint en Kittel morgen en ze finishen allebei met dezelfde tijd. Wie krijgt de gele trui dan?
Dat snap ik.quote:
Dankje!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:42 schreef franklop het volgende:
[..]
volgens mij telt de laatste uitslag in dat geval.
Die heeft ook een mooie gangmaker met Veelers.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die grote snelheden zijn eigenlijk nog idealer voor Kittel.
Goed woord voor scrabble.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:42 schreef Bugno het volgende:
Buiten van die sleutelvroemvroembrommerrijdendewannabemonteurs is toch geen hond geinteresseerd meer in die TT?
Past niet. Had laatst alle letters welquote:
Klasseringen worden bij elkaar opgeteld, volgens mij.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:42 schreef franklop het volgende:
[..]
volgens mij telt de laatste uitslag in dat geval.
deden ze laatste paar jaar toch al als de eerste rit een rit in lijn was?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch ironisch dat het wielrennen steeds gecontroleerder wordt en dat men daar op reageert door meer ritten integraal uit te zenden.
Boom laat zich niet doen hoorquote:
Want als het gebeurt gaat niemand dit postenquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want als het gebeurt gaat niemand dit posten?
Deze ook:quote:
Kip en ei. Kan ook zijn dat de aandacht toeneemt en de ploegen daardoor extra gaan controleren.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch ironisch dat het wielrennen steeds gecontroleerder wordt en dat men daar op reageert door meer ritten integraal uit te zenden.
Tweede keer.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
2 minuten verspelen en dan weer wegrijden.
Misschien gaat Ghesinck nu weer voor klassement. Zonder nerveuze eerste week is ie top...quote:
Met een proloog vaak, een korte tijdrit. Dit jaar in de eerste week een ploegentijdrit.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:50 schreef ejfaar het volgende:
Moet zeggen dat de eerste tourweek altijd met minst leuk is. Begint de tour normaal niet met een tijdrit?
Ah ok. Heb me niet in het schema verdieptquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met een proloog vaak, een korte tijdrit. Dit jaar in de eerste week een ploegentijdrit.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:56 schreef Pino112 het volgende:
Kemna gaat eigenlijk elke dag voor de winst, met de ene dag meer kans dan de andere. Net op Radio 1.
Betekent wel dat we dan nog 60 km naar dit gekloot moeten kijkenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:58 schreef Ferdii het volgende:
weer aan het kutten voorin
Laat je dan gewoon terugzakken, gaat nergens over dit
zal wel leuk zijn voor de wedstrijd, kilometer of 40/50 voor het eind je laten terugzakken om te zien wat er dan gebeurd in het peloton
klopt, maar de laatste 40/50 kilometer zullen zat mensen proberen weg te komen wat eigenlijk voor het peloton niet goed is omdat ze dan weinig tijd hebben om die weer terug te pakkenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:00 schreef Bugno het volgende:
[..]
Betekent wel dat we dan nog 60 km naar dit gekloot moeten kijken
Vandaag was dat eerste nooit een mogelijk scenario.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:04 schreef Ferdii het volgende:
[..]
klopt, maar de laatste 40/50 kilometer zullen zat mensen proberen weg te komen wat eigenlijk voor het peloton niet goed is omdat ze dan weinig tijd hebben om die weer terug te pakken
Krijg je leuke demarrages/hard rijden van. Dus spektakel. Als dit door blijft gaan blijven die 5 tot 5/10 kilometer voor de streep voor en daarna pakken de sprinterploegen hun terug. Geen zak aan dus....
wel als die 5 voorin inzien da tze kansloos zijn en zich op 50 km van de streep laten terugvallenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:05 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vandaag was dat eerste nooit een mogelijk scenario.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |