Die geldt niet op ondergoedquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:40 schreef Kiwisoep het volgende:
Ik ga ff kijken zo. Hebben ze de 2 plus 1 aanbieding nog?
Ah ok. Ik was vd week in de winkel en daar werd het niet meegerekend. Vandaar dat ik het zeiquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:13 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ah ok. Ik was vd week in de winkel en daar werd het niet meegerekend. Vandaar dat ik het zei
En online is het maar de helft ofzoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:14 schreef Sylver_ het volgende:
Hier hing heel groot in de winkel "ook op ondergoed" oid.
*kuch* Zo weet ik er ook nog wel 1... En nee, dan heb ik het niet over mezelf.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:41 schreef Kleurdoos het volgende:
Want we moeten vooral niet zeggen wat we vinden en onze meningen maar vooral achter elkaars rug om bespreken? Dat is de beste manier vast? van harte gefeliciteerd dat je er weer ingetrapt bent? wat fijn voor die kinderen? Zo'n goede stabiele omgeving? ze weet het vast allemaal al wel, tuurlijk. maar om nou te zeggen wat een slimme vrouw het wel niet is, na zo'n actie, get a grip.
Datquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:56 schreef DaviniaHR het volgende:
linda, van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!
ik hoop van ganser harte dat je een voorspoedige zwangerschap zult hebben en dat R je niet weer in de stront laat zakken.
Mwah, dat geldt wmb vooral voor dingen die je overkomen. Waar je zelf geen invloed op hebt dus.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:28 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
*kuch* Zo weet ik er ook nog wel 1... En nee, dan heb ik het niet over mezelf.
[..]
Dat![]()
Dit is toch een 'once in a lifetime, life happens when you live it-ding'
Zuurtjes, gembersnoepjes of in elk geval iets om te zuigen! Van kauwen en echt slikken ging ik kokhalzen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:24 schreef zandsculptuur het volgende:
Mag ik tussen de popcorn door even advies vragen? Ik ben echt enorm misselijk, heb nog niet hoeven spugen, maar heb wel steeds het gevoel dat ik elk moment kan overgeven. Ik weet dat eten helpt, maar bij de gedachte aan eten word ik nog misselijker ...heb dus ook geen flauw idee waar ik zin in zou hebben, of wat zou helpen.
Iemand een suggestie?
Ging het zo snel?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:16 schreef DJMomo het volgende:
Ik ga ervan uit dat ik geen tijd heb voor die keuze. Bij Sjaak had ik in een keer VO. ook geen pijn ervaren, overigens. Wel paniek ivm persdrang terwijl vk nog onderweg was.
Zo denk ik er ook over, maar ik wil me graag een beetje voorbereiden voor het geval pijnstilling toch nodig isquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:32 schreef GotC het volgende:
Pijnbestrijding.. ik wil het eigenlijk proberen zonder pijnbestrijding. Vind dat er toch wel heel snel naar medicatie wordt gegrepen, en ondanks dat het in veel situaties nodig zal zijn, wil ik het zoveel mogelijk zelf doen en voelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |