Cracottes, cream crackers, droog brood (of evt met een beetje boter?), thee met melk drinken?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:24 schreef zandsculptuur het volgende:
Mag ik tussen de popcorn door even advies vragen? Ik ben echt enorm misselijk, heb nog niet hoeven spugen, maar heb wel steeds het gevoel dat ik elk moment kan overgeven. Ik weet dat eten helpt, maar bij de gedachte aan eten word ik nog misselijker ...heb dus ook geen flauw idee waar ik zin in zou hebben, of wat zou helpen.
Iemand een suggestie?
Oh dat is idd naar. Toast van wit brood, zonder iets? En verder proberen constant íets in je maag te hebben, al zijn het snoepjes of droge crackersquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:24 schreef zandsculptuur het volgende:
Mag ik tussen de popcorn door even advies vragen? Ik ben echt enorm misselijk, heb nog niet hoeven spugen, maar heb wel steeds het gevoel dat ik elk moment kan overgeven. Ik weet dat eten helpt, maar bij de gedachte aan eten word ik nog misselijker ...heb dus ook geen flauw idee waar ik zin in zou hebben, of wat zou helpen.
Iemand een suggestie?
ik at dan stukjes komkommer, dingen met een neutrale smaak iig.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:24 schreef zandsculptuur het volgende:
Iemand een suggestie?
Heel stom maar ik lust dan weer geen citroen-ijs. Sterker nog, dat vind ik heel erg smerigquote:
Ik zou er nu voor naar een of andere kut film gaan hè! Popcornquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:08 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Niet voor die van mij helaas![]()
zoute popcorn, vooral die van de bios!!
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:36 schreef Linda2205 het volgende:
Ik kom me hier ook maar eens melden. Ongepland en onverwacht. En als klap op de vuurpijl zijn het er twee... de shock is nog steeds vrij groot maar ik begin langzaam aan het idee te wennen...
Ja desnoods gewoon een bouillonnetje.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:28 schreef zandsculptuur het volgende:
Brood heb ik net geprobeerd, maar ik kan niet tegen die geur![]()
.
M'n yoghurt had ik ook al weggegooid omdat ik dacht dat 'ie overdatum was, maar uit een nieuw pak smaakte die exact hetzelfde.
Soep zou denk ik wel gaan, met een cracker erbij.
Deze.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:29 schreef Kiwisoep het volgende:
Mabawa welke bedoel je? Ik ga ff op de site kijken... dacht mss is zo'n zwangerschaps afschrikker nog fijner?
Linda, als moeder van 3 waarvan 1 tweeling zou ik inderdaad zorgen dat je een vangnet hebt. Ik ken jou en jouw situatie verder niet (anders dan wat ik hier lees) maar ik weet wel dat je zeker in het begin echt wel hulp kunt gebruiken!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:44 schreef octopussy het volgende:
Linda, zo! Sterkte met de situatie!
Heb je al een plan? Ik zou toch ernstig overwegen om weer naar NL te verhuizen, dichtbij je ouders.
Nee die zwangerschapsdingen zijn helemaal fijn lekker hoog. Maar wel prijzig.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:37 schreef Kiwisoep het volgende:
Wat een laatste mment troep nog he hilzillah! Stond er ook van te kijken.
@mabawa net ff op online shop vd hena gekeken maar met deze buik valt natuurlijk alles in de zone tussen buik en heuvel. Pff lastig. Vind het ook zo storend als de rand net onder mijn buik omklapt. Maar om die zwangerschapsdingen te doen, is dat raar? Of gewoon enorme tenten van de zeeman die je daarna lekker weggooit?
Ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:40 schreef Kiwisoep het volgende:
Ik ga ff kijken zo. Hebben ze de 2 plus 1 aanbieding nog?
Iets. Net broodje gegeten. En wat gedronken. Helaas begint de pijn nu mijn maagdarmkanaal af te zakken, wat betekent dat ik meer onderin mijn buik nu pijn heb. En dat is wel arelaxed. Tnx for asking.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |