quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Phew![]()
En Mabawa, dat was ook mijn reactie!
Collecte vrouw: Heeft u nog wat over voor -goed doel-?
Ik: Sorry, geen kleingeld![]()
Zij: Je kan ook pinnen, al vanaf 50 cent!
Ik: ...euhhhblawhuh? *onnozel gezicht* Dan..nee?![]()
Not my best moment.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Phew![]()
Not my best moment.
'Ach, wat vervelend nou, met klein bedoel ik minder dan 50 cent'....quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Phew![]()
Not my best moment.
Zelfs ikke zou er nu wel een paar lusten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:10 schreef ProjSkippy het volgende:
Maar heej, volgens mij kan de popcorn de kast weer in..
*zakje uit magnetron sloopt*.
Alhoewel ik er nu wel serieuze trek in heb..
Ik ook! citrus, citroenschoonmaakmiddel, citronellakaarsen..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:19 schreef Mabawa. het volgende:
Ik ben ook ineens dol op citroenen. Op terras een icetea bestellen met extra veel citroen en ze er allemaal uitvissenJummiee!
Ik vreet altijd de wereld aan citroenen. Heerlijk. Maar ik heb ze al een tijd niet in huis en ga bijna kruipend van verlangen naar de TV toe als er een citroen op het scherm verschijnt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:19 schreef Mabawa. het volgende:
Ik ben ook ineens dol op citroenen. Op terras een icetea bestellen met extra veel citroen en ze er allemaal uitvissenJummiee!
Jaaaa citronel spulquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:21 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik ook! citrus, citroenschoonmaakmiddel, citronellakaarsen..
Jaaaaa ik ook! Alles met citroen, van thee tot ijsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:19 schreef Mabawa. het volgende:
Ik zou maar niet meeten met Limone en de citronellie in haar buik!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:21 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik vreet altijd de wereld aan citroenen. Heerlijk. Maar ik heb ze al een tijd niet in huis en ga bijna kruipend van verlangen naar de TV toe als er een citroen op het scherm verschijnt.
Moet wel Lipton zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Jaaaaa ik ook! Alles met citroen, van thee tot ijsEn ice tea
Popcorn?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:24 schreef zandsculptuur het volgende:
Mag ik tussen de popcorn door even advies vragen? Ik ben echt enorm misselijk, heb nog niet hoeven spugen, maar heb wel steeds het gevoel dat ik elk moment kan overgeven. Ik weet dat eten helpt, maar bij de gedachte aan eten word ik nog misselijker ...heb dus ook geen flauw idee waar ik zin in zou hebben, of wat zou helpen.
Iemand een suggestie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |