quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat de ene helft vd tweeling van R is, en de andere helft van dr nieuwe partner
Jij bent gewoon jezelf alvast aan het indekken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:51 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Er zijn veel meer optie's maar een ander zijn eigen keuzes en fouten laten maken zonder die persoon er op aan te vallen zou ook gewoon een keer leuk zijn. Ze snapt ook zelf wel alles wat iedereen er over te zeggen heeft toch. Moeten we dat met de hele massa weer veroordelen en commentaar geven enzo?
Zou niet hoeven vind ik eigenlijk. Verpest dit soort topics alleen maar imho
Briljant!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat de ene helft vd tweeling van R is, en de andere helft van dr nieuwe partner
Dat weet alleen jij¿ Misschien wel een zwarte chinees¿quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:56 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dan wel een zwarte en een witte toch? Of een chineesje erbij?
Zoet of zout?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:00 schreef GotC het volgende:
Mabawa, ben jij Zuster87?Ik leer allemaal nieuwe dingen deze ochtend! (zoals de mogelijkheid om te pinnen bij een collectebus..)
Thanks Skips, nu heb ik trek in popcorn
Zout is goed voor de bloeddruk!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Zout=nog meer drinken=nóg vaker naar de wc
Whaha ja, dat ben ikquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:00 schreef GotC het volgende:
Mabawa, ben jij Zuster87?Ik leer allemaal nieuwe dingen deze ochtend! (zoals de mogelijkheid om te pinnen bij een collectebus..)
Maar voor popcorn heb ik dat graag overquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Niet voor die van mij helaasquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:07 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Zout is goed voor de bloeddruk!![]()
Maar jij mag wel zoet dan, oké.
Maar zout is wel erg lekker!! Zelf gepopt toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Phewquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:07 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Zout is goed voor de bloeddruk!![]()
Maar jij mag wel zoet dan, oké.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |