quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Op dit moment kijk ik zelfs uit na de bevalling. Dat ik dan pijn heb met een reden.
Ik hoop het dit keer wel te mogen ervaren. Echt volgens mij vervloek ik mezelf als het zover is hier om. Maar ik heb dat stukje wel gemist. Waarbij ik als ik heel eerlijk ben een ks ook wel makkelijk vond. Maar voor de hechting met je kind is een natuurlijke bevalling naar mijn idee beter.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:06 schreef Cantare het volgende:
[..]Bij de tweede heb ik dat echt zo ervaren: nuttige pijn. Of nouja, echt píjn kon ik het (daardoor) bijna niet noemen. Heel rare, maar gave gewaarwording. Ik wens het je toe!
Heel diep van binnen voelde ik me heel helder, maar ik kon dat totaal niet overbrengen. Dusquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Merkte jezelf dat je stoned was? In de zin van ik krijg het niet meer allemaal mee ik wil dit en dat zeggen maar het lukt niet, of leek het voor andere dat je stoned was
ah dank je. Lijkt mij ook een erg rare ervaring.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:30 schreef Gulara het volgende:
[..]
Heel diep van binnen voelde ik me heel helder, maar ik kon dat totaal niet overbrengen. Dusdacht dat ik helemaal van de wereld was. De situatie was vooral rot voor hem omdat hij dacht dat ik helemaal geen beslissingen kon nemen en van de wereld was.
Ja zat achteraf te denken dat je misschien een codezinnetje moet afspreken of zo.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ah dank je. Lijkt mij ook een erg rare ervaring.
Voor de volgende keer weet hij dus dat je wel helder bent maar niet kan communiceren.
Qua hechting heb ik geen verschil gemerkt. Maar doe mij maar een gewone bevalling! Op het moment zelf doet het natuurlijk meer pijn, maar de ervaring vond ik heel tof en het herstel ging veel sneller dan bij de keizersnede. Maar goed, je hebt het niet voor het kiezen, het gaat zoals het gaat.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik hoop het dit keer wel te mogen ervaren. Echt volgens mij vervloek ik mezelf als het zover is hier om. Maar ik heb dat stukje wel gemist. Waarbij ik als ik heel eerlijk ben een ks ook wel makkelijk vond. Maar voor de hechting met je kind is een natuurlijke bevalling naar mijn idee beter.
Klopt idd!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:43 schreef octopussy het volgende:
Overigens lees ik dat VK's per juli lachgas als pijnbestrijding mogen gaan gebruiken. Dat lijkt me ook helemaal niet zo gek want volgens mij heeft dat weinig effect op de baby.
Dat ik een ruggenprik kies, koorts krijg en de baby daarom en week opgenomen wordt en preventief een ab-kuur krijgt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:19 schreef WupWup het volgende:
[..]
Maar, en ik ben oprecht benieuwd, waar ben je dan bang voor?
Klinkt raar, maar heb je Griekse yoghurt in huis? Desnoods gewone yoghurt? Kan verlichting geven. Succes!quote:Op zondag 30 juni 2013 00:25 schreef martine1984 het volgende:
Ff een niet zo gezellige vraag, ik heb een schimmel infectie downunder. Is in het zwembad niet echt beter geworden. Nu voor de tweede nacht een capsule ingebracht. Alles zwelt op en is erg pijnlijk. Crème bij gesmeerd en het wordt alleen maar erger. Iemand een idee wat ik kan doen nu???
Nee, ik bedoel het andersom. Je schrijft dat je 'niet op adem kunnen komen' wat jou betreft een reden is voor pijnstilling. Waarom dan? Wat kan er dan gebeuren?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:56 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Dat ik een ruggenprik kies, koorts krijg en de baby daarom en week opgenomen wordt en preventief een ab-kuur krijgt.
Of dat ik voor pethidine kies en de baby daar last van heeft (en evt een antidote moet krijgen).
Waar ging je ook alweer heen? Kijkduin?quote:Op zondag 30 juni 2013 11:18 schreef Hilzillah het volgende:
thanks all... heb er zooooo'n zin in! Zeker nu de zon AAN is![]()
Ik heb tegen alle verwachtingen in maar 1x paddestoelen infectie gehad down under. Maar ik gebruik wel braaf lactacit. Omdat ik er normaal gesproken heel vaak last van heb.
Ja, spewey, je vakantie... Hoe was het?
je hebt Candira Vaginale Spray die is ook voor preventief gebruikquote:Op zondag 30 juni 2013 11:15 schreef Sylver_ het volgende:
He, er komt net reclame langs van Canesten tegen schimmelinfectie![]()
Krijg ineens een mal idee ... Aangezien je een schimmelinfectie kan hebben zonder duidelijke symptomen en de baby Spruw kan krijgen als je een schimmelinfectie hebt, is het dan een idee on Canesten preventief te nemen? Aangezien je het blijkbaar gewoon bij de drogist kan halen
Ah, ik bedoel meer dat als ik uitgeput raak en daardoor niet meer voldoende kracht heb om door te gaan. Ik had gelezen dat je de bevalling ook onbewust kunt tegenhouden doordat je geen energie meer hebt. Dan lijkt pijnstilling me wel handigquote:Op zondag 30 juni 2013 11:20 schreef WupWup het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het andersom. Je schrijft dat je 'niet op adem kunnen komen' wat jou betreft een reden is voor pijnstilling. Waarom dan? Wat kan er dan gebeuren?
(Zonder oordeel!)
Mignonne, het is uitgesteld. Verwachting is nu na de zomer, zowel voor lachgas als anticonceptie.
Werkt die ook als je (ongemerkt) al een schimmelinfectie hebt?quote:Op zondag 30 juni 2013 11:22 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
je hebt Candira Vaginale Spray die is ook voor preventief gebruik
Ja, ik wil het graag zonder pijnstilling proberen, maar ik kan me voorstellen dat er situaties zijn waarbij pijnstilling beter is. Zoals een niet vorderende ontsluiting iddquote:Op zondag 30 juni 2013 11:29 schreef WupWup het volgende:
Aha, dus dan heb je het over een niet vorderende ontsluiting. Ik las het eerder als bij 'gewoon' weeën
Je zal verbaasd zijn van hoeveel kracht je hebtquote:Op zondag 30 juni 2013 11:23 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ah, ik bedoel meer dat als ik uitgeput raak en daardoor niet meer voldoende kracht heb om door te gaan. Ik had gelezen dat je de bevalling ook onbewust kunt tegenhouden doordat je geen energie meer hebt. Dan lijkt pijnstilling me wel handig
Dat gevoel heb ik dus niet gehad. Zeker niet omdat de aanwezige verloskundige op het moment dat ik echt niet meer kon begon te roepen dat ik hem de vorige weeën toch echt al verder naar beneden geperst had. Werkte niet echt motiverend.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:34 schreef bitterend het volgende:
[..]
Je zal verbaasd zijn van hoeveel kracht je hebtzelf op het moment dat je daar uitgeput ligt te gillen ik kan het niet meer, trek het eruit...kan je het
Deze?quote:Op zondag 30 juni 2013 11:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb een vraagje, hoe heet die matrashoes van de ikea ook alweer? Ben het helemaal vergeten
Maar je hoeft niet alle symptomen te hebben bij een schimmelinfectie. Zo kan het ook zijn dat je alleen wat meer afscheiding hebt, maar dat is ook normaal bij zwangerschap.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:00 schreef martine1984 het volgende:
Pas op dames met het spul wat je bij de drogist kan halen voor een schimmel infectie. Ik kreeg het niet mee bij de apotheek omdat ik zwanger ben. Dan moet het op recept en in overleg met de arts. Als je een schimmel infectie hebt merk je dat echt wel. Een blaasontsteking die kan je over het hoofd zien maar dit is lastiger. Daarbij als je iets preventief gaat gebruiken kun je er resistent voor raken en heb je een probleem als je het wel hebt.
Nee, dat was bla geloof ikquote:Op zondag 30 juni 2013 11:21 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Waar ging je ook alweer heen? Kijkduin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |