Ohja! Lijkt me een leuke stad, zeker nu de zon schijntquote:Op zondag 30 juni 2013 12:20 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Nee, dat was bla geloof ikIk ga naar Middelburg
Niet bij thuisbevallingen dus?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:47 schreef mignonne het volgende:
[..]
Klopt idd!
De reden waarom het hier ooit afgeschaft is, was niet zozeer voor de baby van de barende maar voor de veiligheid van het personeel. Er waren twee O&G verpleegkundigen die dagelijks met lachgas werkten die beiden een kind met aangeboren afwijkingen hebben gekregen. Ik weet niet meer of nou onomstotelijk vast staat dat het door dat gas is gekomen maar sindsdien is de boel eruit gegaan.
Inmiddels zijn de ziekenhuizen waar het terugkomt aangepast qua ventilatie en afzuigmogelijkheden en wordt het dus weer opnieuw ingevoerd. Men verwacht een succes, ik ben benieuwd!
Das waar natuurlijkquote:Op zondag 30 juni 2013 12:30 schreef WupWup het volgende:
Ja, want je verstoort de natuurlijke flora en met die disbalans kun je juíst een infectie veroorzaken. Schimmel danwel bacterieel.
In principe niet, maar wel poliklinisch en in geboortehuizen/hotels/centra. Dus wel onder eerstelijns begeleiding.quote:
Zet je ze dan in je eentje? Hier waren het vier injecties door twee personen.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:14 schreef mignonne het volgende:
[..]
Steriele waterinjecties wel thuis overigens.
Lees dit maar eens door "kwakzalverij" dus als ik de goede waterinjecties heb opgezocht.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:05 schreef Troel het volgende:
Is dat nieuw die waterdingen? Heb er nog nooit van gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |