abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 29 juni 2013 @ 11:09:04 #51
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_128387364
het punt is dat er schijnbaar wat problemen zijn binnen de PVV zelf over die mogelijke samenwerking

toen dat binnen de CDA het geval was over samenwerking met diezelfde PVV vroeg niemand zich af of het wel of geen NWS was volgens mij
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_128387375
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:06 schreef Jian het volgende:
Wat is het punt, ze willen samenwerken op het gebied van de strijd tegen de Euro, de Euopese unie en massa-immigratie. Ik bedoel dat wil toch niet zeggen dat ze het op elk gebied met elkaar eens zijn?!
Of gaan we zwaar principieel zijn, want dan kan ik nog wel wat (discutabele) coalities opnoemen.
Uhm, het punt was toch juist dat de PVV niet zo was ?

Als je al jaren roept dat de PVV niet racistisch is, voor homo's opkomt en enkel wat tegen de uitwassen van de islam heeft, dan is zo'n samenwerking ietwat funest voor je geloofwaardigheid. Bovendien zijn er ook eurosceptische partijen die niet aan bovenstaande voldoen, dus die keuze is helemaal niet logisch als je echt wat tegen homofobe en racistische partijen hebt.
pi_128387389
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 10:50 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Is discussiëren over een interne strubbeling binnen de PVV over de samenwerking met bepaalde partijen meteen een PVV-bash?

Natuurlijk moeten ze zelf weten met wie zij samenwerken, maar dat maakt dit niet on-nieuwswaardig. Mensen stemmen op een partij met een bepaald idee. Deze samenwerking strookt niet echt met de PVV standpunten.
Net zozeer als dat in elk topic over moslims ook iemand die die roept dat het een wekelijke moslim-bash-topic is _O_
Je mag het zeker nieuwswaardig vinden, daar ga ik niet over. Die mensen hoeven zich niet genaaid te voelen, ze stemmen maar ergens anders op. Of ga je ook een topic openen over alle draaikonterij van elke politieke partij? Nee toch? Alleen over de PVV meen ik.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 29 juni 2013 @ 11:11:48 #54
241662 Jian
Well, well, well
pi_128387392
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:09 schreef sp3c het volgende:
het punt is dat er schijnbaar wat problemen zijn binnen de PVV zelf over die mogelijke samenwerking

toen dat binnen de CDA het geval was over samenwerking met diezelfde PVV vroeg niemand zich af of het wel of geen NWS was volgens mij
Punt blijft gewoon, ook intern bij de PVV, wat is het punt om op bepaalde punten "samen te werken" en het op andere punten niet met elkaar eens te zijn.
En ik stelde wat is het punt, als zijnde wat is nu het probleem, niet dat het geen NWS is.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 11:14:54 #55
241662 Jian
Well, well, well
pi_128387442
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:09 schreef gelly het volgende:

[..]

Uhm, het punt was toch juist dat de PVV niet zo was ?

Als je al jaren roept dat de PVV niet racistisch is, voor homo's opkomt en enkel wat tegen de uitwassen van de islam heeft, dan is zo'n samenwerking ietwat funest voor je geloofwaardigheid. Bovendien zijn er ook eurosceptische partijen die niet aan bovenstaande voldoen, dus die keuze is helemaal niet logisch als je echt wat tegen homofobe en racistische partijen hebt.
Hoe niet was? dat de PVV niet tegen de Euro en de Europese Unie was, dat ze niet tegen massa-immigratie waren? Nogmaals wie zegt dat ze het op andere gebieden op 1 lijn moeten zitten voor een samenwerking op de genoemde punten.
pi_128387460
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:14 schreef Jian het volgende:

[..]

Hoe niet was? dat de PVV niet tegen de Euro en de Europese Unie was, dat ze niet tegen massa-immigratie waren? Nogmaals wie zegt dat ze het op andere gebieden op 1 lijn moeten zitten voor een samenwerking op de genoemde punten.
Dat staat in mijn post, lees hem eens.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 11:17:29 #57
241662 Jian
Well, well, well
pi_128387472
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:16 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat staat in mijn post, lees hem eens.
Heb ik gedaan, ik zei in een post daarvoor al "Of gaan we zwaar principieel zijn, want dan kan ik nog wel wat (discutabele) coalities opnoemen" lees het eens.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 11:18:09 #58
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_128387479
Een relnicht en baantjesjager die Ter Linden.

Zonder enige inhoudelijke competentie dan homoseksuele activiteiten.

Vlaams Belang is al decennia niet meer antisemitisch, maar is ook geen onverdeelde Israëlpartij zoals PVV wel.

En afwijzing van homohuwelijk enz. is niet "homofoob".

VB (niet mijn keuze) is een oude partij met diepe basis in de samenleving. De PVV is een samengeraapt zootje rechtse homo-liberalen, islamofoben, zionisten en wat andere banenzoekers.

En 1.800 euro netto per maand erbij voor een raadslid in Den Haag: niet slecht gegraaid....
  zaterdag 29 juni 2013 @ 11:19:26 #59
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_128387496
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 10:53 schreef gelly het volgende:

[..]

Daarentegen is Dewinter/VB en het FN openlijk racistisch en homofoob, in deze tijd zegmaar. Ik zie ook niet waarom het relevant zou zijn in dit topic. Je doet enkel wat je anderen steeds verwijt.

Ik zie ook dezelfde figuren nu zeggen dat het allemaal niet uitmaakt, Wilders is niet belangrijk e.d. In andere topics zeggen dezelfde figuren steeds dat Wilders het allemaal niet zo meent. Waar komt die knuffelhouding t.o.v. extremisten vandaan ?

Niets anders dan haatbaarden maar dan van het andere team. Iets met balk en splinter.
Dewinter, Vlaams Belang en Front National zijn nooit veroordeeld wegens racisme of andere meningsovertredingen. Ze zijn ook nog niet door gedachtenpolitie vervolgd.

Vlaams Blok wel. Maar dat is ontbonden.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 11:21:10 #60
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_128387520
Op Vlaams Belang stemmen veel orthodoxe joden in Antwerpen.

Dus, hoezo antisemitisch? Wegens oud-SS'ers binnen VB? Die waren tegen communisten, niet uit haat tegen Belgische joden.

Ook zijn er homofielen die tegen homohuwelijk zijn en toch bij VB zitten. Dat kan.

Er zitten ook Indiërs bij VB.
pi_128387526
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:17 schreef Jian het volgende:

[..]

Heb ik gedaan, ik zei in een post daarvoor al "Of gaan we zwaar principieel zijn, want dan kan ik nog wel wat (discutabele) coalities opnoemen" lees het eens.
Nou, dan zullen we in dat soort topics vast dezelfde goedpraterij lezen van jou. Oh, wacht.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 11:22:24 #62
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_128387539
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 10:28 schreef Disana het volgende:

[..]

Toch gaan ze een verbond aan met antisemitische partijen. Zoveel is dat principe dus niet waard.
Onzin. VB is tegen verbod op holocaustontkenning.

Tegelijkertijd heeft VB joodse raadsleden en ook zeer groot kiezersaandeel onder orthodoxe joden, hoor.

Het is 2013, geen 1962 of 1942 meer.
pi_128387540
quote:
Ter Linden stuurde twee filmpjes over Dewinter mee waarin hij zich negatief uitlaat over homo’s en "negers”. Hij sluit zijn mail af met: "Echt, ik kots op deze gek.”
Het gaat denk ik om deze videos:

pi_128387558
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:18 schreef Veldkamp het volgende:
Een relnicht en baantjesjager die Ter Linden.
Ik vind het wel mooi. Meneer heeft er geen moeite mee om zich aan te sluiten bij een partij die stelselmatig moslims stigmatiseert, maar gaat wel huilen om vermeende homofobe uitingen. Ik denk dat die homofobie in het niet valt bij de islamofobie van zijn eigen partij.
  Moderator zaterdag 29 juni 2013 @ 11:24:29 #65
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_128387579
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:11 schreef Jian het volgende:

[..]

Punt blijft gewoon, ook intern bij de PVV, wat is het punt om op bepaalde punten "samen te werken" en het op andere punten niet met elkaar eens te zijn.
naja hij zegt ook niet dat de PVV het op elk punt eens met zijn met het Vlaams belang maar iedereen heeft breekpunten natuurlijk

als ik mijn droommeisje ontmoet die aan alle criteria voldoet (dikke tetten!) behalve dat ze mijn oma niet aardig vind dan gaat ze gewoon retour afzender

quote:
En ik stelde wat is het punt, als zijnde wat is nu het probleem, niet dat het geen NWS is.
ok my bad

jumped to conclusions
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  † In Memoriam † zaterdag 29 juni 2013 @ 11:26:06 #66
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_128387605
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:24 schreef sp3c het volgende:

als ik mijn droommeisje ontmoet die aan alle criteria voldoet (dikke tetten!) behalve dat ze mijn oma niet aardig vind dan gaat ze gewoon retour afzender

_O-
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_128387773
quote:
Het wettelijke homohuwelijk en het adoptierecht voor homo's of lesbiennes is wat ons betreft een brug te ver. Die principiële afwijzing heeft niets maar dan ook niets met discriminatie te maken, maar alles met onze zorg voor een gezonde samenleving en een gezonde opvoeding
http://www.vlaamsbelang.org/veelgesteldevragen/31/

pi_128387845
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:35 schreef Bluesdude het volgende:
{quote] Het wettelijke homohuwelijk en het adoptierecht voor homo's of lesbiennes is wat ons betreft een brug te ver. Die principiële afwijzing heeft niets maar dan ook niets met discriminatie te maken, maar alles met onze zorg voor een gezonde samenleving en een gezonde opvoeding
Dat lijkt me een heel normaal standpunt, volgens mij denken de meeste mensen daar hetzelfde over, zeker voor wat het adoptierecht betreft. Dat heeft niets te maken met homofobie.
pi_128387909
Ter Linden is een beetje emotioneel, als homoactivist de PVV binnen worden gelurkt met mooie woorden en dan vervolgens leidend toekijken hoe men een alliantie aangaat met homofoben. In het eerste filmpje is duidelijk te zien dat De Winter homoliefde als principieel fout bestempelt aangezien hij hen erop aanspreekt "normaal heteroseks te hebben" ipv met voorbehoedsmiddelen aan de slag te gaan. Tweede filmpje geeft ie ook duidelijk aan dat o.a. een lesbische dochter voor hem betekent dat hij gefaald heeft in de opvoeding. Hij (en veel meer uit zijn partij) zien homoseksualiteit als fout gedrag wat gecorrigeerd kan worden door opvoeding, dat is onverenigbaar met het uitgangspunt dat er met homosexualiteit niets mis is en taboe's daarop ook bestreden moet worden. Dit laatste punt is waar de PVV zich hard voor meent te maken en Ter Linden voor is aangetrokken blijkbaar.

Kan begrijpen dat dit een breekpunt is als je bent binnengehaald om voor homo's op de bres te springen. Hij zal ook snel uit de PVV gekicked worden, daar hebben ze liever Fleur Agema's die vooral loyaal zijn en gewoon orders van Geert opvolgen.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  † In Memoriam † zaterdag 29 juni 2013 @ 11:44:38 #70
137949 Disana
pi_128387924
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:39 schreef Ludd het volgende:

[..]

Dat lijkt me een heel normaal standpunt, volgens mij denken de meeste mensen daar hetzelfde over, zeker voor wat het adoptierecht betreft. Dat heeft niets te maken met homofobie.
Zo normaal vind ik het niet als er wordt gesproken van 'gezond' versus, dus kennelijk, 'ongezond'.
pi_128387975
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Zo normaal vind ik het niet als er wordt gesproken van 'gezond' versus, dus kennelijk, 'ongezond'.
Homoseksualiteit wordt niet als ongezond gekwalificeerd. Het opvoeden van een kind door twee mensen met hetzelfde geslacht wel, ik kan me daar wel in vinden.
  † In Memoriam † zaterdag 29 juni 2013 @ 11:48:46 #72
137949 Disana
pi_128388025
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:46 schreef Ludd het volgende:

[..]

Homoseksualiteit wordt niet als ongezond gekwalificeerd. Het opvoeden van een kind door twee mensen met hetzelfde geslacht wel, ik kan me daar wel in vinden.
Het standpunt rept van een gezonde samenleving. Hoeveel duidelijker wil je het hebben.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 11:53:29 #73
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_128388121
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:48 schreef Disana het volgende:

[..]

Het standpunt rept van een gezonde samenleving. Hoeveel duidelijker wil je het hebben.
Inderdaad belangrijk, een gezonde samenleving.

Terechte noot dus.

En nu is de maatschappij ziek. Ook dat wordt breed gedeeld door de bevolking.

Of wil jij als minderheid de meerderheid voorschrijven hoe ze mogen denken?

Want daar gaat dit om. Ook die Ter Linden meent dat kritiek op homoseksualiteit of joodse mensen een soort van criminaliteit zou zijn. Dat is het niet. Juist denkpatronen als vanuit gedachtenpolitie zijn gevaarlijk en fout. Ook als ze links, vrijzinnig en liberaal progressief genoemd worden in de Misleidende Massamedia....

VB is meer voor vrijheid dan Ter Linden blijkbaar.

En mind you, ik heb niets met PVV noch met VB en soortgelijken!
pi_128388175
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:48 schreef Disana het volgende:

[..]

Wanneer er veel personen die een ongezond opvoeding genoten hebben, wordt de samenleving als zodanig automatisch minder gezond, dat lijkt mij logisch.
pi_128388178
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:53 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Inderdaad belangrijk, een gezonde samenleving.

Terechte noot dus.

En nu is de maatschappij ziek. Ook dat wordt breed gedeeld door de bevolking.

Of wil jij als minderheid de meerderheid voorschrijven hoe ze mogen denken?

Want daar gaat dit om. Ook die Ter Linden meent dat kritiek op homoseksualiteit of joodse mensen een soort van criminaliteit zou zijn. Dat is het niet. Juist denkpatronen als vanuit gedachtenpolitie zijn gevaarlijk en fout. Ook als ze links, vrijzinnig en liberaal progressief genoemd worden in de Misleidende Massamedia....

VB is meer voor vrijheid dan Ter Linden blijkbaar.

En mind you, ik heb niets met PVV noch met VB en soortgelijken!
Lees ik nou dat homo's en lesbiënnes medeverantwoordelijk zijn voor deze zogenaamde "zieke" samenleving?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')