abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 29 juni 2013 @ 11:56:01 #76
137949 Disana
pi_128388184
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:53 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Inderdaad belangrijk, een gezonde samenleving.

Terechte noot dus.

En nu is de maatschappij ziek. Ook dat wordt breed gedeeld door de bevolking.

Of wil jij als minderheid de meerderheid voorschrijven hoe ze mogen denken?

Want daar gaat dit om. Ook die Ter Linden meent dat kritiek op homoseksualiteit of joodse mensen een soort van criminaliteit zou zijn. Dat is het niet. Juist denkpatronen als vanuit gedachtenpolitie zijn gevaarlijk en fout. Ook als ze links, vrijzinnig en liberaal progressief genoemd worden in de Misleidende Massamedia....

VB is meer voor vrijheid dan Ter Linden blijkbaar.

En mind you, ik heb niets met PVV noch met VB en soortgelijken!
Hoe kom je erbij dat ik een minderheid ben? En al zou dat zo zijn, een democratie waarborgt dat er een stem en ruimte zijn voor iedereen.

VB vindt homoseksualiteit niet gezond. Dat heeft niets met vrijheid te maken.
  † In Memoriam † zaterdag 29 juni 2013 @ 11:57:02 #77
137949 Disana
pi_128388210
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:55 schreef Ludd het volgende:

[..]

Wanneer er veel personen die een ongezond opvoeding genoten hebben, wordt de samenleving als zodanig automatisch minder gezond, dat lijkt mij logisch.
Je noemt homoseksualiteit dus ongezond. Want kennelijk zijn homoseksuelen niet in staat er een gezonde samenleving of ouderschap op na te houden.
pi_128388211
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:53 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

En nu is de maatschappij ziek. Ook dat wordt breed gedeeld door de bevolking.

Nee, hooguit door 20% van de bevolking. Dat figuren als Wilders, of jij, menen te moeten spreken voor iedereen is een ander verhaal.

Dewinter is een racist en homofoob, het FN is dat en het VB ook. Dat ze zich niet (altijd) openlijk uiten heeft meer te maken met electoraal belang. Er waren ook Joden lid van de NSDAP, om jouw misplaatste argument maar eens te gebruiken.
pi_128388233
quote:
5s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:55 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Lees ik nou dat homo's en lesbiënnes medeverantwoordelijk zijn voor deze zogenaamde "zieke" samenleving?
Het is een rechts-extremist, dus dat hoeft je niet te verbazen.
pi_128388243
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:56 schreef Disana het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat ik een minderheid ben? En al zou dat zo zijn, een democratie waarborgt dat er een stem en ruimte zijn voor iedereen.

VB vindt homoseksualiteit niet gezond. Dat heeft niets met vrijheid te maken.
In biologische zin doet homoseksualiteit afbreuk aan de continuïteit van een samenleving. Van oudsher een heikel punt voor het voortbestaan van een samenleving. Al weet ik niet of dit is waar dat standpunt op doelt.
pi_128388274
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Je noemt homoseksualiteit dus ongezond. Want kennelijk zijn homoseksuelen niet in staat er een gezonde samenleving of ouderschap op na te houden.
Gezonde samenleving wel. Ik heb in principe geen moeite met homo's / homeseksualiteit. Wat betreft ouderschap is dit een ander verhaal. Ik vind het niet gezond als een kind opgevoed wordt door 2 moeders, of 2 vaders.
pi_128388276
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:58 schreef Ludd het volgende:

[..]

In biologische zin doet homoseksualiteit afbreuk aan de continuïteit van een samenleving.
Volgens mij zijn hatelijke meningingen, en daden, daar meer verantwoordelijk voor.
pi_128388297
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:59 schreef Ludd het volgende:

[..]

Gezonde samenleving wel. Ik heb in principe geen moeite met homo's / homeseksualiteit. Wat betreft ouderschap is dit een ander verhaal. Ik vind het niet gezond als een kind opgevoed wordt door 2 moeders, of 2 vaders.
Wat jij vindt is niet zo relevant, uit geen enkel onderzoek blijkt het nadelig voor kinderen. Wat wel nadelig kan zijn is het opvoeden door 1 ouder. Dat is dus niet gezond. Ben je daar ook tegen ?
pi_128388301
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 12:00 schreef gelly het volgende:

[..]

Volgens mij zijn hatelijke meningingen, en daden, daar meer verantwoordelijk voor.
In biologische zin? Hoe bedoel je dat?
pi_128388329
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:57 schreef gelly het volgende:

[..]

Het is een rechts-extremist, dus dat hoeft je niet te verbazen.
Ah, ok. Nou, als het zo gaat ga ik zo maar even een terrasje pakken.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_128388330
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 12:00 schreef Ludd het volgende:

[..]

In biologische zin? Hoe bedoel je dat?
Ik vraag me af wat jij bedoelt. Hoe kan homofilie in biologische zin nadelig zijn ?
pi_128388334
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 12:00 schreef gelly het volgende:

[..]

Wat jij vindt is niet zo relevant, uit geen enkel onderzoek blijkt het nadelig voor kinderen.
Dan moet je toch even beter googlen.

quote:
Wat wel nadelig kan zijn is het opvoeden door 1 ouder. Dat is dus niet gezond. Ben je daar ook tegen ?
Ja. Ik vind dat alleenstaanden ook geen kind zouden mogen adopteren om die reden. Hiermee wil ik niet zeggen dat alleenstaande ouders hun kind niet goed opvoeden overigens hoor. Ik ken mensen die noodgedwongen hun kind alleen opvoeden, en dat prima doen. Nood breekt spreekwoordelijke wet, maar het zou geen uitgangspunt moeten zijn.

Is het als alleenstaande eigenlijk legaal om een kind te adopteren?
  † In Memoriam † zaterdag 29 juni 2013 @ 12:02:34 #88
137949 Disana
pi_128388344
quote:

[..]

In biologische zin doet homoseksualiteit afbreuk aan de continuïteit van een samenleving. Van oudsher een heikel punt voor het voortbestaan van een samenleving. Al weet ik niet of dit is waar dat standpunt op doelt.
Volgens onderzoek vervult homoseksualiteit wel degelijk een rol in de samenleving - zowel bij dieren als mensen. Homoseksuelen nemen vaak zorgtaken waar en zijn daar ook goed in.
pi_128388354
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 12:01 schreef Ludd het volgende:

[..]

Dan moet je toch even beter googlen.

[..]

Ja. Ik vind dat alleenstaanden ook geen kind zouden mogen adopteren om die reden.
Dus homo's mogen ook gewoon kinderen bij een vrouw verwekken en dan als homostel opvoeden. Goed om te horen.
pi_128388517
quote:
Beetje gek dat mensen beweren dat die partij niks tegen homo's zou hebben dus.

En het Vlaams Belang is gewoon hetzelfde als het Vlaams Blok.
pi_128388569
Ben ook benieuwd wat Dewinter over negers heeft gezegd.
pi_128388790
Ach ja, ze werkten al eerder samen met die 'gezellige club' van de SGP. Ook niet bepaald homovriendelijk.

Verder Wilders speelt een aantal instrumenten. Eén van die instrumenten is de nationalistische trommel en de spagaat waarin moderne nationalisten zitten is dat ze tegelijkertijd het belang van de eigen natiestaat benadrukken maar zich ook gedwongen zien allianties te sluiten met nationalistische groepen uit andere landen. "Nationalisten aller landen verenigt u!" krijg je dan, en daar zit enige spanning.

Daarnaast begin ik ook nogal genoeg te krijgen van dit soort moraalridders binnen de PVV. Alsof het voor de PVV ooit om enige consistente, morele principes ging. Maar natuurlijk wel heel boos zijn als er iets gebeurt dat niet helemaal pluis is en de media opzoeken.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2013 14:10:48 ]
  † In Memoriam † zaterdag 29 juni 2013 @ 12:30:46 #94
137949 Disana
pi_128388980
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 12:22 schreef Friek_ het volgende:

Daarnaast begin ik ook nogal genoeg te krijgen van dit soort moraalridders binnen de PVV. Alsof het voor de PVV ooit om enige consistente, morele principes ging. Maar natuurlijk wel heel boos zijn als er iets gebeurt dat niet helemaal pluis is en de media opzoeken.
Maar ongenoegen van binnenuit zet bij (potentiële) stemmers waarschijnlijk meer zoden aan de dijk dan kritiek van buitenaf. Tegen interne kritiek kan Wilders zich slecht verdedigen.
pi_128388993
quote:

[..]

Homosxualiteit gaat juist de redding van de samenleving worden.
Zoals bekend zijn we al op het punt dat er meer mensen wonen dan goed is voor moedertje aarde.

je kunt dan 3 dingen laten gebeuren;
- aarde gaat aan gort
- grote oorlog/enge ziektes of weet ik veel wat om het aantal mensen te decimeren
- meer homosexuelen zodat op die manier het aantal mensen verminderd.

Persoonlijk hoop ik op de laatste optie.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 12:33:50 #96
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_128389035
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat mag hij toch vinden. Miljoenen met hem. Miljarden zelfs.
  † In Memoriam † zaterdag 29 juni 2013 @ 12:35:07 #97
137949 Disana
pi_128389065
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 12:33 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Dat mag hij toch vinden. Miljoenen met hem. Miljarden zelfs.
Kwantiteit maakt iets niet menselijker of redelijker.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 12:36:10 #98
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_128389089
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 12:02 schreef Disana het volgende:

[..]

Volgens onderzoek vervult homoseksualiteit wel degelijk een rol in de samenleving - zowel bij dieren als mensen. Homoseksuelen nemen vaak zorgtaken waar en zijn daar ook goed in.
Wat een onzinonderzoek.

Discriminerend voor hetero's. We hebben voldoende vrouwen en mannen met heteroseksuele oriëntatie. In zorg. Verplegers, artsen, fysiotherapeuten. Zijn niet grotendeels homo's.
pi_128389094
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 12:30 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar ongenoegen van binnenuit zet bij (potentiële) stemmers waarschijnlijk meer zoden aan de dijk dan kritiek van buitenaf. Tegen interne kritiek kan Wilders zich slecht verdedigen.
Die negeert 'ie gewoon. Opgelost.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 12:37:47 #100
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_128389127
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 12:35 schreef Disana het volgende:

[..]

Kwantiteit maakt iets niet menselijker of redelijker.
Dat klopt.

Daarom dans ik ook niet met de toevallige meerderheidsopinie van door misleidende massamedia en overheid gestuurde Nederlandse meerderheidsmassa's mee. Ik denk zelf kritisch na. En nuchter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')