Hoe kom je erbij dat ik een minderheid ben? En al zou dat zo zijn, een democratie waarborgt dat er een stem en ruimte zijn voor iedereen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:53 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Inderdaad belangrijk, een gezonde samenleving.
Terechte noot dus.
En nu is de maatschappij ziek. Ook dat wordt breed gedeeld door de bevolking.
Of wil jij als minderheid de meerderheid voorschrijven hoe ze mogen denken?
Want daar gaat dit om. Ook die Ter Linden meent dat kritiek op homoseksualiteit of joodse mensen een soort van criminaliteit zou zijn. Dat is het niet. Juist denkpatronen als vanuit gedachtenpolitie zijn gevaarlijk en fout. Ook als ze links, vrijzinnig en liberaal progressief genoemd worden in de Misleidende Massamedia....
VB is meer voor vrijheid dan Ter Linden blijkbaar.
En mind you, ik heb niets met PVV noch met VB en soortgelijken!
Je noemt homoseksualiteit dus ongezond. Want kennelijk zijn homoseksuelen niet in staat er een gezonde samenleving of ouderschap op na te houden.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:55 schreef Ludd het volgende:
[..]
Wanneer er veel personen die een ongezond opvoeding genoten hebben, wordt de samenleving als zodanig automatisch minder gezond, dat lijkt mij logisch.
Nee, hooguit door 20% van de bevolking. Dat figuren als Wilders, of jij, menen te moeten spreken voor iedereen is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:53 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
En nu is de maatschappij ziek. Ook dat wordt breed gedeeld door de bevolking.
Het is een rechts-extremist, dus dat hoeft je niet te verbazen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lees ik nou dat homo's en lesbiënnes medeverantwoordelijk zijn voor deze zogenaamde "zieke" samenleving?
In biologische zin doet homoseksualiteit afbreuk aan de continuïteit van een samenleving. Van oudsher een heikel punt voor het voortbestaan van een samenleving. Al weet ik niet of dit is waar dat standpunt op doelt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik een minderheid ben? En al zou dat zo zijn, een democratie waarborgt dat er een stem en ruimte zijn voor iedereen.
VB vindt homoseksualiteit niet gezond. Dat heeft niets met vrijheid te maken.
Gezonde samenleving wel. Ik heb in principe geen moeite met homo's / homeseksualiteit. Wat betreft ouderschap is dit een ander verhaal. Ik vind het niet gezond als een kind opgevoed wordt door 2 moeders, of 2 vaders.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Je noemt homoseksualiteit dus ongezond. Want kennelijk zijn homoseksuelen niet in staat er een gezonde samenleving of ouderschap op na te houden.
Volgens mij zijn hatelijke meningingen, en daden, daar meer verantwoordelijk voor.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:58 schreef Ludd het volgende:
[..]
In biologische zin doet homoseksualiteit afbreuk aan de continuïteit van een samenleving.
Wat jij vindt is niet zo relevant, uit geen enkel onderzoek blijkt het nadelig voor kinderen. Wat wel nadelig kan zijn is het opvoeden door 1 ouder. Dat is dus niet gezond. Ben je daar ook tegen ?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:59 schreef Ludd het volgende:
[..]
Gezonde samenleving wel. Ik heb in principe geen moeite met homo's / homeseksualiteit. Wat betreft ouderschap is dit een ander verhaal. Ik vind het niet gezond als een kind opgevoed wordt door 2 moeders, of 2 vaders.
In biologische zin? Hoe bedoel je dat?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hatelijke meningingen, en daden, daar meer verantwoordelijk voor.
Ah, ok. Nou, als het zo gaat ga ik zo maar even een terrasje pakken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is een rechts-extremist, dus dat hoeft je niet te verbazen.
Dan moet je toch even beter googlen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat jij vindt is niet zo relevant, uit geen enkel onderzoek blijkt het nadelig voor kinderen.
Ja. Ik vind dat alleenstaanden ook geen kind zouden mogen adopteren om die reden. Hiermee wil ik niet zeggen dat alleenstaande ouders hun kind niet goed opvoeden overigens hoor. Ik ken mensen die noodgedwongen hun kind alleen opvoeden, en dat prima doen. Nood breekt spreekwoordelijke wet, maar het zou geen uitgangspunt moeten zijn.quote:Wat wel nadelig kan zijn is het opvoeden door 1 ouder. Dat is dus niet gezond. Ben je daar ook tegen ?
Volgens onderzoek vervult homoseksualiteit wel degelijk een rol in de samenleving - zowel bij dieren als mensen. Homoseksuelen nemen vaak zorgtaken waar en zijn daar ook goed in.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:58 schreef Ludd het volgende:
[..]
In biologische zin doet homoseksualiteit afbreuk aan de continuïteit van een samenleving. Van oudsher een heikel punt voor het voortbestaan van een samenleving. Al weet ik niet of dit is waar dat standpunt op doelt.
Dus homo's mogen ook gewoon kinderen bij een vrouw verwekken en dan als homostel opvoeden. Goed om te horen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:01 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dan moet je toch even beter googlen.
[..]
Ja. Ik vind dat alleenstaanden ook geen kind zouden mogen adopteren om die reden.
Beetje gek dat mensen beweren dat die partij niks tegen homo's zou hebben dus.quote:
Maar ongenoegen van binnenuit zet bij (potentiële) stemmers waarschijnlijk meer zoden aan de dijk dan kritiek van buitenaf. Tegen interne kritiek kan Wilders zich slecht verdedigen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:22 schreef Friek_ het volgende:
Daarnaast begin ik ook nogal genoeg te krijgen van dit soort moraalridders binnen de PVV. Alsof het voor de PVV ooit om enige consistente, morele principes ging. Maar natuurlijk wel heel boos zijn als er iets gebeurt dat niet helemaal pluis is en de media opzoeken.
Homosxualiteit gaat juist de redding van de samenleving worden.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:58 schreef Ludd het volgende:
[..]
In biologische zin doet homoseksualiteit afbreuk aan de continuïteit van een samenleving. Van oudsher een heikel punt voor het voortbestaan van een samenleving. Al weet ik niet of dit is waar dat standpunt op doelt.
Dat mag hij toch vinden. Miljoenen met hem. Miljarden zelfs.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Je noemt homoseksualiteit dus ongezond. Want kennelijk zijn homoseksuelen niet in staat er een gezonde samenleving of ouderschap op na te houden.
Kwantiteit maakt iets niet menselijker of redelijker.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:33 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Dat mag hij toch vinden. Miljoenen met hem. Miljarden zelfs.
Wat een onzinonderzoek.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens onderzoek vervult homoseksualiteit wel degelijk een rol in de samenleving - zowel bij dieren als mensen. Homoseksuelen nemen vaak zorgtaken waar en zijn daar ook goed in.
Die negeert 'ie gewoon. Opgelost.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ongenoegen van binnenuit zet bij (potentiële) stemmers waarschijnlijk meer zoden aan de dijk dan kritiek van buitenaf. Tegen interne kritiek kan Wilders zich slecht verdedigen.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Kwantiteit maakt iets niet menselijker of redelijker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |