abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132933459
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 00:16 schreef loeki_de_leeuw het volgende:

[..]

Vanmiddag nog, toen degene die naast me zat in het stadion een sigaret opstak. Dan mag het wel buiten zijn, maar als je daar schouder aan schouder zit krijg je evengoed elke keer een rookwolk in je gezicht.
Nou ja ik zou dus niet in de buurt van anderen gaan roken, maar anderzijds, jij lijkt me ook weer zo iemand die een roker overal achterna gaat lopen -al nep-kuchend en met zo een 'kijk mij eens last hebben blik'. Er mag van jou gewoon niet gerookt worden, zelfs al heeft niemand er last van. :')
Een heer met stijl
pi_134862342
http://www.telegraaf.nl/g(...)t_gevaarlijk___.html

quote:
'Meeroken is niet gevaarlijk'

Stanford -
Er is geen duidelijk verband tussen meeroken en longkanker. Pas als je meer dan dertig jaar samenwoont met een roker, loop je een iets groter risico op het ontwikkelen van de ziekte.

Dat beweren wetenschappers van de Stanford University, na onderzoek onder ruim 76.000 vrouwen.

"Het feit dat passief roken niet sterk kan worden geassocieerd met longkanker, wijst op de noodzaak om andere risicofactoren voor de ziekte bij niet-rokers te vinden", zegt onderzoeker Ange Wang.

Omgeving

Tijdens het onderzoek werd de blootstelling aan sigarettenrook gedurende de kindertijd, op het werk en in de volwassen leefomgeving betudeerd. Over een periode van 10,5 jaar ontwikkelden 901 deelnemers longkanker. Rokers lopen 13 keer meer kans op de ziekte dan niet-rokers, voor ex-rokers ligt dat risico vier keer hoger. Volgens de studie valt bij vrouwen die nog nooit hebben gerookt of alleen passief roken, geen verhoogd risico op longkanker te bespeuren.

"Alleen bij vrouwen die meer dan dertig jaar samenleven met een roker, zien we een iets hogere kans op de ziekte", besluit Wang.
  maandag 30 december 2013 @ 02:59:18 #278
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_134862622
Autoverkeer veroorzaakt ook longkanker, dus eigenlijk zou de regering consequent moeten zijn en ook autorijden verbieden, niet alleen roken.
Autorijden veroorzaakt vele malen meer schade.

Dus ik ben het wel eens met TS dat de overheid niet zozeer rokers moet aanpakken, maar eerder automobilisten. :D
pi_134862634
Dat klopt niet, want ik ben niet tegen auto's.
pi_134862844
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 03:00 schreef arjan1112 het volgende:
Dat klopt niet, want ik ben niet tegen auto's.
Vanaf nu wel.
Succes ermee!
Ga weg
pi_134862864
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 06:00 schreef arjan1212 het volgende:
Poll: Roken weer toestaan ?
• in de horeca
• in de horeca en op de werkplek
• antwoord 1&2 en in het vliegtuig
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wat een non-poll.
pi_134862942
quote:
7s.gif Op maandag 30 december 2013 03:27 schreef Dale. het volgende:

[..]

Wat een non-poll.
op basis van dit onderzoek melden wij dat het nederlandse volk wenst dat het rookverbod wereldwijd word afgeschaft

1vandaag doet dit ook altijd

dus ik kan het ook.
pi_134863019
quote:
De Telegraaf weet de resultaten van dat onderzoek ook uit zijn verband te rukken met die kop hoor... Meeroken veroorzaakt geen longkanker maar het onderzoek zegt niks over andere ziekten, waarvan is aangetoont dat roken bij ontzettend veel ziekten een risicofactor is. Natuurlijk wordt dat meteen neergezet als 'Meeroken ongevaarlijk'. Wat een kutkrant is het ook.

Dan nog, het gaat meer om de geur dan iets anders. Zelfs als roker heb ik liever niet dat in het openbaar vervoer mensen roken. (daar ging het topic origineel over).
pi_134863023
Het topic ging over dat de democratie is afgeschaft sinds je niet meer in een vliegtuig mag roken.
pi_134868931
Roken in openbare ruimtes :') Het stinkt en het is schadelijk. Als je jezelf wilt verkankeren, doe het in prive
:)
pi_134869055
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 03:57 schreef arjan1112 het volgende:
Het topic ging over dat de democratie is afgeschaft sinds je niet meer in een vliegtuig mag roken.
Democratie = het recht om te roken in een vliegtuig volgens jou...
:)
  maandag 30 december 2013 @ 12:47:54 #287
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_134870032
Ergste vind ik nog dat iedereen maar achteloos die peuken op straat flikkert. Krijg je een vieze en gore teringzooi van. Snap niet dat ze daar niet voor bekeuren, zelfde geldt voor kauwgom. Bij Rotterdam CS is net alles mooi vernieuwd, maar aan de eind van de dag is het een groot bende van de peuken. Kleine moeite om het in de prullenbak te gooien.
pi_134974536
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 12:47 schreef RichardHammond het volgende:
Ergste vind ik nog dat iedereen maar achteloos die peuken op straat flikkert. Krijg je een vieze en gore teringzooi van. Snap niet dat ze daar niet voor bekeuren, zelfde geldt voor kauwgom. Bij Rotterdam CS is net alles mooi vernieuwd, maar aan de eind van de dag is het een groot bende van de peuken. Kleine moeite om het in de prullenbak te gooien.
dan moeten ze roken in het station en in de trein en bus toestaan en overal asbakken en vuilnisbakken plaatsen om de 5 meter.
  donderdag 2 januari 2014 @ 03:50:34 #289
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_134974548
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 03:48 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

dan moeten ze roken in het station en in de trein en bus toestaan en overal asbakken en vuilnisbakken plaatsen om de 5 meter.
Of jij ruimt je peuken gewoon op, luie hond.
pi_134974549
Dat zal moeilijk gaan als er geen asbak staat.
  donderdag 2 januari 2014 @ 03:53:30 #291
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_134974566
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 03:51 schreef arjan1112 het volgende:
Ja, jammer hè
pi_134974574
een roker is een smerige hond omdat ie rookt. niet omdat ie zijn sigaretten op straat gooit omdat er geen asbakken staan.

rokers zijn geen mensen die mag je doodschieten

zo denken jullie anti-rokers allemaal

rokers moeten dood

wij hebben geen rechten, wij zijn geen mensen.
  donderdag 2 januari 2014 @ 07:39:16 #293
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_134974931
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 03:55 schreef arjan1112 het volgende:
een roker is een smerige hond omdat ie rookt. niet omdat ie zijn sigaretten op straat gooit omdat er geen asbakken staan.

rokers zijn geen mensen die mag je doodschieten

zo denken jullie anti-rokers allemaal

rokers moeten dood

wij hebben geen rechten, wij zijn geen mensen.
Zijn je sigaretten op?
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
pi_134976226
Wat een kansloze rokers in dit topic :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  donderdag 2 januari 2014 @ 10:41:41 #295
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_134976698
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 03:51 schreef arjan1112 het volgende:
Heb ik nooit last van. Je bent gewoon een luie flikker die z'n mederokers erbij naait met je asociale gedrag. Je wordt bedankt. Als ik straks nergens meer mag roken, zal ik je flink in je kont plassen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_135012746
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 10:11 schreef renwan het volgende:
Wat een kansloze rokers in dit topic :')
Ja maar ach dat vind jij sowieso al van ze, wat ze ook zeggen en waar ze ook meekomen. Bekrompen en bevooroordeeld zijn tot op het bot...op zich ook best kansloos, niet? :)
Een heer met stijl
pi_135016915
Ik snap die anti-rookterreur niet. Zelf heb ik nooit gerookt, maar ik heb me werkelijk nooit gestoord aan mensen die dat wel doen.

Hetzelfde met die leeftijdsverhoging voor alcohol. Jongeren die alcohol willen drinken, die komen er toch wel aan. Bovendien kun je er, als je er jong mee begint, op een normale manier mee om leren gaan. Ik heb zo'n pussy in mijn vriendengroep die zich ooit belachelijk heeft gedragen bij het drinken van alcohol en nu durft hij het niet meer te drinken. :') Zitten we gezellig te bieren, neemt hij een Ice tea.

Alles legaal maken imo. Burgers zijn slim genoeg om te bepalen wat goed voor hen is!
Copthorne 2.0
pi_135035988
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 02:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
vind jij sowieso al van ze, wat ze ook zeggen en waar ze ook meekomen. Bekrompen en bevooroordeeld
Ik rook zelf ook maar bent niet zo huillie als de rokers in dit topic. Mag het ergens niet? Prima, dan niet!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_135052994
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:09 schreef renwan het volgende:

[..]

Ik rook zelf ook maar bent niet zo huillie als de rokers in dit topic. Mag het ergens niet? Prima, dan niet!
Nee dan: Prima, dan lekker ergens anders (thuis of buitenlucht). Maar er zijn 'huilie's' van wie dat zelfs niet meer mag.
Een heer met stijl
pi_135053070
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:09 schreef renwan het volgende:

[..]

ik vind het een aantasting van mijn mensenrechten dat iemand mij verbied om ergens te roken, je zou overal moeten mogen roken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')