Zoals het er nu uitziet niet. Moet eerst echt effe 2 barkies fixen.quote:
sucky sucky?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet niet. Moet eerst echt effe 2 barkies fixen.
Moet effe kijken op hoe zo'n korte termijn ik dat kan hosselen.
Mensen die niet vleeslulquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat wil trouwens nog aardig met een stijfje
Mensen die niet bloedworstquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mensen die niet vleeslulten allen tijde swaffelen.
Ja beetje manprostitutie doen.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja beetje manprostitutie doen.
Koppeltjes ballen voor een barkie per uur.
Zo erg is dat nog niet eens geloof ik, tenzij superlelijke wijven.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja beetje manprostitutie doen.
Koppeltjes ballen voor een barkie per uur.
hoeveel lekkere wijven ken jij die betalen voor seks?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo erg is dat nog niet eens geloof ik, tenzij superlelijke wijven.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo erg is dat nog niet eens geloof ik, tenzij superlelijke wijven.
Het is niet makkelijk, maar je moet kroegen kennen waar van diequote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoeveel lekkere wijven ken jij die betalen voor seks?
je klinkt als een kennerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Het is niet makkelijk, maar je moet kroegen kennen waar van die
decadente wijven komen, waarvan manlief op zakenreis is, en zij
wel een toyboy willen voor een avondje. Zo kan je best lekker verdienen.
Haha, ik ga mijn best doenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
je klinkt als een kennerdus we zien je zondag gewoon
van je man ho tijd?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Haha, ik ga mijn best doen
tbh: ik mail net een oud contact uit mijn Zwolle tijd(A) Dus misschien...
fingers crossed.
loop je dan de hele dag in natte stinkende kleren?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:51 schreef Studeur het volgende:
Klaarmaken om door te sloot te zwemmen bij awakenings en dan hopelijk een gratis dagje feesten
Zal daar niet zo heel veel uitmaken tochquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
loop je dan de hele dag in natte stinkende kleren?
lijkt me toch niet zo chillquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:56 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Zal daar niet zo heel veel uitmaken toch
Doe ik bijna niet meer hoor, was even een periodequote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je bestelgedrag qua eten?
Mij ook niet, maar daarom had ik gewoon een kaartje gekochtquote:
Ja is de moeite, goede filmquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
is het de moeite om hem te kijken,hoordat t maar vage zooi is.
Nee kom al het snoepgoed opeten wanneer jullie liggen te trippen in het gras.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom je er gewoon gezellig bij staan, beetje alle zooi in de prullenbakken gooien.
lol trippen van wietquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee kom al het snoepgoed opeten wanneer jullie liggen te trippen in het gras.
Ah, gezelligquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee kom al het snoepgoed opeten wanneer jullie liggen te trippen in het gras.
Lig nog te twijfelen. Alles wat ik nodig heb voor een jointje ligt op m'n nachtkastje, dus kan ook eerst een jointje roken en dan eens aan m'n dag beginnenquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Lig nog te twijfelen. Alles wat ik nodig heb voor een jointje ligt op m'n nachtkastje, dus kan ook eerst een jointje roken en dan eens aan m'n dag beginnen
Je hebt het Moirasyndroomquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:44 schreef Monopoly het volgende:
Lui
Ik haat mezelf soms zo hard he
Gisteravond lekker blowtje gerookt, paar biertjes, lekker waus. Gewoon lekker, niet teveel, precies goed.
Ik dacht: Kut ik moet nog een stage boekje ophalen bij mijn ouders, en dat MOET gewoon zaterdag (vandaag dus) gebeuren.
Dus Moira naar werk, ik denk, nou hop er uit, kleren aan en ff naar mijn ouders toe (2 uur reizen).
Nu zit ik hier nog steeds in bed, laptop op schoot en een half harde piemel mijn tijd te verdoen met vage youtubefilmpjes, roken en bier.
Wat is er mis met mij ?_!
Ja ik denk het ookquote:
overmatig drugsgebruikquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:44 schreef Monopoly het volgende:
Lui
Ik haat mezelf soms zo hard he
Gisteravond lekker blowtje gerookt, paar biertjes, lekker waus. Gewoon lekker, niet teveel, precies goed.
Ik dacht: Kut ik moet nog een stage boekje ophalen bij mijn ouders, en dat MOET gewoon zaterdag (vandaag dus) gebeuren.
Dus Moira naar werk, ik denk, nou hop er uit, kleren aan en ff naar mijn ouders toe (2 uur reizen).
Nu zit ik hier nog steeds in bed, laptop op schoot en een half harde piemel mijn tijd te verdoen met vage youtubefilmpjes, roken en bier.
Wat is er mis met mij ?_!
ik doe hem wel ff voor toen ik nog blowdequote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:08 schreef Onorgineel het volgende:
Doen jullie ff dan
http://testen.jellinek.nl(...)leringstest-Cannabis
valt meequote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:08 schreef Onorgineel het volgende:
Doen jullie ff dan
http://testen.jellinek.nl(...)leringstest-Cannabis
quote:Je score is 14 punten.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:10 schreef Monopoly het volgende:
Signaleringstest Cannabis
0-5: geen extra risico hoewel gebruik altijd risico's met zich meebrengt. 6-13: zeker risico, je gebruikt riskant. 14-24: groot risico; het gebruik dreigt uit de hand te lopen.
Je score is 2 punten.
Wat is deze, bij ons is alles gedigitaliseerdquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel chill, moet natuurlijk ook nog boeken kopen enz
Herkenbaar, succesquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:11 schreef Monopoly het volgende:
Overigens ff aankleden nu, ik MOET de trein van 14.29 hebbenEn nog een kwartiertje lopen en nog kaartje kopen fml
Wat een kuttest, je kan niet eens 0 punten halen volgens mijquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:10 schreef Monopoly het volgende:
Signaleringstest Cannabis
0-5: geen extra risico hoewel gebruik altijd risico's met zich meebrengt. 6-13: zeker risico, je gebruikt riskant. 14-24: groot risico; het gebruik dreigt uit de hand te lopen.
Je score is 2 punten.
Toch maar eens uit bed komen om daad naar woord te zetten oidquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:05 schreef OllieWilliams het volgende:
Peuk, koffie, schijten. Dan een jointje
Zal ik eerst doen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Mensen die geen wiet meenemen voor uft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |