Tsss ik was om 6 uur al wakker.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Inderdaad. Had m'n wekker op half twee gezet.
Moet je werken?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:22 schreef Moira. het volgende:
Ik haat moeten opstaan als je echt godskolere lekker ligt te slapen![]()
![]()
Jaquote:
Da's ook kloowtuhnquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:22 schreef Moira. het volgende:
Ik haat moeten opstaan als je echt godskolere lekker ligt te slapen![]()
![]()
Moet kunnen, ik heb over een week weer zo'n dienst van ma, di, wo, vrij van 6:30-15:00quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Javan 12 tot 5
Mja ben wel maandag vrij gelukkigEn ga vanavond maar eens bij tijds slapen
Kon ik maar werkenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:29 schreef Moira. het volgende:
Al helemaal als er eentje naast je nog steeds godskolere lekker ligt te slapen
Oh da's ook klotequote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet kunnen, ik heb over een week weer zo'n dienst van ma, di, wo, vrij van 6:30-15:00
Kan ik dat niet effe overnemen ?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet kunnen, ik heb over een week weer zo'n dienst van ma, di, wo, vrij van 6:30-15:00
oh matig is dat zeg. Ik heb eigenlijk ook nog wat anders nodig voor aankomend jaarquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kon ik maar werkenDan had ik tenminste morgen kunnen komen.
Ma werkloosheid leidt tot meetloosheid![]()
![]()
Uiteindelijk toch maar een sollicitatie bij de Mac ingediend. Mijn aller aller aller laatste
kans op een baan deze zomer. Anders heb ik letterlijk ALLES gehad. Zelfs het
uitzendbureau heeft geen flikker voor meGodskolere.
Ja nu ik mijn rijbewijs heb, kan ik op 'plantjes' transport.
Busje, rijden, geldvangen enzo. Mja. Ik wil wel studeren in september
en dan niet achter een dikke metalen deur
Nou weetje ? Kijk. Als je de landkaart van Nederland hebtquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh matig is dat zeg. Ik heb eigenlijk ook nog wat anders nodig voor aankomend jaar
Je kan ook asperges en aardbeien enzo gaan plukken he, dat verdient fucking goed en hebben ze altijd wel mensen voor nodig net buiten de stad
Ik vind het wel chill, moet natuurlijk ook nog boeken kopen enzquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh da's ook kloteJa, nu die vakanties beginnen enzo plannen ze mij ook 4/5 dagen in de week in van 9 tot 17.30
vertel...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Jezus de GYM SCWat een stelletje white knights zitten daar zeg, mijn god.
Linkje ?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Jezus de GYM SCWat een stelletje white knights zitten daar zeg, mijn god.
quote:
Echt zo: ONZ / [DE GYM #114] gaan als de brandweer! meteen white knighten om één opmerkingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |