Ja is de moeite, goede filmquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
is het de moeite om hem te kijken,hoordat t maar vage zooi is.
Nee kom al het snoepgoed opeten wanneer jullie liggen te trippen in het gras.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom je er gewoon gezellig bij staan, beetje alle zooi in de prullenbakken gooien.
lol trippen van wietquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee kom al het snoepgoed opeten wanneer jullie liggen te trippen in het gras.
Ah, gezelligquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee kom al het snoepgoed opeten wanneer jullie liggen te trippen in het gras.
Lig nog te twijfelen. Alles wat ik nodig heb voor een jointje ligt op m'n nachtkastje, dus kan ook eerst een jointje roken en dan eens aan m'n dag beginnenquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Lig nog te twijfelen. Alles wat ik nodig heb voor een jointje ligt op m'n nachtkastje, dus kan ook eerst een jointje roken en dan eens aan m'n dag beginnen
Je hebt het Moirasyndroomquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:44 schreef Monopoly het volgende:
Lui
Ik haat mezelf soms zo hard he
Gisteravond lekker blowtje gerookt, paar biertjes, lekker waus. Gewoon lekker, niet teveel, precies goed.
Ik dacht: Kut ik moet nog een stage boekje ophalen bij mijn ouders, en dat MOET gewoon zaterdag (vandaag dus) gebeuren.
Dus Moira naar werk, ik denk, nou hop er uit, kleren aan en ff naar mijn ouders toe (2 uur reizen).
Nu zit ik hier nog steeds in bed, laptop op schoot en een half harde piemel mijn tijd te verdoen met vage youtubefilmpjes, roken en bier.
Wat is er mis met mij ?_!
Ja ik denk het ookquote:
overmatig drugsgebruikquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:44 schreef Monopoly het volgende:
Lui
Ik haat mezelf soms zo hard he
Gisteravond lekker blowtje gerookt, paar biertjes, lekker waus. Gewoon lekker, niet teveel, precies goed.
Ik dacht: Kut ik moet nog een stage boekje ophalen bij mijn ouders, en dat MOET gewoon zaterdag (vandaag dus) gebeuren.
Dus Moira naar werk, ik denk, nou hop er uit, kleren aan en ff naar mijn ouders toe (2 uur reizen).
Nu zit ik hier nog steeds in bed, laptop op schoot en een half harde piemel mijn tijd te verdoen met vage youtubefilmpjes, roken en bier.
Wat is er mis met mij ?_!
ik doe hem wel ff voor toen ik nog blowdequote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:08 schreef Onorgineel het volgende:
Doen jullie ff dan
http://testen.jellinek.nl(...)leringstest-Cannabis
valt meequote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:08 schreef Onorgineel het volgende:
Doen jullie ff dan
http://testen.jellinek.nl(...)leringstest-Cannabis
quote:Je score is 14 punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |