Zoals het er nu uitziet niet. Moet eerst echt effe 2 barkies fixen.quote:
sucky sucky?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet niet. Moet eerst echt effe 2 barkies fixen.
Moet effe kijken op hoe zo'n korte termijn ik dat kan hosselen.
Mensen die niet vleeslulquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat wil trouwens nog aardig met een stijfje
Mensen die niet bloedworstquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mensen die niet vleeslulten allen tijde swaffelen.
Ja beetje manprostitutie doen.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja beetje manprostitutie doen.
Koppeltjes ballen voor een barkie per uur.
Zo erg is dat nog niet eens geloof ik, tenzij superlelijke wijven.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja beetje manprostitutie doen.
Koppeltjes ballen voor een barkie per uur.
hoeveel lekkere wijven ken jij die betalen voor seks?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo erg is dat nog niet eens geloof ik, tenzij superlelijke wijven.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo erg is dat nog niet eens geloof ik, tenzij superlelijke wijven.
Het is niet makkelijk, maar je moet kroegen kennen waar van diequote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoeveel lekkere wijven ken jij die betalen voor seks?
je klinkt als een kennerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Het is niet makkelijk, maar je moet kroegen kennen waar van die
decadente wijven komen, waarvan manlief op zakenreis is, en zij
wel een toyboy willen voor een avondje. Zo kan je best lekker verdienen.
Haha, ik ga mijn best doenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
je klinkt als een kennerdus we zien je zondag gewoon
van je man ho tijd?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Haha, ik ga mijn best doen
tbh: ik mail net een oud contact uit mijn Zwolle tijd(A) Dus misschien...
fingers crossed.
loop je dan de hele dag in natte stinkende kleren?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:51 schreef Studeur het volgende:
Klaarmaken om door te sloot te zwemmen bij awakenings en dan hopelijk een gratis dagje feesten
Zal daar niet zo heel veel uitmaken tochquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
loop je dan de hele dag in natte stinkende kleren?
lijkt me toch niet zo chillquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:56 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Zal daar niet zo heel veel uitmaken toch
Doe ik bijna niet meer hoor, was even een periodequote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je bestelgedrag qua eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |