Als mijn vriend de dingen tegen mij zou zeggen die jouw vriend tegen jou zegt, dan weet ik dat hij minachting voor me voelt. Ik wil geen partner die me minacht. Ik wil een partner die van me houdt, die wil dat ik gelukkig ben, die me respecteert (en dat woord wordt tegenwoordig helaas veel te vaak mis/gebruikt, maar hier vind ik het wel thuis horen). Dat verdien jij ook.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:46 schreef Pyjama het volgende:
Ik denk omdat ik wil weten of dit echt wel misbruik is. Het is in mijn ogen niet zo erg, misschien maak ik het groter dan het is.
Ja, dat wil ik ook! Ik zou willen dat ik met een toverstafje zou kunnen zwaaien en dat mijn vriend zo zou zijn!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als mijn vriend de dingen tegen mij zou zeggen die jouw vriend tegen jou zegt, dan weet ik dat hij minachting voor me voelt. Ik wil geen partner die me minacht. Ik wil een partner die van me houdt, die wil dat ik gelukkig ben, die me respecteert (en dat woord wordt tegenwoordig helaas veel te vaak mis/gebruikt, maar hier vind ik het wel thuis horen). Dat verdien jij ook.
Maar dat is hij niet en dat wordt hij niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:56 schreef Pyjama het volgende:
Ja, dat wil ik ook! Ik zou willen dat ik met een toverstafje zou kunnen zwaaien en dat mijn vriend zo zou zijn!
Het is allemaal zo gemaakt. Je opent een topic: hoe kan ik weggaan? Vervolgens geven mensen erg goede tips, reageer je daar niet op en kom je met nog meer verhalen over zijn enge gedrag. Vervolgens kom je met allerlei smoezen om niet weg te hoeven gaan. Tsja, vind ik raar.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:55 schreef Pyjama het volgende:
Ik vind het erg kwetsend dat jullie denken dat ik een troll ben.
Hoe dan ook, ik ga binnenkort twee weken weg zonder hem. Dan ga ik alles eens op een rijtje zetten.
Ja, dat weet ik eigenlijk ook wel denk ik...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat is hij niet en dat wordt hij niet.
Je kunt nu al vier maanden alles op een rij zetten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:55 schreef Pyjama het volgende:
Ik vind het erg kwetsend dat jullie denken dat ik een troll ben.
Hoe dan ook, ik ga binnenkort twee weken weg zonder hem. Dan ga ik alles eens op een rijtje zetten.
De katten komen vier maanden nadat ik twee weken weg ben geweest.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je kunt nu al vier maanden alles op een rij zetten.
Dus die vriend is nog helemaal niet weg en je kan die afspraak dus nog steeds cancelen? Dit soort nagekomen mededelingen maakt dat je verhaal gaat rammelen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:02 schreef Pyjama het volgende:
De katten komen vier maanden nadat ik twee weken weg ben geweest.
Ik zou vooral niets cancelen, maar die vriend voorstellen om 4 maanden op de katten in hun eigen huis te passenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:04 schreef Copycat het volgende:
Dus die vriend is nog helemaal niet weg en je kan die afspraak dus nog steeds cancelen? Dit soort nagekomen mededelingen maakt dat je verhaal gaat rammelen.
Net als die twee weken weg die er plotseling bij komen.
Dat zei ik al eerder. Maar ik doel eerder op het 'excuus' dat ze hiermee had. Wat dus niet meer geldt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou vooral niets cancelen, maar die vriend voorstellen om 4 maanden op de katten in hun eigen huis te passen
Ze kan het beloofd hebben, die ene vriend van haar kan anders helemaal geen kennissen, vrienden of familie hebben waardoor hij op haar rekent, ze wil het liever niet afzeggen. Dat kan dus kloppen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zei ik al eerder. Maar ik doel eerder op het 'excuus' dat ze hiermee had. Wat dus niet meer geldt.
Alles kan, ook het vergezochte. Eerst doet ze het voorkomen alsof dat nu al speelt, daarna is het pas nadat ze 'binnenkort' twee weken zonder hem weggaat. Dan gaan mijn wenkbrauwen omhoog.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:15 schreef Krullie. het volgende:
Ze kan het beloofd hebben, die ene vriend van haar kan anders helemaal geen kennissen, vrienden of familie hebben waardoor hij op haar rekent, ze wil het liever niet afzeggen. Dat kan dus kloppen.
En dat ook. Als het allemaal waar is, moet TS haar eigen plan gaan trekken. En snel. En niet met halve voornemens.quote:Het ligt er alleen wat te dik op. Iemand krijgt tips, gaat daar niet op in en maakt 't verhaal enkel erger waardoor iedereen reageert met: 'wat erg, wat eng'. Schiet niks op.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 06:56 schreef Pyjama het volgende:
Ik herken trouwens wel veel van dat Battered Wife Syndrome. Ook dat hij altijd wil weten waar ik ben. Hij biedt dan bijvoorbeeld aan om me te halen en brengen als ik ergens heen ga en dat lijkt lief, maar is in werkelijkheid best verstikkend.
Dit klikt een beetje tegenstrijdig, eerst zeg je dat je het eigenlijk vervelend vind dat hij aanbiedtquote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:55 schreef Pyjama het volgende:
Ik heb het woord troll nog niet genoemd hoor, ik vroeg me alleen maar iets af, het is dan tenminstequote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:32 schreef Pyjama het volgende:
Kennelijk willen jullie graag dat ik een troll ben dus whatever.
1. Twee weken zijn verplichte studiereis in het buitenland en ja hij brengt en haalt me maar hij kan er niet bij zijn omdat hij werkt. Het aanbod gebracht en gehaald te worden kan ik niet afslaan, dan wordt hij boos.
2. Die vriend heeft een round-the-world ticket geboekt en dat zou hem nogal veel geld kosten het af te zeggen. Ik ben de enige optie voor hem. En ik mag met hem omgaan omdat hij homo is.
3. Ik zit nu even ingelogd omdat mijn vriend naar de winkel is om een cadeau voor zijn ouders te kopen.
4. Sommige dingen heb ik qua tijdsduur veranderd omdat ik anoniem wil blijven.
Iedereen die me geprobeerd heeft te steunen, hartelijk dank en sorry dat ik zo'n pain in the ass ben. Fijne dag verder.
Ik weet het wel zeker. Om over een half jaar weer een dergelijk topic te openen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik verwacht dat de TS gewoon bij haar vriend blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |