Voetbal Peter Beense zelf ook nog mee. Of kan dat niet meer na zijn maagverkleining?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:40 schreef Karina het volgende:
Ik hoor ze al zingen, een of andere smartlap, ik denk Peter Beense.
Ik kan het alleen horen vanaf hier, dus geen ideequote:Op woensdag 3 juli 2013 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voetbal Peter Beense zelf ook nog mee. Of kan dat niet meer na zijn maagverkleining?
Ik dacht dat het Koos Alberts was. Maar je hebt gelijk denk ik.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:51 schreef Karina het volgende:
Zag ik Piet Schrijvers daar nou ook zitten?
Over 10 jaar 85quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:51 schreef tong80 het volgende:
Hij voelt zich niet zo fit
Over 5 jaar is ie 80
Hij is wel HEEEL erg dik gewordenquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Koos Alberts was. Maar je hebt gelijk denk ik.
Inderdaad. Dat ze dit uberhaupt uitzendenquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:53 schreef Stiggie het volgende:
HeerlijkDit pakken ze goed aan bij RTL 7
Wat een held was datquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat komt goed uit want Frans Derks houdt van mannelijk voetbal.
Tahamata rechtsachterquote:
Hij is weer thuisquote:
Faalhaas.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heb het weggezapt.
Van der Vaart doet mee![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:07 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb alleen het begin gemist, waren er nog fakkels?
V/d Vaart ook.quote:
rijkaard lult er door heenquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:15 schreef RensAjacied het volgende:
Goaltje!
KOEKOEK! WAAR IS SIERD MET KOEKOEK?
Stanley menzo is de dikstequote:Op woensdag 3 juli 2013 19:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze zijn bijna allemaal vies dik
En bijna net zo bruin als Jack.quote:
Wel deelgenomen aan een MASSAVERKRACHTING.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft Kluivert nog slachtoffers gemaakt op weg naar het stadion?
Ik hoorde wel sirenes toenstraks.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft Kluivert nog slachtoffers gemaakt op weg naar het stadion?
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat hij net terug is uit Egyptequote:Op woensdag 3 juli 2013 19:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel deelgenomen aan een MASSAVERKRACHTING.
Dankzij Sierd natuurlijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:25 schreef n00b13 het volgende:
Ik ben geen amsterdammer en geen Ajacied (eerder rashagenees), maar dit is toch wel leuk
Nee, leuke acties van lachende ouwe mannen die het ooit hadden en nu net zo goed voetballen als ik.quote:
Jij ook niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:30 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Jij ook niet!
hihaho EINZ! ZWEIDREI!HA weet je niks van toevallig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal even lachen mensen!quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:32 schreef ejfaar het volgende:
Dit oude Ajax speelt even goed als het psv van nu
Davy zal zeggen: ''Het zit diep hé?''quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:32 schreef ejfaar het volgende:
Dit oude Ajax speelt even goed als het psv van nu
Davyquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy zal zeggen: ''Het zit diep hé?''
quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:34 schreef n00b13 het volgende:
Waarom hebben al die voetballers een eigen foundation?
Kunnen ze niet allemaal dezelfde shampoo gebruiken?
Foundation is geen shampoo. Foundation is voor op je gezicht te smerenquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:34 schreef n00b13 het volgende:
Waarom hebben al die voetballers een eigen foundation?
Kunnen ze niet allemaal dezelfde shampoo gebruiken?
Kijk mijn edit danquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Foundation is geen shampoo. Foundation is voor op je gezicht te smeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |