Ja, dus zal je zien dat ze niet doorgaanquote:
Oh ja, ik zit gewoon alles maar aan te nemen wat iedereen zegt, kun je nagaan hoe goed ik het volgquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:24 schreef Greys het volgende:
Oh nee fak, de jury kiest
Dan gaan de boys door
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:23 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Cool en lekker
en hij heeft een heel schattig zoontje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik denk eerder dat de jury voor adriaan kiest.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:24 schreef Greys het volgende:
Oh nee fak, de jury kiest
Dan gaan de boys door
ik vind adriaan saai en alledaags. voor hem nog 10 anderen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:25 schreef Stickertje het volgende:
ik hoop dat adriaan doorgaat.. ik vind de gelikte groep van gordon niks aan.. te ingestudeerd
Ja ik ben er ook bang voor eigenlijk, toch...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
D
[..]
ik denk eerder dat de jury voor adriaan kiest.
hoe saaier hoe beter, is het motto van de nederlandse vakjury
Ben bang van wel.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ik vind adriaan saai en alledaags. voor hem nog 10 anderen.
maar hij zal wel doorgaan
Ik luister liever naar de groepquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:27 schreef style2k het volgende:
ja gordon maar wij hoeven niet met die gasten te werken wij moeten alleen maar luisterejn
Dit mag nu wel kappen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
ROBIN THICKE HAS A BICK DICK![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dat accentquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ali B geeft wel beter commentaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |