Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge. Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door Miezziej op 30-06-2013 09:52:52 ]
Het is je gelukt, staat hier gewoon in de reeks iig. Nu maar hopen voor je dat niet te veel mensen zich inschrijven voor wedstrijden, want dan ben je wel de copy + paste pineut!
Hier totaal geen sportkijkende vriend. Alleen K1 gevechten vind ie leuk en hij kijkt altijd mee als ik een marathon wil zien, dat vindt ie dan wel weer heel spannend
Maar verder klaagt ie steen en been als ik schaatsen wil zien. Of liever nog, als de Olympische (Winter) Spelen er zijn
Als je de uitslag van de draft weet, en weet dat een Nieuw-Zeelander de nummer 10 draft pick is, dan volg je de NBA best intensief / fanatiek imo
[..]
Het is je gelukt, staat hier gewoon in de reeks iig. Nu maar hopen voor je dat niet te veel mensen zich inschrijven voor wedstrijden, want dan ben je wel de copy + paste pineut!
Heb mezelf ook maar meteen bij de Dam tot dam neergezet
Mocht iemand in de OP willen, kan diegene me dan even quoten ofzo? Dan zie ik het zeker, want ik heb zo'n superpopulair leven dat ik niet altijd alles lees Nee grapje, ga zo slapen en morgenvroeg werken vandaar
Op vrijdag 28 juni 2013 21:39 schreef Miezziej het volgende: Mocht iemand in de OP willen, kan diegene me dan even quoten ofzo? Dan zie ik het zeker, want ik heb zo'n superpopulair leven dat ik niet altijd alles lees
Waarom is er op FOK! geen mogelijkheid om een andere user in een post te "taggen", zodat de getagde user in een post ook een notificatie á la quotes krijgt?
Uiteraard met de optie om die notificatie aan of uit te zetten
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Trouwens, mijn halve focaccia die ik anderhalf uur voor het lopen had gegeten botste nogal heen en weer door mijn buik. Op een gegeven moment zei mijn loopmaatje: welk gewricht hoor ik bij jou nu telkens? Hoorde ze gewoon mijn darmen
alleen jammer dat Aotearoa buiten een paar verdwaalde skiers en boarders niet echt een sterke delegatie heeft bij de winter spelen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
alleen jammer dat Aotearoa buiten een paar verdwaalde skiers en boarders niet echt een sterke delegatie heeft bij de winter spelen
Mwa, en van NL hoef je het ook al niet te hebben, want behalve de schaatsers kunnen we eigenlijk ook verder niks. Nou ja, Nicolien Sauerbreij dan. Die ook
Wel grappig om te zien dat de meeste deelnemers rond de 40, 50 jaar oud zijn. Zag er eentje van 28 en eentje van 29, maar dan houdt het ook op. En dan nog een baas van 70 die gaat meelopen.
The sun in your Eyes Made some of the lies worth believing
Wel grappig om te zien dat de meeste deelnemers rond de 40, 50 jaar oud zijn. Zag er eentje van 28 en eentje van 29, maar dan houdt het ook op. En dan nog een baas van 70 die gaat meelopen.
inderdaad.... onder de 30 heb je eigenlijk niets in het "recreatieve" ultra-wereldje te zoeken zelfde met Badwater, dat zijn ook allemaal lopers van boven de 30-35
inderdaad.... onder de 30 heb je eigenlijk niets in het "recreatieve" ultra-wereldje te zoeken zelfde met Badwater, dat zijn ook allemaal lopers van boven de 30-35
Als in, de jonge knapen hebben andere dingen aan hun hoofd, of wordt je gewoon echt beter naarmate je ouder wordt? Of is het omdat de 30 jarige al meer dan 10 jaar hebben kunnen trainen in hun volwassen leven, waar een begin twintiger alleen als puberende opdonder heeft kunnen trainen?
The sun in your Eyes Made some of the lies worth believing
Als in, de jonge knapen hebben andere dingen aan hun hoofd, of wordt je gewoon echt beter naarmate je ouder wordt? Of is het omdat de 30 jarige al meer dan 10 jaar hebben kunnen trainen in hun volwassen leven, waar een begin twintiger alleen als puberende opdonder heeft kunnen trainen?
Volgens mij heeft je lichaam voor echte duurloop zo'n 15 jaar serieus trainen nodig om zich aan te passen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Op vrijdag 28 juni 2013 20:52 schreef Quoi het volgende: Ik kom even woorden tekort. Ik ging toch even lopen, mét pijnlijke rug, moe lijf. Even een km met mr Q mee richting loopclub, om vervolgens de eerste km's met zijn loopgroepje mee te doen en dan af te buigen (ze gaan te hard!). Ze hebben me overgehaald om 12k LDL mee te lopen. Ik heb HEERLIJK achteraan gehobbeld samen met iemand van hetzelfde tempo. Bam-bam zelfde tempo, gefocuste ademhaling.
Het was verre van een LDL voor mij. Ik heb 5.50 min/km gelopen en nog sneller dan afgelopen zondag! Maar ik had zo nog meer gekund