quote:Microsoft komt met The Xbox Live Ultimate Game Sale
Volgende week start Microsoft met ''The Xbox Live Ultimate Game Sale''. Daarin zullen allereerst 32 titels te koop zijn op de Xbox Live Marketplace met flinke korting. Dat meldt Major Nelson op zijn blog.
Larry Hryb laat weten dat de titels op verschillende momenten in de week verschillende kortingen krijgen in die week. Op de Twitter pagina van Major Nelson zal duidelijk worden gemaakt welk spel er op dat moment met korting te koop is. Hier kun je zijn Twitter account vinden en volgen.
Hieronder de volledige lijst van titels die in de uitverkoop gaan volgende week:
Assassin's Creed 3
Bioshock Infinite
Borderlands 2
Brothers in Arms: Hell's Highway
Bulletstorm
Command and Conquer: Red Alert 3
Crysis
Crysis 3
Divinity 2: The Dragon Knight Saga
Dragon Age Origins
Far Cry 3
Far Cry: Instincts Predator
Forza Horizon
Gears of War: Judgement
Hasbro Family Game Night 3
Hitman: Absolution
Kinect Sports 2
Left 4 Dead 2
Lego Batman 2: DC Superheroes
Lego Lord of the Rings
Mass Effect
Max Payne 3
Metal Gear Rising: Revengence
Monopoly Streets
Perfect Dark Zero
Prey
Rockstar Table Tennis
The Orange Box
Tomb Raider
The Witcher 2
WWE 13 (Games on Demand)
XCOM: Enemy Unknown
Is het wel een leuk spel?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:58 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Hebben ze de servers van Spartacus Legends inmiddels al gefixt? Serieus, de logica achter dat spel is zo mongool als wat. Alle achievements zijn probleemloos offline te halen, maar je MOET online zijn om je op de servers aan te melden
Seriously?quote:Op zondag 30 juni 2013 03:06 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
Fable 3 is nog gratis te downloaden voor gold members
Ivm die sale? Prijs zal wel op 40 euro oid uitkomen, dan is fysiek kopen nog steeds goedkoper volgens mijquote:Op zondag 30 juni 2013 12:11 schreef Shygirl18 het volgende:
Donderdag Bioshock infinite besteldmaar ze hadden hem niet op voorraad. dus het duurde 2 dagen langer. Heb net een mail verstuurd om te annuleren.
yup je moet snel wezen vandaag is de laatste dag, en morgen komt er een nieuwe gratis game.quote:
Hoeft niet snel, de game is Free to Play en zal dat blijvenquote:Op zondag 30 juni 2013 13:32 schreef Wells.p het volgende:
Full Game - Spartacus Legends
Is ook Gold Exclusive. Dus snel even downloaden.
Dudequote:
Baal je nu dat je eerder al 60 MS punten er voor had betaaldquote:
Nee ik dacht dat je wat toffe games had ofzo is het die crap!quote:Op zondag 30 juni 2013 15:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
Baal je nu dat je eerder al 60 MS punten er voor had betaald
Je hebt zelfs mij weer aan de Guerilla geholpenquote:Op zondag 30 juni 2013 19:28 schreef AQuila360 het volgende:
Ik speel nu Red Faction shit is tof! Zoiets zou op de next gen weer moeten komen met echt realistische manier hoe die gebouwen instorten.
Spankquote:Op zondag 30 juni 2013 19:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je hebt zelfs mij weer aan de Guerilla geholpen
Jammer dat Armageddon zo'n stom idee was. "Ja jongens, we hebben supervette destructiontechnologie, hele flatgebouwen kunnen we in laten storten, LATEN WE HEEL DE GAME IN EEN TUNNEL AFSPELEN!!!"
De originele red faction speelde zich ook voornamelijk in tunnels af he, de hoofdpersoon is een minerquote:Op zondag 30 juni 2013 19:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je hebt zelfs mij weer aan de Guerilla geholpen
Jammer dat Armageddon zo'n stom idee was. "Ja jongens, we hebben supervette destructiontechnologie, hele flatgebouwen kunnen we in laten storten, LATEN WE HEEL DE GAME IN EEN TUNNEL AFSPELEN!!!"
Elke game had een ander hoofdpersoonquote:Op zondag 30 juni 2013 20:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De originele red faction speelde zich ook voornamelijk in tunnels af he, de hoofdpersoon is een miner
Ja maar met Guerilla man... Open wereld, al die gebouwen slopen, en het dan weer in een tunnel laten afspelen... Eeuwig zonde, want de franchise is nu zo dood als een het hoofd van Marijke van Helwege...quote:Op zondag 30 juni 2013 20:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De originele red faction speelde zich ook voornamelijk in tunnels af he, de hoofdpersoon is een miner
Ach ik denk wel dat ze dat nog kunnen fixen, immers deel 2 was ook niet allesquote:Op zondag 30 juni 2013 20:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja maar met Guerilla man... Open wereld, al die gebouwen slopen, en het dan weer in een tunnel laten afspelen... Eeuwig zonde, want de franchise is nu zo dood als een het hoofd van Marijke van Helwege...
Die ga ik ook zeker niet spelen! Alleen Spank het is wel jammer dat er zo veel tegenstand rondloopt je kan eigenlijk helemaal niets tofs doen, ik schiet nu vaak van ver een rocket er in ofzo.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja maar met Guerilla man... Open wereld, al die gebouwen slopen, en het dan weer in een tunnel laten afspelen... Eeuwig zonde, want de franchise is nu zo dood als een het hoofd van Marijke van Helwege...
Omdat men daar schijnbaar een voorliefde voor heeft?quote:Op zondag 30 juni 2013 10:46 schreef maurisioo het volgende:
waarom zou je sowieso al betalen voor avatar spullen
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:14 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Omdat men daar schijnbaar een voorliefde voor heeft?
Sweet ooit de demo gedaan en die beviel me goed!quote:Op maandag 1 juli 2013 11:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Defense Grid is gratis voor Gold-leden!
Hele goed in elkaar stekende Tower Defense game!
http://www.xbox.com/nl-NL/Live/game-with-gold
(prijs moet nog dalen)
Ik dacht dat jij voor de One ging Emo?quote:Op maandag 1 juli 2013 12:30 schreef emokid het volgende:
Defense Grid?Is dat het? Wat een farce.. Op PS Plus is deze maand gratis:
Uncharted 3, XCOM: Enemy Unknown, Catherine, The Cave, Demon's Souls, Ico and Shadow of the Colossus HD, Kingdom's of Amalur: Reckoning and LittleBigPlanet Karting.
Ik voel mij sinds PS Plus steeds meer belazerd door Microsoft. Gelukkig is het over een halfjaar allemaal voorbij wanneer ik een PS4 koop.
Pas over enkele jaren! Maar voorlopig de PS4.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij voor de One ging Emo?
Shittt.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:43 schreef emokid het volgende:
[..]
Pas over enkele jaren! Maar voorlopig de PS4.
Serieus? Jij vindt het fijn dat je iedere keer moet nadenken hoeveel je nou eigenlijk voor iets betaald?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vind het echt jammer dat die verdwijnen trouwens
Ik vind het ook jammer. Punten kan je vaak scoren voor minder dan de adviesprijs die Microsoft hanteert. Nu dat ze weggaan wordt alles dus eigenlijk duurder.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:49 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Serieus? Jij vindt het fijn dat je iedere keer moet nadenken hoeveel je nou eigenlijk voor iets betaald?
Ja, MS rekent 840 punten voor tien euro. Ik koop 4200 punten voor 38 euro zonder zoeken naar goedkope verkopers.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:49 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Serieus? Jij vindt het fijn dat je iedere keer moet nadenken hoeveel je nou eigenlijk voor iets betaald?
:quote:Op zondag 30 juni 2013 12:11 schreef Shygirl18 het volgende:
Donderdag Bioshock infinite besteldmaar ze hadden hem niet op voorraad. dus het duurde 2 dagen langer. Heb net een mail verstuurd om te annuleren.
Wees blij. Hij komt nog in die sale van deze week en tot nog toe (far cry 3 en assassins creed 3 ¤10) is dat een fijne sale.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:24 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
:
Wel jammer dat ze er niet op reageren. Bigu.
Worden deze games waarschijnlijk ook 840 msp?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:59 schreef emokid het volgende:
Erg toffe prijzen in die sale. Heb geen ruimte meer op mijn HDD maar ik ga zeker een paar titels aanschaffen.
Dan blijven er nog over die in de sale gaan:
Bioshock Infinite
Crysis 3
Forza Horizon
Gears Judgement
Hitman Absolution
Left 4 Dead 2
Lego Lord of the Rings
Rockstar Table Tennis
The Orange Box
Tomb Raider
Witcher 2
X-com: Enemy Unknown
en in de categorie 'nobody cares':
Kinect Sports 2
Monopoly Streets
Dit helpt echt niet bij mijn backlog.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:59 schreef emokid het volgende:
Erg toffe prijzen in die sale. Heb geen ruimte meer op mijn HDD maar ik ga zeker een paar titels aanschaffen.
Dan blijven er nog over die in de sale gaan:
Bioshock Infinite
Crysis 3
Forza Horizon
Gears Judgement
Hitman Absolution
Left 4 Dead 2
Lego Lord of the Rings
Rockstar Table Tennis
The Orange Box
Tomb Raider
Witcher 2
en in de categorie 'nobody cares':
Kinect Sports 2
Monopoly Streets
Ik hoop dat Crysis 3 ook voor een tientje de deur uit gaat.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:02 schreef Thommez het volgende:
[..]
Worden deze games waarschijnlijk ook 840 msp?
Moeilijk te zeggen.. Far Cry 3 had ik het bijv. niet van verwacht, dus wie weet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:02 schreef Thommez het volgende:
[..]
Ik weet ook geen raad. Heb nog een boel games te spelen en wil hier gewoon nog 3 á 4 games aan toevoegen. Gelukkig ben ik niet de enige die dit doet..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:06 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Dit helpt echt niet bij mijn backlog.
Mijn harde schijf zit ook vol, ook al is die helemaal opgeruimd. Ik heb alleen geen zin om games of DLC-pakketten steeds te verwijderen en te herdownloaden. Iemand hier die ervaring heeft met een USB-stick? Werkt dat gewoon net zo snel als je daar volledige games of DLC-pakketten op zet?
xbone is niet backwards compatiblequote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:10 schreef videonatic het volgende:
Kun je deze games meenemen naar xbox one? Anders laat ik deze marketing truc lekker aan me voorbij gaan...
Inderdaad.. voor 8 euro neem ik die wel even meequote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:07 schreef emokid het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen.. Far Cry 3 had ik het bijv. niet van verwacht, dus wie weet.
Lees net dat de Xbox360 32GB per USB ondersteunt. Kan je 5 games op zetten, als je geluk hebt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:07 schreef emokid het volgende:
Ik weet ook geen raad. Heb nog een boel games te spelen en wil hier gewoon nog 3 á 4 games aan toevoegen. Gelukkig ben ik niet de enige die dit doet..
Aanbiedingen gelden voor zowel Silver als Gold.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:28 schreef SuperFruitig het volgende:
Moet je voor deze aanbiedingen XBLG hebben?
Awesomequote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:29 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Aanbiedingen gelden voor zowel Silver als Gold.
Ook de nieuwste? Al wil ik eigenlijk Gearbox geen geld meer geven.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Leuk voor de Borderlands 2 mensen: de DLC is nu/komt zo in de aanbieding, gold-only wel helaas, 50% eraf!
Ik heb hem net verwijderd.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:34 schreef AQuila360 het volgende:
Hoeveel GB is Borderlands 2 eigenlijk? Wil die wel hebben maar denk niet dat ik hem kwijt kan.
5.7Gb, ongeveer 1.5Gb per DLCquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:34 schreef AQuila360 het volgende:
Hoeveel GB is Borderlands 2 eigenlijk? Wil die wel hebben maar denk niet dat ik hem kwijt kan.
En als ik hem al gespeeld hebt?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:24 schreef SpankmasterC het volgende:
Iedereen Prey kopen en spelen, erg toffe game met leuke ideeën en een indiaan die iedere keer WHAT THE FUCK??!! zegt dus zeker de moeite waard!
Hoe kan dat want als ik hem install van de disk dan zijn die games ook meestal rond de 6 GB. Moet die daarna nog installeren zodat die groter is? Of is het gewoon echt die 5,7GB?quote:
Is gewoon een volwaardige port hoor.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:44 schreef AQuila360 het volgende:
IEMAND hier Crysis gespeeld? Hoe is die op de Xbox? want is een XBLA game toch? Speelt die wel goed?
Maar ook een goeie game? Heb wel Crysis 2 en 3 gespeeld.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:45 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Is gewoon een volwaardige port hoor.
Je knalt er zo doorheen. Constant actie, en tussen de missies door krijg je oneindig lange cutscenes te zien (die tevens laadschermen zijn dus je kunt ze niet skippen wat veel mensen irriteert). Had hem bij de vorige sale voor ¤5, maar heb hem nog steeds niet gespeeld.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:47 schreef maniack28 het volgende:
Ik twijfel nog over wat ik zal kopen.. het is allemaal zo aantrekkelijk, maar de helft zal ik toch niet uitspelen. Hoe is Max Payne 3?
5.7 is van de disk, download zal ongeveer hetzelfde zijn?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe kan dat want als ik hem install van de disk dan zijn die games ook meestal rond de 6 GB. Moet die daarna nog installeren zodat die groter is? Of is het gewoon echt die 5,7GB?
MP3 is bagger, BL2 heb je 10x meer lol vanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:47 schreef maniack28 het volgende:
Ik twijfel nog over wat ik zal kopen.. het is allemaal zo aantrekkelijk, maar de helft zal ik toch niet uitspelen. Hoe is Max Payne 3?
Volgens mij de nieuwste nog niet, wat ik zag is:quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ook de nieuwste? Al wil ik eigenlijk Gearbox geen geld meer geven.
Cryssi is zeker dik spel, op de PC iig, de gameplay zal niet veranderd zijn. Is soort van Crysis 2 maar dan in meer open levels waarin je meer zelf kan bepalen hoe je dingen aanpakt. Crysis 2 was toch wat beperkter doordat je in een stad zat, Crysis 1 is gewoone een groot eiland met bepaalde missies. Erg van genoten en voor deze prijs zeker de moeite waard! (denk ik)quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En als ik hem al gespeeld hebt?
IEMAND hier Crysis gespeeld? Hoe is die op de Xbox? want is een XBLA game toch? Speelt die wel goed?
Nee het is dikke bagger helaasquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:06 schreef emokid het volgende:
Is Assassin's Creed 3 nog leuk als ik AC1, AC2, Brotherhood al heb gespeeld en Revelations halverwege heb verkocht omdat ik het zat was?
In je eentje is het ook prima te doen hoorquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:00 schreef emokid het volgende:
Duidelijk. Borderlands 2 twijfel ik nog over omdat ik daar geen co-op buddies voor heb. Deel 1 met vrienden gedaan die allen niet meer gamen. Public co-op ook geen zin in ivm loot aasgieren.
Net even gespeeld, speelt wel leuk, maar een paar dingen die wel opvallen:quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:44 schreef AQuila360 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:32 schreef Cliffy het volgende:
[..]
In je eentje is het ook prima te doen hooren denk dat er hier wel meer zijn die het net gekocht hebben en een coop buddy zoeken
of 20 euroquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:02 schreef Thommez het volgende:
[..]
Valt weinig over na te denken. 800 msp is minder dan 8 euro.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:49 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Brothers in Arms is een gedrocht op de 360. Ik zou uit de buurt blijven.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zit te denken over Brothers in Arms, aangezien ik de eerste game op de Xbox ook geweldig vond, en ik deze al een poosje wil hebben, maar ik ook momenteel in HK zit, dus kan sowieso niet spelen, en ik verwacht dat ie dan ook wel in de aanbieding gaat op PSN...
Wat is er volgens jou mis mee!?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:32 schreef emokid het volgende:
[..]
Brothers in Arms is een gedrocht op de 360. Ik zou uit de buurt blijven.
Valt wel te kopen met Xbox Live Silver, en volgens mij ook met Microsoft Points, dus ja. Als je helemaal geen Xbox Live hebt, maak dan een secundair account aan ofzo?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:42 schreef Lt.Surge het volgende:
Godver, ik moet Borderlands 2 hebben
Kan ik die kopen zonder XBL en creditcard? o.ó
Meh, mss toch maar wat points halen en een 24u gold kaartje krassen oid x.xquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Valt wel te kopen met Xbox Live Silver, en volgens mij ook met Microsoft Points, dus ja. Als je helemaal geen Xbox Live hebt, maak dan een secundair account aan ofzo?
Nogmaals, je hebt geen gold nodig, de sales zijn ook voor Silverquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh, mss toch maar wat points halen en een 24u gold kaartje krassen oid x.x
Ah zo, nevermindquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nogmaals, je hebt geen gold nodig, de sales zijn ook voor Silver
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:47 schreef Rossdale het volgende:
Ik vond bia:hell's highway best tof eigenlijk.
Maar Borderlands 2 moet je juist online spelen... Volgens mij is dat het leukste aan het spel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah zo, nevermindZal even beter lezen!
Vanavond even kijken dan maar!
Thx
Die download ik nuquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb FC3 gisteren gemist.
Ik troost me met de gedachte dat ik deeltje 2 bagger vond. Ik wacht op bioshock en tombraider. Hopelijk ook voor een tientje.
Wacht maar met opstarten. Ze gaan je nog zo'n 6/7 GB laten downloaden voor je kunt spelen. Totaal stond hij hier voor 15.0 GB op de harde schijf.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:25 schreef Wiebeldak het volgende:
Max Payne 3 en Far cry 3 staan in de download!
Max payne is over de 7 gig :|
Prey was 1 van mijn eerste spellen. Erg leuk spel en al helemaal voor 2.99quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:00 schreef Nebo het volgende:
Far Cry 3, Assassin's Creed 3 en Bulletstorm gehaald. Ik twijfel nog of ik Prey ga halen (demo even binnen gehaald, morgen proberen).
Ik heb de ruimte maar het downloaden duurt telkens zo lang...quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:27 schreef emokid het volgende:
[..]
Wacht maar met opstarten. Ze gaan je nog zo'n 6/7 GB laten downloaden voor je kunt spelen. Totaal stond hij hier voor 15.0 GB op de harde schijf.
Tomb Raider, Bioshock en Forza koop ik iig als de prijs een beetje oké is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:26 schreef emokid het volgende:
Blijft over:
Bioshock Infinite
Crysis 3
Forza Horizon
Gears Judgement
Hitman Absolution
Left 4 Dead 2
The Orange Box
Tomb Raider
Witcher 2
Far Cry 3 ja?quote:
Ja, Alleen vandaag staat erboven bij de aanbieding op XBLquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Far Cry 3 ja?
Ik twijfel nu omdat ik deel 2 kut vond en me er bij neer had gelegd dat ik hem mis had gelopen.
Deze is meer te vergelijken met deel 1 en schijnt wel heel goed te zijn. Deel 2 vond ik idd ook klote.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Far Cry 3 ja?
Ik twijfel nu omdat ik deel 2 kut vond en me er bij neer had gelegd dat ik hem mis had gelopen.
Heb hem aan staan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Deze is meer te vergelijken met deel 1 en schijnt wel heel goed te zijn. Deel 2 vond ik idd ook klote.
Far Cry 3 was gister, die haal ik op dit moment binnen. Via de xbox zelf. Hopelijk is Bioshock Infinite ook een tientje, mooi meegenomen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:55 schreef Nebo het volgende:
De aanbiedingen van gisteren gelden vandaag niet meer of wel? Zijn er dan andere aanbiedingen vandaag? Ik kan het zo snel niet vinden!
Sommigen waren alleen gisteren geldig, anderen een hele week. Het beste kun je de blog van major nelson in de gaten houdenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:55 schreef Nebo het volgende:
De aanbiedingen van gisteren gelden vandaag niet meer of wel? Zijn er dan andere aanbiedingen vandaag? Ik kan het zo snel niet vinden!
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hopelijk is Bioshock Infinite ook een tientje, mooi meegenomen.
Denk het ook niet nee, prijs op XBL is nu 60 euro, denk dat ie naar 20 euro gaat, met points is het dan 16 euro, mooi prijsje danquote:
Laten we maar hopen van wel.quote:
Nja, als Far Cry 3 $59.99 is en een korting van 40% heeft gekregen, zou dat bij Bioshock niet kunnen? Alhoewel...FC3 is wel een stuk ouder. Ik zie het wel. 16 eu is ook mooi idd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:35 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Denk het ook niet nee, prijs op XBL is nu 60 euro, denk dat ie naar 20 euro gaat, met points is het dan 16 euro, mooi prijsje dan
The Witcher 2 is gruwelijk goed!!!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb hem aan staan.
Nu hopen dat Bioshock en TR goed geprijsd zijn dadelijk.
The Witcher II is trouwens wel goed. Moeilijk begin, maar daarna erg plezant.
Ja heb net Borderlands 2 toch ook maar gehaald voor een tientje, toch een coop buddy gevondenquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:07 schreef badboynova het volgende:
Zie far cry3 nog steeds staan voor een tientje.
Far Cry 3 was 840 punten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:10 schreef badboynova het volgende:
Ik zie niet hoevel MS punten een game van een tientje kost, moet even wat punten kopen om far cry 3 en ac3 aan te schaffen. wie o wie heeft het antwoord voor mij?
Mooi dan zal ik aan 2100 puntjes genoeg hebbenquote:
Met bl2 wil ik ook altijd wel meespelen hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja heb net Borderlands 2 toch ook maar gehaald voor een tientje, toch een coop buddy gevonden
Alleen is die ook heel goed speelbaar spank! Deel 1 was geloof ik snel saai alleen maar dat in in deel 2 niet het geval.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja heb net Borderlands 2 toch ook maar gehaald voor een tientje, toch een coop buddy gevonden
En daar ben ik ook altijd voor in. Ben net ook weer opnieuw begonnen omdat 2 maten het ook net gekocht hebben. Dus u roept maar ;-)quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
BL1 was ook awesomequote:Op woensdag 3 juli 2013 17:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Alleen is die ook heel goed speelbaar spank! Deel 1 was geloof ik snel saai alleen maar dat in in deel 2 niet het geval.
Ik heb die nooit gespeeld en volgens mij is dat ook niet leuk na deel 2 omdat die toch wel op alle fronten beter is??quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:45 schreef Cliffy het volgende:
[..]
BL1 was ook awesome
Degenen die net begonnen zijn met BL2 moeten maar een berichtje sturen als ze lvl 50 zijn voor een stapel oranjes
En dan nog een bericht als je level 61 bent. Ik heb zelf niet zo gek veel level wapens meer maar alles level 61quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:45 schreef Cliffy het volgende:
[..]
BL1 was ook awesome
Degenen die net begonnen zijn met BL2 moeten maar een berichtje sturen als ze lvl 50 zijn voor een stapel oranjes
Als je nu moet kiezen tussen 1 of 2 ga je voor 2 natuurlijk maar BL1 was ook top hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb die nooit gespeeld en volgens mij is dat ook niet leuk na deel 2 omdat die toch wel op alle fronten beter is??
Ben nou 54 oid volgens mij.. na 50 gaat wel pleuristraagquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:38 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En dan nog een bericht als je level 61 bent. Ik heb zelf niet zo gek veel level wapens meer maar alles level 61
Jep, hier ook.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:53 schreef Rossdale het volgende:
Zonder bl1 mis je wel een hoop grapjes denk ik.
Jullie ook problemen met live trouwens? Blijft er continu uitklappen hier...
Uberhaupt Monopoly spelen...quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:43 schreef SpankmasterC het volgende:
Die deals van vandaag zie ik geen brood in, een beetje monopolie spelen op m'n TV, JA DAAAAGG!!
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:43 schreef SpankmasterC het volgende:
Die deals van vandaag zie ik geen brood in, een beetje monopolie spelen op m'n TV, JA DAAAAGG!!
Denk het wel maar ik vond die echt tegenvallen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:08 schreef G.R.S. het volgende:
Zal Crysis3 ook 840 punten kosten, denken jullie?
Maar is ie het tientje wel waard?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Denk het wel maar ik vond die echt tegenvallen.
Ik weet het niet! Was lang niet zo tof als deel 2.,quote:
Witcher 2 is een absolute aanrader. En semi open-wereld. Er zijn drie gebieden waarin de game speelt en in die gebieden kun je vrij rondlopen en quests doen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:59 schreef Shadeauw het volgende:
Heb vandaag op de valreep nog Max Payne 3 voor een tientje binnen weten te halen
Ziet er wel leuk uit allemaal. Beetje lineair, maar goed.
Ik zag ook State of Decay langs komen. Aanrader of niet?
En The Witcher 2 (die overigens deze week ook in de aanbieding komt) is dat een beetje een goede game?
Ik ben op zoek naar een goeie RPG, of in ieder geval een game waar ik veel tijd in kan/moet steken. Liefst open wereld.
Mag ik meedoen.. Heb hem ook net.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl/compose.php?to=Notorious_Royquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:15 schreef SpankmasterC het volgende:
State of Decay is trouwens een en al
Zal er eens een review van schrijven want de game verdient meer aandacht!
Als hij serieus de coop patch krijgt dan koop ik hem!quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:15 schreef SpankmasterC het volgende:
State of Decay is trouwens een en al
Zal er eens een review van schrijven want de game verdient meer aandacht!
1 heb ik al gehaaldquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet het niet! Was lang niet zo tof als deel 2.,
Misschien koop je beter Crysis 1 als die nog in de aanbieding is
Ik heb die nu ook bij de sale gehaald ja! Crysis 3 ik weet het niet een van de weinige games die me is tegen gevallen de laatste tijd maar een tientje is het nog wel waard eigenlijk..quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
1 heb ik al gehaaldAch, ik ga ff de reviews lezen dan
Ik had hem bij de vorige sale voor ¤5/400ptn. Snap niet waarom die nu opeens voor ¤10 ging.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:06 schreef Wiebeldak het volgende:
Het is dat ie 9,99 kosten maar als ik de volle mep voor Max Payne had betaald dan had ik mijn geld terug geeist. Wat een kut spel.
Dat hele schiet systeem
[quote]quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:38 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik had hem bij de vorige sale voor ¤5/400ptn. Snap niet waarom die nu opeens voor ¤10 ging.
Ja.. Max Payne 3 bedoel ik ook.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:40 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 3 juli 2013 23:38 schreef emokid het volgende:
Wel Max Payne 3 hèHad ik er niet bij gezegd.
En ik las dat jij graag Borderlands wil doen. Daar ben ik ook altijd voor in
[..]
TDU DrugsBunny is mijn gamertag en ik ben nu zelfs online met Borderlands 2.
Hm. Het quote van een bericht gaat niet echt lekker hier.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:53 schreef emokid het volgende:
[..]
Ja.. Max Payne 3 bedoel ik ook.Die was ¤5 vorig jaar. Prima spelletje hoor verder, single player is bewust zo ontworpen om er in max. 6 uur doorheen te knallen.
Added. Mijn gamertag is 'Bardogan'. Zij die Borderlands 2 co-op buddies zoeken kunnen mij ook adden!
Ook toegevoegd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:53 schreef emokid het volgende:
Added. Mijn gamertag is 'Bardogan'. Zij die Borderlands 2 co-op buddies zoeken kunnen mij ook adden!
Yeah ik kom nu wel online.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:56 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Hm. Het quote van een bericht gaat niet echt lekker hier.
Ik heb je toegevoegd idd. Kom je nu nog online dan of niet?
Dan ben ik zelfs nog genaaid met een game van 9,99 die niet eens leuk is ....
Heel tof inderdaad. Fijn zo'n duwtje in de rug van een paar Borderlands-veteranen. Geweldig spelletje is het ook.quote:
Holy kloten wat een paar mooie deals hee!quote:Op donderdag 4 juli 2013 05:57 schreef emokid het volgende:
[..]
Heel tof inderdaad. Fijn zo'n duwtje in de rug van een paar Borderlands-veteranen. Geweldig spelletje is het ook.
Nieuwe sale:
Crysis 3 ¤19.99
Forza Horizon ¤14.99 (1240ptn)
Left 4 Dead 2 ¤9.99 (840ptn)
The Witcher 2 ¤9.99
The Orange Box ¤4.99 (400ptn)
gamecard-shop.nl gebruikt laatst, volgens mij de goedkoopste. Precies ¤20 voor 2100 punten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:07 schreef Chevalric het volgende:
Iemand nog een adresje voor goedkope MS Points?
Hoezo? Ik zit te twijfelen om hem te halen namelijk...quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:22 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik vond de Witcher 2 echt moeilijk saai
Lange saaie domme fetchquests, traag (en niet heel boeiend) verhaal, erg veel personages, craften gaat langzaam (grindfest) en overcomplexe omgevingen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zit te twijfelen om hem te halen namelijk...
Dank u, kan ik de rest van de summer sale ook weer door komenquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:58 schreef Slickk het volgende:
http://www.livecheap360codes.com/
Daar heb je voor ¤36.91 dus 4200 punten.
Serieus?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:20 schreef Rossdale het volgende:
Morgen nieuwe Walking Dead episode
Ook even 400 puntjes voor apart houden
Nice, deel 6 dusquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:20 schreef Rossdale het volgende:
Morgen nieuwe Walking Dead episode
Ook even 400 puntjes voor apart houden
Uitgeven aan car tokens bij Forza Motorsport!quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:40 schreef Desunoto het volgende:
Ik kom 10 punten tekort om Perfect Dark Zero te downloaden.
Wat moet ik dan nu met 230 puntjes doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
ja een soort tussenaflevering tussen de eerste vijf afleveringen en de volgende episode van 5 nieuwe afleveringenquote:
Het is vermakelijk. Voor de prijs waar ie nu voor aangeboden wordt is het prima. Herspeelwaarde is praktisch nul, maar je vermaakt je er zeker wel even mee voor je het uitgespeeld hebt. Coop zit er wel in, maar dat zijn meer online races die je samen kan rijden en om bepaalde challenges te halen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:50 schreef maurisioo het volgende:
Is forza horizon leuk (voor een slechte racer)? en heeft het coop?
Je bent een beetje gek!quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Lange saaie domme fetchquests, traag (en niet heel boeiend) verhaal, erg veel personages, craften gaat langzaam (grindfest) en overcomplexe omgevingen.
Ik ben gestop in act 2 (vd 3 dus) in die mijn, dat was echt een zoekfest, en toen had ik geen zin meer
Overigens ben ik een fervent (J)RPG fan, dus het is niet zo dat ik de concentratiespanne van een gemiddelde COD-er heb
Ik bedenk me net dat ik Dragon's Dogma ook niet heb uitgespeeld omdat /care en saai. Misschien ben ik een turn-based JRPG fan en niet zo van de real-time hack n slash...
240 of 480 wel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:27 schreef emokid het volgende:
Kun je ook ergens 250 of 400 punten halen? Ik zit op een ongemakkelijke 670 punten..
Dat geldt ook voor mij. Ik wil hem wel halen, maar weet dat ik hem voorlopig toch links laat liggen, zeker met titels als Far Cry en Assassin's Creed die nu op de stapel liggen. The Witcher 2 haal ik wel binnen, omdat awesome. En de Orange Box ook, omdat Awesome.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:47 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ben slim en probeer het gat in mijn hand te dichten: ik ga Forza Horizon niet kopen. Ik speel eigenlijk helemaal niet zoveel racegames en ik heb er nog een berg liggen waar ik nog genoeg plezier uit kan halen (Forza 3, Grid, Dirt 2, PGR4, Hot Pursuit) dus ik ga hem maar laten liggen...
Je bent een baas Nebo, en ik ben blij dat je mijn vriendje bentquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor mij. Ik wil hem wel halen, maar weet dat ik hem voorlopig toch links laat liggen, zeker met titels als Far Cry en Assassin's Creed die nu op de stapel liggen. The Witcher 2 haal ik wel binnen, omdat awesome. En de Orange Box ook, omdat Awesome.
Onbekend.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:10 schreef Shadeauw het volgende:
Welke games komen er morgen in de aanbieding trouwens?
Yup, maar of 't véél goedkoper is.....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:17 schreef Shygirl18 het volgende:
Het is dus sowieso goedkoper om ze met MS points te kopen?
Ligt eraan wat je voor je MS points betaald natuurlijk maar over het algemeen wel jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:17 schreef Shygirl18 het volgende:
Voor mij is dat wel vervelend aangezien mijn paypal account aan mijn xbox account gelinkt is. Heel handig hoor maar nu met zo veel aankopen betaalt ie alles automatisch met paypal. Ik zie de prijs ook alleen in euro's bij de spellen staan en niet in Microsoft punten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:17 schreef Shygirl18 het volgende:
Ja inderdaad, al was het stiekem wel een beetje te verwachtenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
valt mij best tegen deze aanbiedingen. ik haal de games een andere keer wel via zavvi of andere site.
Misschien is het anders als je op xbox.nl in de Marketplace ze koopt? Ik kon daar volgens mij selecteren of ik ze met MSPoints wou kopen of op een andere manier. Je kunt daar ook veel makkelijker een code invoeren (van bijv. nieuwe punten) dan geklooi met een controller.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 06:30 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Voor mij is dat wel vervelend aangezien mijn paypal account aan mijn xbox account gelinkt is. Heel handig hoor maar nu met zo veel aankopen betaalt ie alles automatisch met paypal. Ik zie de prijs ook alleen in euro's bij de spellen staan en niet in Microsoft punten.
ik sluit gewoon oude toetsenbord aan op usb. niks geen gekloot met controller.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:26 schreef Slickk het volgende:
[..]
Misschien is het anders als je op xbox.nl in de Marketplace ze koopt? Ik kon daar volgens mij selecteren of ik ze met MSPoints wou kopen of op een andere manier. Je kunt daar ook veel makkelijker een code invoeren (van bijv. nieuwe punten) dan geklooi met een controller.
Tsja, dat kan natuurlijk ook. Heb alleen geen zin in nog meer randapparatuur rond m'n Xbox en browsen tussen games gaat een stuk sneller via PC. Al helemaal als je een lijstje hebt die op Major Nelson z'n blog staat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:33 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik sluit gewoon oude toetsenbord aan op usb. niks geen gekloot met controller.
Het lijkt erop dat Bioshock nog niet in prijs is veranderd. Zou dan eigenlijk 40 euro moeten zijn aangezien alle dollar prijzen euro prijzen zijn. Ik wacht tot ze weergeven worden op xbox zelf.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:23 schreef Shygirl18 het volgende:
Bioshock dus voor 3200 ms points?
edit: Ow 50 euro/42 ms points![]()
Wat ik vooral jammer vind is dat het toch maar een kleine selectie is. De xbox library is gigantisch en vol met games die nu echt niets meer verkopen, laat ze al die games gewoon in de aanbieding doen en 75% eraf ofzo, dat zou mooi wezen!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
valt mij best tegen deze aanbiedingen. ik haal de games een andere keer wel via zavvi of andere site.
Jij ook kerelquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je bent een baas Nebo, en ik ben blij dat je mijn vriendje bent
Jij ook kerel! Liefde!quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je bent een baas Nebo, en ik ben blij dat je mijn vriendje bent
Ik zou nog even wachten, Majornelson geeft aan dat de prijs $20 moet zijn, hier is hij nog 25 euro dus hopelijk wordt daar nog wat aan gedaan..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jij ook kerel
[..]
Jij ook kerel! Liefde!
Vandaag haal ik Tomb Raider wel denk ik, die ligt denk ik pas over een paar maanden voor 20 in de winkels (hij is hier en daar 30, dat zal 'ie nog wel even blijven). Daarna hou ik op met games kopen (zeg ik, er komen waarschijnlijk nog aanbiedingen die ik niet laten kan), genoeg te doen! Anderzijds heb ik al genoeg te doen, dus is Tomb Raider niet echt nodig
Ow voor 25 doe ik het inderdaad niet, ik ben pas in de loop van de dag thuis, dus even afwachten of het tegen die tijd is aangepastquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:56 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten, Majornelson geeft aan dat de prijs $20 moet zijn, hier is hij nog 25 euro dus hopelijk wordt daar nog wat aan gedaan..
Hitman al gekocht, prijzen van Gears en BSI vallen me een beetje tegen.. misschien toch nog ff snel Forza Horizon kopen
Heb je wel de kans dat je een maand moet wachtenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zou dan liever een tientje extra neerleggen voor de survival editie
http://www.zavvi.nl/games(...)dition/10645162.html
Dat kan ook via de xbox zelf, zie ik nu.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:31 schreef G.R.S. het volgende:
http://majornelson.com/20(...)-beta-now-available/
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in de bèta. Je kunt je nu inschrijven.
Alles wat je noemt is wel oke, Divinity 2 vond ik in elk geval wel erg tof!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:15 schreef Herpderphawk het volgende:
Wat te doen met 400 punten, jongens? Orange Box (half-life 2 gespeeld, portal zo halverwege), Divinity 2, Dragon Age, of wachten tot volgende week en de DLC van Dishonored afgeprijst kopen?
Snap dat sowieso niet nee, zijn best nog wat ouwe XBLA games die ik wil spelen maar die blijven maar op de normale prijs staan. Ze hadden toen wel die nieuwe ''arcade hits'' sectie met die goedkopere prijzen maar daar kwam niet veel bij.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat ik vooral jammer vind is dat het toch maar een kleine selectie is. De xbox library is gigantisch en vol met games die nu echt niets meer verkopen, laat ze al die games gewoon in de aanbieding doen en 75% eraf ofzo, dat zou mooi wezen!
Het ziet er naar uit dat we wel ¤50 moeten betalenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat Bioshock nog niet in prijs is veranderd. Zou dan eigenlijk 40 euro moeten zijn aangezien alle dollar prijzen euro prijzen zijn. Ik wacht tot ze weergeven worden op xbox zelf.
En als dit wel de goede prijzen zijn, dan bummer.
Gewoon ff afwachten, deze deal loopt tot maandag dus nog tijd genoeg om het te veranderenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:19 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat we wel ¤50 moeten betalenVind het wel raar. voor ons ¤10 meer dan UK/US
Ik denk ¤40, want bij de rest van de spellen zijn de dollar prijzen gewoon euro prijzen. Moet alleen nog aangepast worden hier bij ons. ¤36 eu via budgetgaming, kan ik 'm net zo goed gewoon via sale halen..of langer wachten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:19 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat we wel ¤50 moeten betalenVind het wel raar. voor ons ¤10 meer dan UK/US
Die is net geweest....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik hoop dat Assassin's Creed 3 nog een keer komt. Ik heb gisteren 4200 punten gekocht voor Tomb Raider en Bioschock.
Had net Forza 4 gekocht dus vond het een beetje overkill om Horizon nu aan te schaffen. Hitman kan mij niet boeien. Ben aan het twijfelen over Crysis. Maar ik heb nog precies 4250 punten om straks iets aan te schaffen wat wel de moeite waard en niet te duur is.
heb m afgelopen week besteld voor 20,-quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:54 schreef Nebo het volgende:
Vandaag haal ik Tomb Raider wel denk ik, die ligt denk ik pas over een paar maanden voor 20 in de winkels (hij is hier en daar 30, dat zal 'ie nog wel even blijven).
I know. Niet gekocht omdat me die anderen leuker leken en ik nog een flinke backlog heb. Ik dacht, misschien doen ze nog een rond up van de beste deals. Maar dat is ijdele hoop.quote:
Jij hebt veel gekochtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:18 schreef Shygirl18 het volgende:
Als ze Bioshock niet afprijzen dan haal ik wel HItman en Tomb Raider.
Ohh dan ben ik de war met iemand anders :pquote:
Niet voor Xbox360.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Tomb Raider voor 18.33 (geen verzendkosten)
*actie geldt op huidige voorraad en afgebeelde titels op alle platformenquote:Op maandag 8 juli 2013 11:51 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Niet voor Xbox360.
Lekkere marketing ook, "3 voor 55" terwijl je ze allemaal apart voor 18,33 kan kopen.
Maar let je er wel op dat dat Amerikaanse punten zijn? Met Nederlandse punten kun je geen US-games kopen.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:37 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
MooiIk heb even 2* 1600 MS points besteld voor ¤33.
Ik vind dat wel duur voor zo'n digitale versie waarmee je niets meer kunt als je hem uitgespeeld hebt.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:37 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
MooiIk heb even 2* 1600 MS points besteld voor ¤33.
Inderdaad.. je kunt hem gewoon voor ¤30 op marktplaats vinden, kun je hem nog verkopen voor ¤25 over een maandje. Waarom zou je single player games bewaren..quote:Op maandag 8 juli 2013 13:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel duur voor zo'n digitale versie waarmee je niets meer kunt als je hem uitgespeeld hebt.
Waarom niet? Ik heb alle games nog die ik ooit gekocht heb de afgelopen 25 jaar.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:32 schreef emokid het volgende:
[..]
Inderdaad.. je kunt hem gewoon voor ¤30 op marktplaats vinden, kun je hem nog verkopen voor ¤25 over een maandje. Waarom zou je single player games bewaren..
Ik heb een keer 30 games in 1 keer verkocht omdat ik die niet meer speelde en omdat ik het er echt te veel vond worden. En nu zit ik alweer bijna aan de 30quote:Op maandag 8 juli 2013 14:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb alle games nog die ik ooit gekocht heb de afgelopen 25 jaar.
Overigens verliezen multiplayer games sneller hun nut; zodra het niet populair meer is heb je niemand meer om tegen te spelen
Stuk of 200 PC CD/DVD games bij m'n ouders op zolder, naast een 2000+ floppies aan Amiga disks.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:47 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb een keer 30 games in 1 keer verkocht omdat ik die niet meer speelde en omdat ik het er echt te veel vond worden. En nu zit ik alweer bijna aan de 30
Waar ben je allemaal mee bezig joh..quote:Op maandag 8 juli 2013 15:16 schreef Shygirl18 het volgende:
Thank you for your eBay purchase with our company!
We have received your payment and there is only one step left before
the delivery.
In our auction it's stated that to make online shopping
more secure we are to take some extra verification measures. Therefore, we ask you to
send us the image of your ID and the picture where you hold it in your
hand next to your face. We require it as confirmation that the
purchase was authorized by Paypal account holder.
Hoezo?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:44 schreef emokid het volgende:
[..]
Je bent echt onwijs onhandig bezig.. Heb je pas een xbox?
Hij koopt microsoft points op ebay omdat ze daar 10-20% goedkoper zijn... Is dat zo onhandig?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:02 schreef Jungle_Jim het volgende:
omdat je echt onwijs onhandig bezig bent
¤33quote:Op maandag 8 juli 2013 20:17 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoeveel je nou in totaal kwijt was aan BSI
Jup, maar ik heb geen CCquote:Op maandag 8 juli 2013 20:28 schreef Cliffy het volgende:
[..]
http://www.amazon.co.uk/T(...)ds=bioshock+infinite
Was goedkoper geweest
Maaaaar kun je uitleggen waarom je liever dan zo die game digitaal koopt?quote:
Goedkoper dan de Nederlandse webshops, lekker makkelijk en snel. Heb in de kast al iets van 20 games staan.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maaaaar kun je uitleggen waarom je liever dan zo die game digitaal koopt?
Wat erg handig is om online mee te betalen is Paypalquote:
Dit vind ik dus ookquote:Op maandag 8 juli 2013 11:09 schreef Rossdale het volgende:
Hitman is wel echt top zeg! Ik snap dat de game wat lagere cijfers kreeg omdat het allemaal wat meer flashy is en minder "echt" hitman, maar de game speelt wel lekker door.
Het verhaal is niet echt boeiend, maar dat maakt de game er niet minder tof op eigenlijk. Zeker voor dat tientje wat de game kost is het een erg goede deal
Sinds kort ook Battlefield 3 en Saints Row the thirdquote:Op maandag 1 juli 2013 12:30 schreef emokid het volgende:
Defense Grid?Is dat het? Wat een farce.. Op PS Plus is deze maand gratis:
Uncharted 3, XCOM: Enemy Unknown, Catherine, The Cave, Demon's Souls, Ico and Shadow of the Colossus HD, Kingdom's of Amalur: Reckoning and LittleBigPlanet Karting.
Ik voel mij sinds PS Plus steeds meer belazerd door Microsoft. Gelukkig is het over een halfjaar allemaal voorbij wanneer ik een PS4 koop.
quote:Geachte heer, mevrouw,
Vanwege een technische storing in de orderverwerking is de kans aanwezig dat uw bestelling 1 dag later aangeboden zal worden. Naast de vertraagde levering zal ook de e-mail met uw aankoopbon 1 dag later verzonden worden.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt Service team
Ja joh, wrijf het er nog even lekker in.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:33 schreef Riyakuya het volgende:
[..]
Sinds kort ook Battlefield 3 en Saints Row the third
Ik heb zelf ook PS+ Het downloaden van die games is echt een drama.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja joh, wrijf het er nog even lekker in.
Ben vooral benieuwd wat het aanbod aan gratis games op de PS4 gaat worden. Het zullen geen gratis launch-titels worden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:29 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook PS+ Het downloaden van die games is echt een drama.
True.. Heb al vanalles geprobeerd maar het blijft traag.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:29 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Lekker 's nachts laten doen. Opgelost. Overigens ligt het niet aan de download, maar het decrypten. Dat is bizar traag.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:29 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |