Valt wel te kopen met Xbox Live Silver, en volgens mij ook met Microsoft Points, dus ja. Als je helemaal geen Xbox Live hebt, maak dan een secundair account aan ofzo?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:42 schreef Lt.Surge het volgende:
Godver, ik moet Borderlands 2 hebben
Kan ik die kopen zonder XBL en creditcard? o.ó
Meh, mss toch maar wat points halen en een 24u gold kaartje krassen oid x.xquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Valt wel te kopen met Xbox Live Silver, en volgens mij ook met Microsoft Points, dus ja. Als je helemaal geen Xbox Live hebt, maak dan een secundair account aan ofzo?
Nogmaals, je hebt geen gold nodig, de sales zijn ook voor Silverquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh, mss toch maar wat points halen en een 24u gold kaartje krassen oid x.x
Ah zo, nevermindquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nogmaals, je hebt geen gold nodig, de sales zijn ook voor Silver
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:47 schreef Rossdale het volgende:
Ik vond bia:hell's highway best tof eigenlijk.
Maar Borderlands 2 moet je juist online spelen... Volgens mij is dat het leukste aan het spel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah zo, nevermindZal even beter lezen!
Vanavond even kijken dan maar!
Thx
Die download ik nuquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb FC3 gisteren gemist.
Ik troost me met de gedachte dat ik deeltje 2 bagger vond. Ik wacht op bioshock en tombraider. Hopelijk ook voor een tientje.
Wacht maar met opstarten. Ze gaan je nog zo'n 6/7 GB laten downloaden voor je kunt spelen. Totaal stond hij hier voor 15.0 GB op de harde schijf.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:25 schreef Wiebeldak het volgende:
Max Payne 3 en Far cry 3 staan in de download!
Max payne is over de 7 gig :|
Prey was 1 van mijn eerste spellen. Erg leuk spel en al helemaal voor 2.99quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:00 schreef Nebo het volgende:
Far Cry 3, Assassin's Creed 3 en Bulletstorm gehaald. Ik twijfel nog of ik Prey ga halen (demo even binnen gehaald, morgen proberen).
Ik heb de ruimte maar het downloaden duurt telkens zo lang...quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:27 schreef emokid het volgende:
[..]
Wacht maar met opstarten. Ze gaan je nog zo'n 6/7 GB laten downloaden voor je kunt spelen. Totaal stond hij hier voor 15.0 GB op de harde schijf.
Tomb Raider, Bioshock en Forza koop ik iig als de prijs een beetje oké is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:26 schreef emokid het volgende:
Blijft over:
Bioshock Infinite
Crysis 3
Forza Horizon
Gears Judgement
Hitman Absolution
Left 4 Dead 2
Metal Gear Rising: Revengence
The Orange Box
Tomb Raider
Witcher 2
X-com: Enemy Unknown
Far Cry 3 ja?quote:
Ja, Alleen vandaag staat erboven bij de aanbieding op XBLquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Far Cry 3 ja?
Ik twijfel nu omdat ik deel 2 kut vond en me er bij neer had gelegd dat ik hem mis had gelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |