Je quote mij en ik ben niet goed in TT verzinnen.quote:
Geen eindtijdenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:03 schreef msacras het volgende:
dicht
[..]
Ahh balen... blij dat ik geen eindtijden meer mee krijg, dat scheelt.
Was geen hosselpoging, eerder een wanhopige poging om snel een TT te verzinnen.quote:
dat blijkt weerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:03 schreef Drabit het volgende:
[..]
Je quote mij en ik ben niet goed in TT verzinnen.
Niet meer, tot hoe oud kreeg je ze mee?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:03 schreef msacras het volgende:
dicht
[..]
Ahh balen... blij dat ik geen eindtijden meer mee krijg, dat scheelt.
quote:
Kwart voor 1quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Gister ook van die mensen van m'n school tegengekomen die om kwart voor 1 naar huis moestenToen was ik er net joh :d
Ik moet uiterlijk 1 uur thuis, vrienden 2 uur. Dus ik heb niet echt zin om te gaan. Maar 1 persoon blijft erg door zeuren.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Gister ook van die mensen van m'n school tegengekomen die om kwart voor 1 naar huis moestenToen was ik er net joh :d
Euhm... eigenlijk nooit echt een eindtijd gehad. Toen ik 16 was ging ik al uit tot 7 uur 's ochtends soms.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:04 schreef Drabit het volgende:
[..]
Niet meer, tot hoe oud kreeg je ze mee?
Blij dat iemand hem goed vindtquote:
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:06 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik moet uiterlijk 1 uur thuis, vrienden 2 uur. Dus ik heb niet echt zin om te gaan. Maar 1 persoon blijft erg door zeuren.
Chille ouders dan, als ik zoiets doe heb ik de rest van mijn jeugd huisarrest.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Euhm... eigenlijk nooit echt een eindtijd gehad. Toen ik 16 was ging ik al uit tot 7 uur 's ochtends soms.Toen ik iets jonger was dan dat kwam ik gewoon op vrij normale tijden thuis, 1 - 2 uur. Sowieso doe ik dat nu ook, tenzij ik een groot feest heb.
Oh, oke. Ik dacht al haha.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
het topic sluit altijd na 300 reacties, dan moet er een nieuw deel worden geopend
16, daarom kunnen er nogal een ruzies over ontstaan.quote:
Jij bent wel heel nieuwquote:
ben je ook ruig in bedquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:08 schreef msacras het volgende:
Maar het verschilt wel per avond tot hoe laat ik uit ga. Als ik alleen even wat ga drinken ga ik meestal rond 12-1 uur naar huis (omdat ik ook vaak moet werken in het weekend), als ik een groot feest heb blijf ik tot het einde, dus meestal ongeveer 6 uur, en daarna nog naar huis. Als ik ga stappen zit het ergens daar tussen in, rond 4 uur, maar kan ook vroeger of later zijn.
Ik ken m'n grenzen, en wat scheelt is dat ik zo'n nachtje niet slapen prima kan hebben. Waar veel andere mensen gelijk de hele dag niet te genieten zijn na een nachtje stappen heb ik dat veel minder, ik slaap gewoon een uurtje of 5 en daarna ga ik verder met m'n leven.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:07 schreef Drabit het volgende:
[..]
Chille ouders dan, als ik zoiets doe heb ik de rest van mijn jeugd huisarrest.
Al 10 posts!quote:
Ik heb ook niet veel slaap nodig. Ik ben zo'n stomme puber die juist niet te genieten is als hij niet laat mag blijvenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ken m'n grenzen, en wat scheelt is dat ik zo'n nachtje niet slapen prima kan hebben. Waar veel andere mensen gelijk de hele dag niet te genieten zijn na een nachtje stappen heb ik dat veel minder, ik slaap gewoon een uurtje of 5 en daarna ga ik verder met m'n leven.
huisarrest op je 16equote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:07 schreef Drabit het volgende:
[..]
Chille ouders dan, als ik zoiets doe heb ik de rest van mijn jeugd huisarrest.
Als je op je naam klikt en dan Profiel van Anvariquote:
bij mij staat er niet Anvari :Squote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:11 schreef Drabit het volgende:
[..]
Als je op je naam klikt en dan Profiel van Anvari
Mijn ouders zijn streng ja! Kan ik ook weinig aan doen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
huisarrest op je 16e
ik wist niet eens dat dat nog bestond
quote:
En sinds wanneer ga je uit? Toen ik voor het eerst uit ging (ik was 15, (school)feesten e.d tel ik niet mee) bleef ik dan bij een vriendin slapen, maar toen gingen we ook al rond half 2 weg hoor.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:08 schreef Drabit het volgende:
[..]
16, daarom kunnen er nogal een ruzies over ontstaan.
Huh!? Ik snap er ook niets meer van.quote:
Ik heb dat één keer gehad.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
huisarrest op je 16e
ik wist niet eens dat dat nog bestond
Uhmm, ik ga sinds een maand of 2,5 ineens best veel uit/wil ik best veel uit gaan.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:11 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
En sinds wanneer ga je uit? Toen ik voor het eerst uit ging (ik was 15, (school)feesten e.d tel ik niet mee) bleef ik dan bij een vriendin slapen, maar toen gingen we ook al rond half 2 weg hoor.
oh van die ouders die je express thuis houden en dan raar vinden dat je niet sociaal bentquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:11 schreef Drabit het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn streng ja! Kan ik ook weinig aan doen.
Ahh dan zijn ze nog in de verkenningsfasequote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:12 schreef Drabit het volgende:
[..]
Uhmm, ik ga sinds een maand of 2,5 ineens best veel uit/wil ik best veel uit gaan.
ik heb het ook een keer gehadquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb dat één keer gehad.
Ik had toetsweek en had tegen m'n ouders gezegd dat ik om 12 uur thuis zou zijn, ik kwam om 7 uur s ochtends thuis, en had niks laten weten omdat m'n telefoon leeg was. Vonden ze niet zo bon. Ik mocht 2 weken niet uit.
ik ben de hele dag in bed blijven liggen, tot ik moest werken, dus ik ging naar m'n werk, waar ik na een half uur weer ben weg gegaan omdat ik me zo verschrikkelijk kut voelde, toen naar huis gegaan, overgegeven, en weer gaan slapen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb het ook een keer gehad
toen ben ik via de voordeur weg gegaan, en hoorde de volgende dag er niks meer van
jij ben een watjequote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:14 schreef msacras het volgende:
[..]
ik ben de hele dag in bed blijven liggen, tot ik moest werken, dus ik ging naar m'n werk, waar ik na een half uur weer ben weg gegaan omdat ik me zo verschrikkelijk kut voelde, toen naar huis gegaan, overgegeven, en weer gaan slapen.
dat ziet er goed uitquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
at iedere student maar zo voedzaam als ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Sausquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
at iedere student maar zo voedzaam als ik
okquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
24 Juli 1275 euro stufi ontvangen
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:32 schreef Taexon het volgende:
Avond
Is het raar dat ik in de lach schiet met Prom omdat iemand door de drogisterij roept of de Odol er nog is
"Nee we hebben al heel veel klanten moeten teleurstellen"
Of zijn wij raar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat zeg je tegen een paard als ze bevallen is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:36 schreef nodig het volgende:
Wat zegen je tegen faye als ze jarig is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mag ik dan met rijst gooien?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:37 schreef nodig het volgende:
[..]
mogen etsu en ik de bruidsmeisjes zijn? wij kunnen heel goed huppelen
sorry al getrouwd :squote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:37 schreef nodig het volgende:
[..]
mogen etsu en ik de bruidsmeisjes zijn? wij kunnen heel goed huppelen
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:36 schreef nodig het volgende:
Wat zegen je tegen faye als ze jarig is?Volgens mij heeft ze die wel vaak genoeg gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
ik had ook teletekstbot en dan ging die tegen chatman praten in een groepsgesprekquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iedereen negeerde mij op MSN, behalve chatman
vanwaar dit aanbodquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi zwerty
wil je een film of iets anders wat ik kan op zoeken?
En ik vond hem nog wel zo goed bedachtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze die wel vaak genoeg gehoord
sorry maar de functie ondersteun ik nietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:42 schreef zwerty het volgende:
[..]
ik vind het lief hoor maar vroeg het me even af
oquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry maar de functie ondersteun ik niet
Dat wel ja, kan ook niet wachten op het nieuwe seizoen.quote:
ik eet je boontjes wel op :squote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:48 schreef zwerty het volgende:
[..]
koetjes in winkelcentrum om 1 uur maar ik lust geen boontjes
Morgen ga ik bij hem langs voor verrassingsseks.quote:
Ik had onder andere een broodje kaassouflé pinda.quote:
Hoe langquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:01 schreef Tjacka het volgende:
XCACHET HEEFT EEN BAN EN JULLIE GEVEN GEEN NEUK WAT IS DIT
Ok.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:01 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:01 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:10 schreef Rezania het volgende:
Nee.Boeie dat iemand een ban heeft, dat zal hij/zij dan wel verdient hebben.
Verdientquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:10 schreef Rezania het volgende:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:10 schreef Rezania het volgende:
Gehaalt bedoel je zeker?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb mijn Nederlands al gehaald, gr.
Het kan me aan mijn achterwerk oxideren dat ze een ban heeft.quote:
je vindt haar dus niet liefquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het kan me aan mijn achterwerk oxideren dat ze een ban heeft.
Jongen, het maakt me niet uit om wie het gaat.quote:
flikkerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, het maakt me niet uit om wie het gaat.
ik heb zo maar het gevoel van welquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:15 schreef Rezania het volgende:
[..]Slijm maar bij haar via DM, grote kans dat ze je posts hier namelijk niet leest.
[..]
Nee, sorry, het is natuurlijk de vrouw met de baard.[ afbeelding ]
Krijg net een DM waarin dat bevestigd wordt ja.quote:
dmt ze jou?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Krijg net een DM waarin dat bevestigd wordt ja.
Tuurlijk wel. Gewoon meelurken...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:21 schreef zwerty het volgende:
SC meelezen maar niet posten
Daar is toch niks leuks aan
kijken of er over je geroddeld wordquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:21 schreef zwerty het volgende:
SC meelezen maar niet posten
Daar is toch niks leuks aan
het zal niet makkelijk zijn...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
3 weken doen met 50 eu voor boodschappen.
is dat te doen
Als je heel erg goed oplet ja, maar lijkt me niet makkelijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
3 weken doen met 50 eu voor boodschappen.
is dat te doen
Dat wordt 3 weken lasagne eten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
nouja ik heb eigenlijk 90 euro maar ik ga morgen een grote boodschap doen zodat ik de komende 3 week alleen maar kleine dingen hoef te kopen
dit gaat lastig worden want ik hou van uitgebreid koken
Kleren.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:27 schreef msacras het volgende:
Lekker geget0n.
En jongens, wat moet ik vanavond aan?
alleen sokkenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:27 schreef msacras het volgende:
Lekker geget0n.
Wat ga je doenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:27 schreef msacras het volgende:
Lekker geget0n.
Niet echt warm, maar is het feestje binnen/buiten?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:29 schreef msacras het volgende:
[..]
ja geen idee, ik weet t zelf niet eens.![]()
wat voor weer is het? warm/koud?
eh denk beide, gewoon bij iemand thuisquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Niet echt warm, maar is het feestje binnen/buiten?
Sierlijk shirtje en jeans?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:31 schreef msacras het volgende:
[..]
eh denk beide, gewoon bij iemand thuis
+ leuke ketting ofzquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Mja ik ik denk ook zoiets, zwarte skinny, enkellaarsjes, blousje, zoiets. Lekker simpel
welk blousje?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Mja ik ik denk ook zoiets, zwarte skinny, enkellaarsjes, blousje, zoiets. Lekker simpel
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:36 schreef msacras het volgende:
[..]
geen idee. ik ga zo even kijken wat er beschikbaar is. Ik denk zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:35 schreef Rezania het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)worst-duitsland.html
Jouw UIquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:37 schreef msacras het volgende:
[..]
en anders heb ik genoeg andere keus XD ik maak zo wel picsz
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:56 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ze gaat toch geen piratenpak aan doen :s
jawel hoor? :squote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:56 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ze gaat toch geen piratenpak aan doen :s
Daar kunnen wij niet over oordelen zonder picsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:59 schreef msacras het volgende:
TT klopt trouwens voor geen meter want mijn borsten zijn helemaal niet groot.
Hiquote:
fixedquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Krabs en ik zijn niet te breken gr xx
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:16 schreef zwerty het volgende:
[..]
haha zeker met lijm aan elkaar geplakt ofzo hahahah
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:16 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:16 schreef zwerty het volgende:
[..]
Hm, chocolade brownie ijsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zag krabs op cam. Ik smolt.
#browniefeit
quote:
Het is altijd veilig?quote:
Ik baal van jou :Squote:
quote:
quote:
halloquote:
Krijg dan zon beertje?quote:
Lief van je!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik ga even naar mijn broertje naar de appie. Hij moet vrolijk worden want hij gaat neit over dus moet hij van school af. Wat betekent dat hij geen startkwalificatie heeft en een intro-jaar moet doen op het MBO.
Oftewel MBO-1 en dat is ie niet waard
Awwquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik ga even naar mijn broertje naar de appie. Hij moet vrolijk worden want hij gaat neit over dus moet hij van school af. Wat betekent dat hij geen startkwalificatie heeft en een intro-jaar moet doen op het MBO.
quote:
quote:
Lief gebaar welquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]![]()
geen idee.
heb gewoon automatische incasso gedaan, iedere maand kan ik wel 5 euro missen
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:
quote:
Gewoon shit halen en even sociaal doen enzo, gaat niet om wat we halenquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2013 20:43:32 ]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Gewoon shit halen en even sociaal doen enzo, gaat niet om wat we halen
En ik ga over een paar weken met hem naar walibi
quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:17 schreef zwerty het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lief van jeArie is net weg en die nigger belt me op
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:31 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik heb blauwe aquarius
en koekies!!!
Wel goed thanks. Het is eindelijk weekendquote:
Ook goed hoor! Ben ook blij met weekend, eindelijk ff weg van het lerenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel goed thanks. Het is eindelijk weekend
How are you?
Nog geen vakantie?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:45 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ook goed hoor! Ben ook blij met weekend, eindelijk ff weg van het leren
Niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |