Krijg dan zon beertje?quote:
Lief van je!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik ga even naar mijn broertje naar de appie. Hij moet vrolijk worden want hij gaat neit over dus moet hij van school af. Wat betekent dat hij geen startkwalificatie heeft en een intro-jaar moet doen op het MBO.
Oftewel MBO-1 en dat is ie niet waard
Awwquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik ga even naar mijn broertje naar de appie. Hij moet vrolijk worden want hij gaat neit over dus moet hij van school af. Wat betekent dat hij geen startkwalificatie heeft en een intro-jaar moet doen op het MBO.
quote:
quote:
Lief gebaar welquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]![]()
geen idee.
heb gewoon automatische incasso gedaan, iedere maand kan ik wel 5 euro missen
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:
quote:
Gewoon shit halen en even sociaal doen enzo, gaat niet om wat we halenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2013 20:43:32 ]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Gewoon shit halen en even sociaal doen enzo, gaat niet om wat we halen
En ik ga over een paar weken met hem naar walibi
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:17 schreef zwerty het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lief van jeArie is net weg en die nigger belt me op
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:31 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik heb blauwe aquarius
en koekies!!!
Wel goed thanks. Het is eindelijk weekendquote:
Ook goed hoor! Ben ook blij met weekend, eindelijk ff weg van het lerenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel goed thanks. Het is eindelijk weekend
How are you?
Nog geen vakantie?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:45 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ook goed hoor! Ben ook blij met weekend, eindelijk ff weg van het leren
Niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |