Je quote mij en ik ben niet goed in TT verzinnen.quote:
Geen eindtijdenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:03 schreef msacras het volgende:
dicht
[..]
Ahh balen... blij dat ik geen eindtijden meer mee krijg, dat scheelt.
Was geen hosselpoging, eerder een wanhopige poging om snel een TT te verzinnen.quote:
dat blijkt weerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:03 schreef Drabit het volgende:
[..]
Je quote mij en ik ben niet goed in TT verzinnen.
Niet meer, tot hoe oud kreeg je ze mee?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:03 schreef msacras het volgende:
dicht
[..]
Ahh balen... blij dat ik geen eindtijden meer mee krijg, dat scheelt.
quote:
Kwart voor 1quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Gister ook van die mensen van m'n school tegengekomen die om kwart voor 1 naar huis moestenToen was ik er net joh :d
Ik moet uiterlijk 1 uur thuis, vrienden 2 uur. Dus ik heb niet echt zin om te gaan. Maar 1 persoon blijft erg door zeuren.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Gister ook van die mensen van m'n school tegengekomen die om kwart voor 1 naar huis moestenToen was ik er net joh :d
Euhm... eigenlijk nooit echt een eindtijd gehad. Toen ik 16 was ging ik al uit tot 7 uur 's ochtends soms.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:04 schreef Drabit het volgende:
[..]
Niet meer, tot hoe oud kreeg je ze mee?
Blij dat iemand hem goed vindtquote:
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:06 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik moet uiterlijk 1 uur thuis, vrienden 2 uur. Dus ik heb niet echt zin om te gaan. Maar 1 persoon blijft erg door zeuren.
Chille ouders dan, als ik zoiets doe heb ik de rest van mijn jeugd huisarrest.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Euhm... eigenlijk nooit echt een eindtijd gehad. Toen ik 16 was ging ik al uit tot 7 uur 's ochtends soms.Toen ik iets jonger was dan dat kwam ik gewoon op vrij normale tijden thuis, 1 - 2 uur. Sowieso doe ik dat nu ook, tenzij ik een groot feest heb.
Oh, oke. Ik dacht al haha.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
het topic sluit altijd na 300 reacties, dan moet er een nieuw deel worden geopend
16, daarom kunnen er nogal een ruzies over ontstaan.quote:
Jij bent wel heel nieuwquote:
ben je ook ruig in bedquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:08 schreef msacras het volgende:
Maar het verschilt wel per avond tot hoe laat ik uit ga. Als ik alleen even wat ga drinken ga ik meestal rond 12-1 uur naar huis (omdat ik ook vaak moet werken in het weekend), als ik een groot feest heb blijf ik tot het einde, dus meestal ongeveer 6 uur, en daarna nog naar huis. Als ik ga stappen zit het ergens daar tussen in, rond 4 uur, maar kan ook vroeger of later zijn.
Ik ken m'n grenzen, en wat scheelt is dat ik zo'n nachtje niet slapen prima kan hebben. Waar veel andere mensen gelijk de hele dag niet te genieten zijn na een nachtje stappen heb ik dat veel minder, ik slaap gewoon een uurtje of 5 en daarna ga ik verder met m'n leven.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:07 schreef Drabit het volgende:
[..]
Chille ouders dan, als ik zoiets doe heb ik de rest van mijn jeugd huisarrest.
Al 10 posts!quote:
Ik heb ook niet veel slaap nodig. Ik ben zo'n stomme puber die juist niet te genieten is als hij niet laat mag blijvenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ken m'n grenzen, en wat scheelt is dat ik zo'n nachtje niet slapen prima kan hebben. Waar veel andere mensen gelijk de hele dag niet te genieten zijn na een nachtje stappen heb ik dat veel minder, ik slaap gewoon een uurtje of 5 en daarna ga ik verder met m'n leven.
huisarrest op je 16equote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:07 schreef Drabit het volgende:
[..]
Chille ouders dan, als ik zoiets doe heb ik de rest van mijn jeugd huisarrest.
Als je op je naam klikt en dan Profiel van Anvariquote:
bij mij staat er niet Anvari :Squote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:11 schreef Drabit het volgende:
[..]
Als je op je naam klikt en dan Profiel van Anvari
Mijn ouders zijn streng ja! Kan ik ook weinig aan doen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
huisarrest op je 16e
ik wist niet eens dat dat nog bestond
quote:
En sinds wanneer ga je uit? Toen ik voor het eerst uit ging (ik was 15, (school)feesten e.d tel ik niet mee) bleef ik dan bij een vriendin slapen, maar toen gingen we ook al rond half 2 weg hoor.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:08 schreef Drabit het volgende:
[..]
16, daarom kunnen er nogal een ruzies over ontstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |