quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:32 schreef Taexon het volgende:
Avond
Is het raar dat ik in de lach schiet met Prom omdat iemand door de drogisterij roept of de Odol er nog is
"Nee we hebben al heel veel klanten moeten teleurstellen"
Of zijn wij raar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat zeg je tegen een paard als ze bevallen is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:36 schreef nodig het volgende:
Wat zegen je tegen faye als ze jarig is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mag ik dan met rijst gooien?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:37 schreef nodig het volgende:
[..]
mogen etsu en ik de bruidsmeisjes zijn? wij kunnen heel goed huppelen
sorry al getrouwd :squote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:37 schreef nodig het volgende:
[..]
mogen etsu en ik de bruidsmeisjes zijn? wij kunnen heel goed huppelen
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:36 schreef nodig het volgende:
Wat zegen je tegen faye als ze jarig is?Volgens mij heeft ze die wel vaak genoeg gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
ik had ook teletekstbot en dan ging die tegen chatman praten in een groepsgesprekquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iedereen negeerde mij op MSN, behalve chatman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |