Wat moet je zoal opgeven?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:45 schreef quintinds het volgende:
Hallo,
Ik zit met een dilemma, ik heb een schuld bij de ING. Door onverwachte kosten heb ik mijn creditcard te vaak gebruikt en sta ik nu 6000 rood bij ING. Ik heb een regeling getroffen met ze op voorwaarde dat ik maandelijks 250 euro aflos bij ze... Maar dit gaat nogal erg krap, ik moet veel opgeven om dit te kunnen betalen en loop daardoor achterstanden bij bijvoorbeeld de zorgverzekering of mijn energieleverancier of de huur van mijn flat.
Ik weet dat als ik een soortgelijk bedrag bij een leningsinstantie zou kunnen krijgen ik een lager termijn dan 250 zou hoeven te betalen. Maar waar kan ik dit geregeld krijgen? Ik zit al helemaal niet te wachten op een budgetbeheerder ofzoiets dergelijks ik wil gewoon controle hebben over mijn financien.
Het probleem is dat veel bedrijven willen dat je een hoog vast inkomen hebt en dit heb ik niet ik heb slechts een WWB uitkering.
Weet iemand waar ik toch een lening kan krijgen die mij de schuld van ING kwijtscheld en dan op lager tarief kan aflossen bij die instantie?
Meh, zo terugverdiend toch met een paar potjes pokerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:07 schreef June. het volgende:
[..]
Hij is nog meer onverwachte kosten aan het maken.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Meh, zo terugverdiend toch met een paar potjes poker
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:51 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ken iemand die juist door 'onschuldige potjes poker op het internet' uiteindelijk z'n huis is uitgezet en die in de WSNP terecht kwam...
moet je het ook wel goed doenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:51 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ken iemand die juist door 'onschuldige potjes poker op het internet' uiteindelijk z'n huis is uitgezet en die in de WSNP terecht kwam...
Dat was een beetje vaag. TS had een limiet lager dan 6k maar had een nieuwe kaart ofzo aangevraagd/gekregen en daar kon hij weer tot het limiet op uitgeven (als ik het goed heb begrepen)quote:Op zondag 30 juni 2013 10:08 schreef Mallet het volgende:
Hoe kan je zover in het rood komen te staan met een creditcard? Wat voor limiet heb/had je op je kaart dan?
Inderdaad maar het echte verhaal weten we natuurlijk niet. Een bank zou niet toe mogen staan dat iemand zo ver in het rood komt. Volgens mij heeft de ING een studentencreditcard van 1000,- per maand en hun standaardlimiet is 2500,-. Maar goed de verantwoordelijkheid ligt natuurlijk vooral bij TS.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:26 schreef Basp1 het volgende:
Dan nog blijft het vaag hoe deze exstudent bij de ing zo'n hoge schuld kan krijgen. Je moet al flink wat maandelijkse inkomsten hebben om je credietlimiet op je cc op 3000 te krijgen. Dat je vervolgens nog een cc bij dezelfde bank kan aanvragen terwijl de andere nog flink in het rood staat is volgens mij ook niet normaal.
Hij zoekt naar een easy way out. Hij snapt nog niet dat wie zijn billen brandt...quote:Op zondag 30 juni 2013 10:27 schreef Amaranth het volgende:
Wat is iedereen streng. TS heeft toch boetvaardig erkend dat hij verkeerd heeft gedaan?
Hij snapt het nu en is bezig zijn leven te beteren. Hij zoekt alleen advies voor goedkopere aflossing.
Of goedkoop lenen bij familie of snel op zoek naar meer inkomen lijken mij de enige oplossingen.
Dit dus... WWB + creditcard zijn twee zaken die niet samen mogen gaan.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:48 schreef LXIV het volgende:
Als je een uitkering hebt moet je helemaal geen creditcard willen.
Banken? Wel meer dan alleen banken! Mijn vader heeft een spiksplinternieuwe inbouwkeuken, inclusief apparatuur (goed spul!) en een spiksplinternieuwe badkamer met een douche met Jets en sauna stand en weet ik veel wat nog meer.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:30 schreef themole het volgende:
6000 euro aan meubels? Alles nieuw gehaald zeker. Genoeg gratis banken te krijgen in Nederland. Dat onvoorzien noemen is echt achterlijk. Onvoorzien is als de wasmachine stuk gaat en er een monteur moet komen.
Dat klop, ooit ook nog een gratis tuinhuisje gefixt op zo'n manier.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:56 schreef Maax het volgende:
[..]
Banken? Wel meer dan alleen banken! Mijn vader heeft een spiksplinternieuwe inbouwkeuken, inclusief apparatuur (goed spul!) en een spiksplinternieuwe badkamer met een douche met Jets en sauna stand en weet ik veel wat nog meer.
Kosten? Enkel een aanhangertje huren en zelf eruit slopen.
Zo kan het dus ook
quote:Op zondag 30 juni 2013 10:58 schreef BoefB2 het volgende:
[ afbeelding ]
TS kan misschien wat drugs smokkelen, dan zijn de schulden zo weg! Hebbie zin in een lange vakantie?
Oja en alles wordt voor je betaald en je hebt geen cc nodig!
Mja 250 per maand en dan zo'n 3 jaar langquote:Op maandag 1 juli 2013 20:22 schreef skippy22 het volgende:
6000 euro en dan 250 euro per maand... Werk gaan zoeken of de eerst komende 3-4 jaar elke dag thuis zitten want je kan toch nergens heen
en 5000 bij de wehkampquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:56 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Als je nu die 250e per maand niet kan missen, hoe heb je dan ooit 6000 kunnen lenen?.
Oh, dat is niet best.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:47 schreef Misan het volgende:
[..]
en 5000 bij de wehkampGC / meerdere accounts bij wehkamp
quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:47 schreef Misan het volgende:
[..]
en 5000 bij de wehkampGC / meerdere accounts bij wehkamp
TS heeft geen zak geleerd van zijn credit card escapadesquote:Op zondag 30 juni 2013 10:27 schreef Amaranth het volgende:
Wat is iedereen streng. TS heeft toch boetvaardig erkend dat hij verkeerd heeft gedaan?
Hij snapt het nu en is bezig zijn leven te beteren. Hij zoekt alleen advies voor goedkopere aflossing.
Of goedkoop lenen bij familie of snel op zoek naar meer inkomen lijken mij de enige oplossingen.
Yup, dit wordt 101% zeker een enkeltje schuldsanering. Wat een fucking sukkel!quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:38 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
TS heeft geen zak geleerd van zijn credit card escapades
GC / meerdere accounts bij wehkamp
Vergeet ook niet KLB / Wehkamp! Het beste online warenhuis om je weekend te verpesten!quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:38 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
TS heeft geen zak geleerd van zijn credit card escapades
GC / meerdere accounts bij wehkamp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |