ING zei dat ik niet minder als 250 euro kon aflossen dat was hun voorwaarde ze eisten dit bedrag ondanks mijn lage inkomsten; meer zo van: Dan vind je maar een manier om het te kunnen betalen. Wij nemen geen genoegen met minder.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:49 schreef Greyson het volgende:
Waarom ben jij in eerste instantie hiermee akkoord gegaan? Ik neem aan dat zij toch ook wel weten wat voor situatie je zit alvorens een regeling te treffen?
En gelijk hebben ze.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:51 schreef quintinds het volgende:
[..]
ING zei dat ik niet minder als 250 euro kon aflossen dat was hun voorwaarde ze eisten dit bedrag ondanks mijn lage inkomsten; meer zo van: Dan vind je maar een manier om het te kunnen betalen. Wij nemen geen genoegen met minder.
Ja, logisch toch. Jij maakt die schuld, je moet maar zien hoe je die aflost.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:51 schreef quintinds het volgende:
[..]
ING zei dat ik niet minder als 250 euro kon aflossen dat was hun voorwaarde ze eisten dit bedrag ondanks mijn lage inkomsten; meer zo van: Dan vind je maar een manier om het te kunnen betalen. Wij nemen geen genoegen met minder.
Ja, wat dacht je dan? De ING is geen liefdadigheidsinstelling.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:51 schreef quintinds het volgende:
[..]
De onderwereld wil je vast geld lenen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:54 schreef quintinds het volgende:
Ik zeg ook niet dat het onredelijk is allemaal. Ik wil gewoon weten of ik ergens terecht kan zonder budgetbeheer gedoe om de schuld gelijk af te lossen en daar af te lossen met waarschijnlijk lagere tarieven.
Ja, dat is een goede keus gebleken inderdaadquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:45 schreef quintinds het volgende:
ik wil gewoon controle hebben over mijn financien.
Dus je wil een lening om een lening af te kunnen betalen? Heel verstandig. En als dat je dan teveel wordt, sluit je dan gewoon weer een lening af?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:54 schreef quintinds het volgende:
Ik zeg ook niet dat het onredelijk is allemaal. Ik wil gewoon weten of ik ergens terecht kan zonder budgetbeheer gedoe om de schuld gelijk af te lossen en daar af te lossen met waarschijnlijk lagere tarieven.
Ik zeg je enige optie is de gemeentelijke kredietbank. En als daar budgetbeheer aan vastzit, dan moet dat maar.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:54 schreef quintinds het volgende:
Probeer anders nog een keer om tafel te gaan en zegt dat je het zo niet meer kunt opbrengen. Neem een eigen goed voorstel mee.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:51 schreef quintinds het volgende:
[..]
ING heeft er ook niets aan als hij straks 1 euro per maand gaat aflossen, dus ik begrijp het standpunt van de bank wel.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:56 schreef Greyson het volgende:
[..]
Probeer anders nog een keer om tafel te gaan en zegt dat je het zo niet meer kunt opbrengen. Neem een eigen goed voorstel mee.
ING heeft toch ook geen boodschap aan dat jij dieper in de schulden komt en zo straks helemaal niets meer kunt aflossen doordat andere schuldeisers bij je melden.
Mja maar als je een lager bedrag gaat aflossen, dan tikt de rente vrij fors door toch?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:57 schreef quintinds het volgende:
Lijkt me sterk dat iets me teveel wordt als het maar lager dan 250 is! want 100 tot 150 kan ik nog wel opbrengen maar 250 zorgt ervoor dat ik maandelijks iets op marktplaats moet zetten wil ik de maand doorkomen!
Ik weet dat het stom is hoe ik hierin terecht ben gekomen, maar ik heb wel alles op schema gebracht en hou alle kosten bij de hand. Maar ik kom gewoon niet uit met de kosten van die ING, ik heb al alles omlaaggebracht, minder boodschappengeld, geen geld meer aan benzine meer te voet doen, geen roken, enz.
Ik wil echt geen budgetbeheerder
Alleen een lager termijnbedrag!
Daarom zeg ik een goed voorstel meenemen waar beide partijen wat aan hebben.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:56 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
ING heeft er ook niets aan als hij straks 1 euro per maand gaat aflossen, dus ik begrijp het standpunt van de bank wel.
Right.. maar als ze zelf schulden maken krijgen ze miljarden toe zonder blikken of blozen + verhoging van de bonus.quote:
Je hebt weinig keus!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:57 schreef quintinds het volgende:
Lijkt me sterk dat iets me teveel wordt als het maar lager dan 250 is! want 100 tot 150 kan ik nog wel opbrengen maar 250 zorgt ervoor dat ik maandelijks iets op marktplaats moet zetten wil ik de maand doorkomen!
Ik weet dat het stom is hoe ik hierin terecht ben gekomen, maar ik heb wel alles op schema gebracht en hou alle kosten bij de hand. Maar ik kom gewoon niet uit met de kosten van die ING, ik heb al alles omlaaggebracht, minder boodschappengeld, geen geld meer aan benzine meer te voet doen, geen roken, enz.
Ik wil echt geen budgetbeheerder
Alleen een lager termijnbedrag!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |