toe?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Right.. maar als ze zelf schulden maken krijgen ze miljarden toe zonder blikken of blozen + verhoging van de bonus.
Banken.. bankiers, nekschot voor allen.
Hij had toen toch een hoger inkomen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:00 schreef arjan1212 het volgende:
Heeft ING niet gewoon de zorgplicht verzaakt toen ze jou een credit card gaven, met een dergelijk laag inkomen?
dikke rente..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:56 schreef snabbi het volgende:
[..]
toe?
ze betalen het terug met dikke rente. als er een goede deal is die de staat heeft gesloten, is het deze wel.
Nee ik bedoel die 50% premie die ze betalen, waarmee ze tot op heden uitgekomen op een gemiddelde van 16%. Ook is met de EC afgesproken dat de ondergrens van het rendement ligt op 12,5%quote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
dikke rente..die 1% bedoel je?
Indirect komt al het geld bij de ECB vandaan, het maakt allemaal geen hol uit.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:21 schreef snabbi het volgende:
[..]
Nee ik bedoel die 50% premie die ze betalen, waarmee ze tot op heden uitgekomen op een gemiddelde van 16%. Ook is met de EC afgesproken dat de ondergrens van het rendement ligt op 12,5%
Je moet de rente van de ECB niet verwarren met de staatssteun
en waar is dat deel van het geld toe krijgen nou?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Indirect komt al het geld bij de ECB vandaan, het maakt allemaal geen hol uit.
Zou goed kunnen. Wat voor rente rekent ING TS? Waarschijnlijk veel te veel. Misschien heb je ouders /vrienden die je tegen een normaal rentepercentage wat willen lenen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 05:34 schreef LangeTabbetje het volgende:
Waarschijnlijk is die 250 nog niet eens aflossing, maar 230 euro rente, en 20 euro aflossing.
De strekking van je verhaal klopt natuurlijk wel, maar 230 euro rente per maand op 6000 euro schuld, dan kom je in de orde van 40% rentequote:Op zaterdag 29 juni 2013 05:34 schreef LangeTabbetje het volgende:
Waarschijnlijk is die 250 nog niet eens aflossing, maar 230 euro rente, en 20 euro aflossing.
Oh, dus je kan het wel degelijk betalen - je hebt meer dan genoeg bezittingen van voldoende waarde. Je WIL het alleen niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:57 schreef quintinds het volgende:
Lijkt me sterk dat iets me teveel wordt als het maar lager dan 250 is! want 100 tot 150 kan ik nog wel opbrengen maar 250 zorgt ervoor dat ik maandelijks iets op marktplaats moet zetten wil ik de maand doorkomen!
Dat inderdaad. En dan gaan we nog voorbij aan het feit dat hij nu achterstanden creeërt bij zijn ziektekostenverzekering en andere instanties.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hebt weinig keus!
Ik wil het nog wel eens herhalen, hoor!
Als jij de ING die 250 euro niet gaat betalen, komt er een incassobureau. En dan zit je nog dieper in de shit.
Ik heb gezien jouw relaas ernstige twijfels aan jouw financiële verstand. En budgetbeheer? Zoals jij het beschrijft ga je gewoon keihard de schuldsanering in. Maar goed, je kunt inderdaad lekker doormodderen met alle kosten en zorgen van dien.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:14 schreef quintinds het volgende:
[..]
wat ik dus al uitleggen wou, een budgetbeheerder kan mij niet helpen met een stom overzicht van financien , die ik zelf al heb
Nee, dat hangt van je situatie af. Je moet eerst stabiliseren (d.w.z. geen nieuwe schulden en de betaling van je vaste lasten moet op orde zijn) en dan ga je het traject in.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:53 schreef maartend het volgende:
[..]
Duurt minimaal 6 maanden voor je er in zit en de shit hit voor die tijd nog steeds de fan
Zeg ik toch. Minimaal 6 maanden. En dat is als je al stabiel bent in je uitgaven. Heb er door mijn werk veel mee te maken. Maar ga maar eerder uit (zeker als je het alleen gaat doen) dat het tot 2 jaar duurt voor de hele bende rond is. En dan gaan je 3 jaar pas in.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, dat hangt van je situatie af. Je moet eerst stabiliseren (d.w.z. geen nieuwe schulden en de betaling van je vaste lasten moet op orde zijn) en dan ga je het traject in.
Maar als TS zo doorgaat kan dat stabiliseren wel even duren.
Ik denk dat TS is omgekomen van de hongerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:45 schreef Lienekien het volgende:
Ik hoop niet dat TS zijn kop weer in het zand heeft gestoken. Ik vrees van wel.
Hij is nog meer onverwachte kosten aan het maken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:45 schreef Lienekien het volgende:
Ik hoop niet dat TS zijn kop weer in het zand heeft gestoken. Ik vrees van wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |