Ah, die ja...dank!quote:
Ik zie 'm door de kick van 2011 opnieuw in m'n MyAt verschijnen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:06 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Ah, die ja...dank!
Omdat het vrij kort dag is stel ik voor om, indien je mee wilt doen, gewoon je top-3 voor de etappe van morgen te posten. Ik wil de organisatie wel op me nemen, en wat mij betreft hanteren we dan ook de puntentelling en de regels zoals die in de hoofdpost van dit topic staan.
Mocht DeMessias het zelf weer willen organiseren, of wil dat ik een andere naam voor de wedstrijd gebruik, dan hoor ik dat graag
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:26 schreef Sdivad het volgende:
Uitslag etappe 1:
1. Marcel Kittel
2. Alexander Kristoff
3. Danny van Poppel
De stand van vandaag:
1. noodgang - 5
Thermo16 - 5
sonnyspek - 5
Madhouse11 - 5
5. aesop - 4
6. Gramulanion - 3
7. Dwersdriever - 1
Pino112 - 1
franklop - 1
Mercurial - 1
Ajacied422 - 1
IkeDubaku99 - 1
Lucifer_Doosje - 1
mincemeat - 1
Arcee - 1
Momo... - 1
Tjacka - 1
Zhero - 1
Aguero - 1
Tom4Ajax - 1
SanAnt - 1
tdrone - 1
23. Homdeck - 0
capuchon_jongen - 0
Insomnia_ - 0
kibo - 0
Chiapucci - 0
Bastiefcg - 0
Sdivad - 0
noodgang, gefeliciteerd met de eerste dagzege!
Uiteraard is dit ook meteen het algemeen klassement...
Even voor de zekerheid....je kunt geen strafpunten meer krijgen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:46 schreef Sdivad het volgende:
Ik meen me te herinneren dat we in dit subforum één van de voorgaande jaren een voorspelspel hadden getiteld De Dagzege. Iedere etappe de top-3 voorspellen, X punten per juist antwoord, en dan een klassement. Ik kan 't oude topic niet terugvinden, maar is er animo om dit jaar ook weer zoiets te doen?
5 punten voor de juiste etappewinnaar, 3 punten voor ieder ander op de juiste plek, en 1 punt voor iedere juiste naam in de top-3 maar op de verkeerde plek, zoiets?
Edit:
Om maar gewoon te kunnen beginnen:
REGELS
1. Voor iedere etappe voorspel je de top-3 van die etappe.
2. Indien er renners met dezelfde naam zijn geef je de voornaam erbij.
3. De namen die je doorgeeft worden voorafgegaan door de plaats waarop je ze zet dus 1. Renner A 2. Renner B 3. Renner C.
4. Je hebt tot de start van de etappe om te voorspellen, daarvoor hanteren we de starttijden zoals vermeld staan op www.letour.fr. Ben je te laat, dan speel je die etappe niet mee. De volgende etappe kan je uiteraard gewoon weer meedoen.
5. Er wordt rekening gehouden met de officiële uitslag die op www.letour.fr verschijnt
6. Is er een ex aequo voor de eerste plaats van De Dagzege dan wint degene die de hoogste plaats juist voorspelde. Is er dan nog een gelijke stand dan wint degene die als eerste zijn prono plaatste. Voor de andere plaatsen wordt bij een gelijke stand gekeken naar de tijd van inzending.
7. Je kan pas NA de uitslag van de etappe namen doorgeven voor de volgende etappe.
PUNTEN
5 punten voor het juist voorspellen van de etappewinnaar.
3 punten voor het juist voorspellen van de nummer 2 of 3.
1 punt voor het juist voorspellen van een renner in de top-3, maar op de verkeerde positie.
Ben je niet in de war met TDF / TourCoach (de vervanger van Rondemaster) #3 ?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:17 schreef Kingstown het volgende:
Even voor de zekerheid....je kunt geen strafpunten meer krijgen?
Dat was m.i. namelijk een beetje een killer in 2011 toen mensen opeens heel tactisch geen voorspelling meer deden.
Nee, dat kan niet meer. Ik las dat ook terug in de link van Pino, en dat leek me geen handige optie om opnieuw te doen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid....je kunt geen strafpunten meer krijgen?
Dat was m.i. namelijk een beetje een killer in 2011 toen mensen opeens heel tactisch geen voorspelling meer deden.
Nice en thnx voor de opheldering.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:21 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet meer. Ik las dat ook terug in de link van Pino, en dat leek me geen handige optie om opnieuw te doen.
Gewoon iedere dag voorspellen, en degene die het meeste goed heeft wint
Als dat binnen de deadline is: prima. Buiten de deadline wordt uiteraard niet meegenomen. Ik noteer ze op het moment dat de koers start, dus dat moet dan goedkomen lijkt mequote:Op zondag 30 juni 2013 14:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat gebeurd er als er een post wordt aangepast?
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:23 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Als dat binnen de deadline is: prima. Buiten de deadline wordt uiteraard niet meegenomen. Ik noteer ze op het moment dat de koers start, dus dat moet dan goedkomen lijkt me
"4. Je hebt tot de start van de etappe om te voorspellen, daarvoor hanteren we de starttijden zoals vermeld staan op www.letour.fr. Ben je te laat, dan speel je die etappe niet mee."quote:Op zondag 30 juni 2013 14:23 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
Wellicht handig om ook bij de regels te zetten.
Dat is waarquote:Op zondag 30 juni 2013 14:25 schreef Sdivad het volgende:
[..]
"4. Je hebt tot de start van de etappe om te voorspellen, daarvoor hanteren we de starttijden zoals vermeld staan op www.letour.fr. Ben je te laat, dan speel je die etappe niet mee."
Lijkt me toch vrij helder wat de deadline dan isBovendien meldt ik de exacte deadline voor de volgende etappe ook nog iedere dag.
Waarom krijgt momo de dagzege en ik nietm terwijl er evenveel punten werd gehaald?quote:Op zondag 30 juni 2013 17:42 schreef Sdivad het volgende:
Uitslag etappe 2:
1. Jan Bakelants
2. Peter Sagan
3. Michal Kwiatkowski
De stand van vandaag:
1. Momo... - 3
capuchon_jongen - 3
Gramulanion - 3
roos85 - 3
aesop - 3
Aguero - 3
7. Arcee - 1
Tjacka - 1
Lucifer_Doosje - 1
Pino112 - 1
kibo - 1
Ferdii - 1
Insomnia_ - 1
johannes_vermeer - 1
Tom4Ajax - 1
IkeDubaku99 - 1
Zhero - 1
franklop - 1
Lavenderr - 1
Chiapucci - 1
Thermo16 - 1
Syntix - 1
JopJuh - 1
AFCNiels - 1
Sdivad - 1
26. Ajacied422 - 0
noodgang - 0
Mercurial - 0
Kingstown - 0
mincemeat - 0
Madhouse11 - 0
Bastiefcg - 0
Homdeck - 0
Momo..., gefeliciteerd met de dagzege!
Algemeen klassement:
1. aesop - 7
2. Thermo16 - 6
Gramulanion - 6
4. noodgang - 5
sonnyspek - 5
Madhouse11 - 5
7. Momo... - 4
Aguero - 4
9. capuchon_jongen - 3
roos85 - 3
11. Pino112 - 2
franklop - 2
IkeDubaku99 - 2
Lucifer_Doosje - 2
Arcee - 2
Tjacka - 2
Zhero - 2
Tom4Ajax - 2
19. Dwersdriever - 1
Mercurial - 1
Ajacied422 - 1
Insomnia_ - 1
mincemeat - 1
kibo - 1
Chiapucci - 1
Sdivad - 1
SanAnt - 1
tdrone - 1
Ferdii - 1
johannes_vermeer - 1
Lavenderr - 1
Syntix - 1
JopJuh - 1
AFCNiels - 1
35. Homdeck - 0
Bastiefcg - 0
Kingstown - 0
Anders lees je de regels even idioot.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom krijgt momo de dagzege en ik nietm terwijl er evenveel punten werd gehaald?
Ach nvmquote:Op zondag 30 juni 2013 18:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Anders lees je de regels even idioot.
6. Is er een ex aequo voor de eerste plaats van De Dagzege dan wint degene die de hoogste plaats juist voorspelde. Is er dan nog een gelijke stand dan wint degene die als eerste zijn prono plaatste. Voor de andere plaatsen wordt bij een gelijke stand gekeken naar de tijd van inzending.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom krijgt momo de dagzege en ik nietm terwijl er evenveel punten werd gehaald?
Ik was trendsetterquote:Op zondag 30 juni 2013 20:32 schreef Zhero het volgende:
Kwiatkowski die fout gecopy paste blijft worden
Uiteraard mag je meedoen! Je kunt altijd nog gaan voor de dagzeges, en als je 't heel goed doet wellicht nog ver komen in 't algemeen klassementquote:Op maandag 1 juli 2013 17:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Geen idee of ik nog mee mag doen na het missen van 3 etappes, zo niet mag je deze post negeren![]()
Geen punt: ik noteer de voorspellingen na de deadline. Uiteraard neem ik je aanpassingstijd wel als inzendtijd, dus bij een gelijke stand om de dagzege is dat in je nadeel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb net nog even mijn eerdere inzending van deze avond aangepast, neem aan dat dat geen punt is?
Sorry, maar da´s toch echt te laat. Om 12:00 zijn ze vertrokken, en daarna kan er uiteraard niet meer voorspeld worden.quote:
Kutzooi. Was het vergeten. Maar alsof die eerste 23 minuten boeidend zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:05 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Sorry, maar da´s toch echt te laat. Om 12:00 zijn ze vertrokken, en daarna kan er uiteraard niet meer voorspeld worden.
Er zou maar een massale valpartij plaatsvinden..quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:28 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Kutzooi. Was het vergeten. Maar alsof die eerste 23 minuten boeidend zijn.
Oeps dan heb ik ook te laat Kittel in Degenkolb veranderd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:05 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Sorry, maar da´s toch echt te laat. Om 12:00 zijn ze vertrokken, en daarna kan er uiteraard niet meer voorspeld worden.
Ik moet toch ergens een grens trekken, en de start van de etappe lijkt me dan de meest logische.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:28 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Kutzooi. Was het vergeten. Maar alsof die eerste 23 minuten boeidend zijn.
Klopt, ik heb jouw voorspelling van vandaag ook niet meegenomen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:30 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Oeps dan heb ik ook te laat Kittel in Degenkolb veranderd.
Terecht. Jammer dat Han Kock op de twitter melde dat Kittel/argos vandaag voor Degenkolb gaan omdat het waarschijnlijk te zwaar is voor hem, toen dacht ik het nog even aan te passen. Ik had niet door dat de start al was geweest.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:35 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens een grens trekken, en de start van de etappe lijkt me dan de meest logische.
[..]
Klopt, ik heb jouw voorspelling van vandaag ook niet meegenomen.
Verdorie ik heb gewoon le maillot jaune om mijn schouders hangen!quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:02 schreef Sdivad het volgende:
Algemeen klassement:
1. Thermo16 - 16
2. capuchon_jongen - 14
johannes_vermeer - 14
En dan nog te verstaan dat capuchon_jongen gewoon op 2 staatquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:25 schreef Thermo16 het volgende:
[..]
Verdorie ik heb gewoon le maillot jaune om mijn schouders hangen!
Ze vertrokken om 13:20, dus ruim op tijdquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:52 schreef Insomnia_ het volgende:
1. Cavendish
2. Greipel
3. Kittel
Weet niet of het nog kan, maar mocht ik nog optijd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |