Sorry, maar da´s toch echt te laat. Om 12:00 zijn ze vertrokken, en daarna kan er uiteraard niet meer voorspeld worden.quote:
Kutzooi. Was het vergeten. Maar alsof die eerste 23 minuten boeidend zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:05 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Sorry, maar da´s toch echt te laat. Om 12:00 zijn ze vertrokken, en daarna kan er uiteraard niet meer voorspeld worden.
Er zou maar een massale valpartij plaatsvinden..quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:28 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Kutzooi. Was het vergeten. Maar alsof die eerste 23 minuten boeidend zijn.
Oeps dan heb ik ook te laat Kittel in Degenkolb veranderd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:05 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Sorry, maar da´s toch echt te laat. Om 12:00 zijn ze vertrokken, en daarna kan er uiteraard niet meer voorspeld worden.
Ik moet toch ergens een grens trekken, en de start van de etappe lijkt me dan de meest logische.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:28 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Kutzooi. Was het vergeten. Maar alsof die eerste 23 minuten boeidend zijn.
Klopt, ik heb jouw voorspelling van vandaag ook niet meegenomen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:30 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Oeps dan heb ik ook te laat Kittel in Degenkolb veranderd.
Terecht. Jammer dat Han Kock op de twitter melde dat Kittel/argos vandaag voor Degenkolb gaan omdat het waarschijnlijk te zwaar is voor hem, toen dacht ik het nog even aan te passen. Ik had niet door dat de start al was geweest.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:35 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens een grens trekken, en de start van de etappe lijkt me dan de meest logische.
[..]
Klopt, ik heb jouw voorspelling van vandaag ook niet meegenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |