quote:
Helaas pindakaas, gewoon zes schalen van 500 gram en een heeele grote kom!quote:Op maandag 1 juli 2013 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik visualiseer nu zo'n ouderwetse metalen molen waar het gehakt uitkomt
Wat houdt dat in?quote:Op maandag 1 juli 2013 12:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tof, ik ga daarvan de 30 day shred doen.
Tien dagen level 1, tien dagen level 2 en tien dagen level 3 achter elkaar. Filmpjes staan op YT, het is killing maar wel een turbostart voor spieren!quote:
quote:
Endorfinejunkies.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tof, ik ga daarvan de 30 day shred doen.
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik m'n bovenbeen aanspan zie je een bultje van m'n quadriceps
Deels ook van het folderen iddquote:Op maandag 1 juli 2013 12:33 schreef Pisces29 het volgende:
Oh even op google gezocht, dat noem ik altijd bullet-legs of voetbalbenen
Ik heb ze dankzij de hond
JA! Oh jakkes, die is niet lekker. Al hou ik sowieso niet echt van mango, dus ik speel een beetje vals.quote:
Hah, wat leukquote:Op maandag 1 juli 2013 13:43 schreef oh-oh het volgende:
Ja hoor, mijn ouders hebben wifi op Bali, hele verhalen krijg ik over de mail dankzij mijn tablet
Ik heb er gisteren gesolliciteerdquote:Op maandag 1 juli 2013 14:25 schreef Pisces29 het volgende:
Kruidvat mailt dat ik de folder maar in de gaten moet houden, zij weten van niks (of er wel of niet een buspas komt). Okeetjes
Nee, hier vrijdag ook niet (meer).quote:
Kruidvat lijkt me wel een leuke winkel om lekker door te werken. Hoop spullen, hoop mensenquote:
Haal je hem bij de supermarkt, kost hij alleen (gemiddeld) 4x de prijs van de Action.quote:
Welke is je favoriet?quote:
Ik ben ook geen ijsfanaat eigenlijk, al vind ik het zo nu en dan best lekker. Cornetto of waterijs op een zomerdag.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik hou toch helemaal niet zo van ijs joh![]()
Chunky Monkey en Cookie Dough vind ik wel ok.
Ik zie ook een bult. Is dan wel m'n buik, details, details.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik m'n bovenbeen aanspan zie je een bultje van m'n quadriceps
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie ook een bult. Is dan wel m'n buik, details, details.
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie ook een bult. Is dan wel m'n buik, details, details.
Nice!quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil een nieuwe camera, nu is die die ik mss zou willen ergens het goedkoopst maar die rekenen 7.99 verzendkosten en 0.99 verpakkingskosten.
Nu wil ik daar uit principe al niet meer kopen
En ze zorgen voor aanvoer van taalvoutjesquote:Op maandag 1 juli 2013 14:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kruidvat lijkt me wel een leuke winkel om lekker door te werken. Hoop spullen, hoop mensen![]()
Aanbiedingen
OH, ze moeten je aannemen Lut!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |