Joe! Ik neem wel weer een sinaasappel meequote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je weet me te vinden
In het midden van het podium, midden tussen het podium en de soundbooth, daar sta ik altijd met m'n pa
Uitstappen in Fryslânquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Joe! Ik neem wel weer een sinaasappel mee![]()
Al moet ik nog kijken of het echt doorgaat
Kom dan!quote:
Ik leg m'n bontkraagje alvast klaarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:10 schreef minthy het volgende:
SC's en Henken op festivals in Den Haag!!
Dat is natuurlijk een klacht an sich. Daarom spaar ik nu ook voor mijn rijbewijs. (het werd eens tijd)quote:
Dat gaat snelquote:
De meeste mannen denken alleen aan zichzelf en durven er gewoon geen goede lebber aan te gevenquote:
Autorijdenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een klacht an sich. Daarom spaar ik nu ook voor mijn rijbewijs. (het werd eens tijd)
Mannenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De meeste mannen denken alleen aan zichzelf en durven er gewoon geen goede lebber aan te geven
mannen
Maar SC is gelukkig een harde baas.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De meeste mannen denken alleen aan zichzelf en durven er gewoon geen goede lebber aan te geven
mannen
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
yeah ik heb mijn moeder overgehaald om bloemkool te gaan eten dit weekend
Dan neem je toch een eigen dixie mee?quote:
Meh Senseo. De perculator is veel beterderderquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
Mensen die dingen impliceren die ik nooit gezegd heb
Ik heb niet voor niks bijna een senseo aan pandapunten verzameld voor Minthy
Pandapuntenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
Mensen die dingen impliceren die ik nooit gezegd heb
Ik heb niet voor niks bijna een senseo aan pandapunten verzameld voor Minthy
Wil het niet vlotten?quote:
Niet weten dat Luun eigendom is van Pinobaasquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[..]
* SilentChaos Checkt fobo
[ afbeelding ]
Filterkoffiequote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Meh Senseo. De perculator is veel beterderder
Niet weten dat ik veel grotere voeten heb dan Pinoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet weten dat Luun eigendom is van Pinobaas
Och, mag niet mekkeren. Toch doe ik het, want mekkerenquote:
Groter is niet altijd beter.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet weten dat ik veel grotere voeten heb dan Pino
Hoe komen de voeten in dit verhaal terecht?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wanneer gingen ze ook alweer trouwen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Trouwenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wanneer gingen ze ook alweer trouwen?
Dan moet je ook nog maar net weten wat je met al die rijkdom moet doenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Iets met andere lange lichaamsdelen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe komen de voeten in dit verhaal terecht?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop spoedig, ik wil met hun kindjes door de wei huppelenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wanneer gingen ze ook alweer trouwen?
Met de kamerplant?quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop spoedig, ik wil met hun kindjes door de wei huppelen
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop spoedig, ik wil met hun kindjes door de wei huppelen
En ook Lunapakjesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Mini-Pino pakjes maken voor de kleine schattige Pino kindertjes
Maar natuurlijk!quote:
Wil jij dat doen? Ik ben beter in het andere naaienquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Mini-Pino pakjes maken voor de kleine schattige Pino kindertjes
Komt voor elkaar!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil jij dat doen? Ik ben beter in het andere naaien![]()
Beetje "Sound of music-stijl", maar dan zonder Hitler erbij. Dat vond ik een lul.
Moeten de pakjes dan ook met zo'n kitcherige print?quote:
quote:
Foei, geen idee... Ik wil als nanny niet al teveel invloed hebben op de kinderen, dat is meer iets voor de oudersquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moeten de pakjes dan ook met zo'n kitcherige print?
"Ik wil net zulke grote tieten als tante minthy later"quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Foei, geen idee... Ik wil als nanny niet al teveel invloed hebben op de kinderen, dat is meer iets voor de ouders
Hoor ik net Boys Boys Boys op de radio terwijl ik dit leesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Ik wil net zulke grote tieten als tante minthy later"
Dat gun je je ergste vijand nog niet, alleen een tettenfetisjistquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
*proest*quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Hoor ik net Boys Boys Boys op de radio terwijl ik dit lees
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bij het jeugdjournaal was ze nog leukquote:
quote:
Ik las "billen"quote:
Dat heb ik met Obladi Obladaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:24 schreef ChatGirl het volgende:
Trauma's van dit nummer![]()
Dit moesten we altijd zingen tijdens muziekles op de middelbare.
Ai.quote:
Wij moesten linedancen op Achy Breaky Heart van Billy Ray Cyrusquote:
quote:
Froomequote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:32 schreef Marcoss het volgende:
Wie was de Sylvie Meis van de wielersport?
Ah oké, kreeg alleen die zin mee en dacht eigenlijk dat er een vrouw van een wielrenner was die overgestapt was naar een andere wielrenner. Dit valt dan toch tegenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Froome
Deze stickman dus
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Froome
Deze stickman dus
[ afbeelding ]
Ja idd, zeker nu, maar de heeft wel een tijdje op het randje gezeten hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:32 schreef SilentChaos het volgende:
Sylvie Meis is helemaal niet dun, ze is slank en heeft een perfect lichaamZeker voor een moeder
MILF!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, zeker nu, maar de heeft wel een tijdje op het randje gezeten hoorZe is nu toch juist weer erg dun? Althans, zo zeggen de bladen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, zeker nu, maar de heeft wel een tijdje op het randje gezeten hoorJa op die foto doet ze me ook aan Mr. Mackey denken (zie post boven jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.).
Maar ja, liever te dun dan te dik. Als ze te dun is, dan kook ik welwordt ze vanzelf dikker
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Oh echt? Even telegraven...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ze is nu toch juist weer erg dun? Althans, zo zeggen de bladen.
Ai... Doe mij maar wat meer vetjesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Froome
Deze stickman dus
[ afbeelding ]
Of dikkere spierenquote:
Als ik ergens op afknap dan is het op van die afgetrainde Harry'squote:
Dat bedoelde ik ook nietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik ergens op afknap dan is het op van die afgetrainde Harry's
Zolang ik een vent maar niet meer kan motorboaten dan hij mij vind ik het al snel goedquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet
meer vet + meer spier.
Z'n borst is zo smal, da's toch geen vent
Een vrouw moet met haar hoofd op een man z'n borst kunnen liggen en dat het dan lijkt of ze een klein hoofd heeft
idd, anders heb je er ook niets van.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet
meer vet + meer spier.
Z'n borst is zo smal, da's toch geen vent
Een vrouw moet met haar hoofd op een man z'n borst kunnen liggen en dat het dan lijkt of ze een klein hoofd heeft
Je omschrijft mij op een goede dagquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Zolang ik een vent maar niet meer kan motorboaten dan hij mij vind ik het al snel goed![]()
Sowieso meer een sucker voor een tof karakter, smerig sarcasme, op-het-randje-humor of er overheen en gewoon lief zijn
Ik weet wel wat vrouwen willenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
idd, anders heb je er ook niets van.
Playertquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je omschrijft mij op een goede dag
[..]
Ik weet wel wat vrouwen willen
Doe er dan ook wat mee.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[..]
Ik weet wel wat vrouwen willen
Ik heb het opgegeven bij mezelfquote:
tsssssquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven bij mezelf
Ik ben nu een adviesorgaan voor mannen met meer potentie dan ik
Een van de mooiste aandoeningen die je kan hebbenquote:
Heterochromia Iridiumquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een van de mooiste aandoeningen die je kan hebbenben ff de naam vergeten
Dank uquote:
Bij nader inzien lijkt het mij maar irritant. Net zo als een loensend oog. Geen idee hoe je iemand aan moet kijken danquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dank u
Als ik ooit een vrouw ontmoet die dat heeft, dan doe ik er alles voor om zo iemand te krijgen
ApartDaar hou ik van
Gewoon normaal rechtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bij nader inzien lijkt het mij maar irritant. Net zo als een loensend oog. Geen idee hoe je iemand aan moet kijken dan
Loensende vrouwenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bij nader inzien lijkt het mij maar irritant. Net zo als een loensend oog. Geen idee hoe je iemand aan moet kijken dan
Bowie heeft volgens mij geen verschillende kleuren. Maar een verkleefde pupil door een infectie/ongelukje. Net zoals Frank of Ronald de boer heeftquote:
Je was zeker op zoek naar dat japanse oogballikken gebeurenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bowie heeft volgens mij geen verschillende kleuren. Maar een verkleefde pupil door een infectie/ongelukje. Net zoals Frank of Ronald de boer heeft
Oh okquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon normaal recht.
Persoon in kwestie vindt het zelf vaak al niet leuk dat ze het heeft.
En ja ik kan het weten.
Scheel kijken is prima op te lossen met opereren. Een lui oog helaas niet. Als ik heel moe ben dan gaat mijn luie oog automatisch een beetje scheel.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oh ok![]()
Maar loensend oog is toch vaak prima te opereren?
Oh ok. Vandaar zeker ook dat dieptegedoe waar je het laatst over hadquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Scheel kijken is prima op te lossen met opereren. Een lui oog helaas niet. Als ik heel moe ben dan gaat mijn luie oog automatisch een beetje scheel.
Waarom zou je dat doenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oh ok![]()
Maar loensend oog is toch vaak prima te opereren?
Jups ik heb een min en een plus oog. Kijk iemand altijd maar aan met 1 oog. Sorry daarvoorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oh ok. Vandaar zeker ook dat dieptegedoe waar je het laatst over had
Ik vind het lastigquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen
Dit is toch fucking sexy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat het ten eerste vet onhandig is om te hebben. Je beeld vorming raakt er door in de war. Daarnaast word je je hele jeugd uitgescholden voor schele.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen
Dit is toch fucking sexy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Totdat de pesters erachterkomen dat je stiekem een schoonheidsideaal bezitquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat het ten eerste vet onhandig is om te hebben. Je beeld vorming raakt er door in de war. Daarnaast word je je hele jeugd uitgescholden voor schele.
Rood haarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Totdat de pesters erachterkomen dat je stiekem een schoonheidsideaal bezit
Da's altijd met dat soort dingen.
Net zoals vrouwen met rood haar
Ik zou graag normale ogen willen hebben. Zou een boel jeugdtrauma's hebben gescheeld.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het kwaad is dan al geschied.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarom zijn dat soort vrouwen ook vaak wel leuk, omdat ze niet arrogant zijn...quote:
Onzekerheid kan behoorlijk blijven, lekker of niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarom zijn dat soort vrouwen ook vaak wel leuk, omdat ze niet arrogant zijn...
Ze worden juist op latere leeftijd zelfverzekerder en behandelen anderen (door hun verleden) ook met meer respect terwijl ze fucking lekker zijn
Terwijl de meeste vrouwen die van kinds af aan al lekker waren, arrogant zijn geworden en gewoon niet leuk zijn in de omgang op latere leeftijd...
Stenders
Klopt, maar je moet die hebben die eroverheen gegroeid zijnquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:18 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Onzekerheid kan behoorlijk blijven, lekker of niet.
Idd...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:18 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Pics.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd...
Heeft heel lang geduurd voordat ik mijn ogen geaccepteerd zoals ze zijn. Er zit door al die operaties toch wel een litteken in mijn oog. Waar ik altijd veel vragen over kreeg.
Nu vind ik mijn ogen zelfs mooi
Je kunt op mijn fb foto's bewonderen Pino.quote:
Luister je gezellig naar die Qutzender?quote:
Eens.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:18 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Dat klopt wel weerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:23 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Niet iedereen word er onzeker van.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Luister je gezellig naar die Qutzender?
Ja.quote:
Wij hebben lekker Stendersquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:25 schreef Bronson het volgende:
[..]
[..]
Ja.![]()
Best leuk, al die foute nummers.
Nu nog wat meer vetjes en een paar jaar ouder wordenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb echt niet meer vet nodig hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu nog wat meer vetjes en een paar jaar ouder worden
Stenders heeft geen BoomBoom, Aquarius, Never Alone, U Can't touch this en Children of the NIght.quote:
Als jij een paar jaar jonger gaat wordenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu nog wat meer vetjes en een paar jaar ouder worden
Beter planquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als jij een paar jaar jonger gaat worden
Er word wel bezorgd in jouw omgeving? Ik wacht al sinds dinsdag op een pakketje.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Pff de pakketjesman komt pas na half 5. Ik wil mijn schoenen!
Meisje toch.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:30 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Er word wel bezorgd in jouw omgeving? Ik wacht al sinds dinsdag op een pakketje.
Wel foto's hequote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Pff de pakketjesman komt pas na half 5. Ik wil mijn schoenen!
Gelukkig. Anders ging ik hem voor je halen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:32 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
Nee, dus ik heb geduld Snapte ook wel dat ze gingen staken.
NOOITquote:
Discreet verpakt pakketje uit Hulstquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:32 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Nee, dus ik heb geduldSnapte ook wel dat ze gingen staken.
Jij mag mijn laarsjes zien, als ik jouw kat mag zien...quote:
Lekkere plaatquote:
Uit Hulst?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Discreet verpakt pakketje uit Hulst?
Laarzen voor een poes?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij mag mijn laarsjes zien, als ik jouw kat mag zien...
Ik ben pakketchauffeur geweest in m'n studententijd.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben pakketchauffeur geweest in m'n studententijd.
Die discreet verpakte pakketjes uit hulst waren van de Pabo
Dildo's/sexy lingerie enzoDat moeder open deed en het kindje zei: "Wat zit daar in mamma?"
reactie moeder: "Nee dit is voor mamma"...
En dan mijn kop op zo'n moment naar haar toerood sloeg vaak op hun kaken
Ja, dat laatste is best jammer. Een paar jaar pauze zou niet eens zo slecht zijnquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb echt niet meer vet nodig hoor
Die paar jaar ouder kan ik helaas niks aan doengaat vanzelf, alleen ga jij op hetzelfde tempo mee
Dealquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Laarzen voor een poes?
Oke dat doe ik wel
Dat wordt em niet...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als jij een paar jaar jonger gaat worden
Zelfde ervaring.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben pakketchauffeur geweest in m'n studententijd.
Die discreet verpakte pakketjes uit hulst waren van de Pabo
Dildo's/sexy lingerie enzoDat moeder open deed en het kindje zei: "Wat zit daar in mamma?"
reactie moeder: "Nee dit is voor mamma"...
En dan mijn kop op zo'n moment naar haar toerood sloeg vaak op hun kaken
Kunnen idd net zo goed condooms zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Een pakketje van bol is tegenwoordig meer giswerk voor de bezorger.
of purschuim.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kunnen idd net zo goed condooms zijn.
Daar maakte wij op de basisschool van: sex op de fiets, lekker zonder zadel.quote:
Nice.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar maakte wij op de basisschool van: sex op de fiets, lekker zonder zadel.
Wij zaten in groep 7
Seks op de fiets zongen wij ookquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij zaten in groep 7
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij zaten in groep 7
Ik word altijd spontaan verliefd op iedereen van dit soort platenquote:
Idem hierquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik word altijd spontaan verliefd op iedereen van dit soort platen![]()
Hoi SC. Half vijf station Den Haag?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik word altijd spontaan verliefd op iedereen van dit soort platen![]()
Doe maar Zoeterminder, is wat praktischerquote:
Wat heb je aan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doe maar Zoeterminder, is wat praktischer
Als jullie beiden 4 euro betalen ben ik er ook bijquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doe maar Zoeterminder, is wat praktischer
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als jullie beiden 4 euro betalen ben ik er ook bij
Nou wordt het heel interessantquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als jullie beiden 4 euro betalen ben ik er ook bij
Spannend.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou wordt het heel interessant
Ik kom gekleed hoor, maar alles kan altijd uit Bronson
Het lijkt er wel op... En dat voor maar 4 euro!quote:
Vind er oprecht niks aan, zal vast MH wordenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:52 schreef alors het volgende:
Will.i.am echt de meest overrated artiest van het moment
Tuurlijk, want je eigen liedje verzinnen is tegenworodig heel moeilijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:53 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
Er zit iets in van een ander liedje.
Dit is te leuk om MH te wordenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind er oprecht niks aan, zal vast MH worden
Dat heet een samplequote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:53 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
Er zit iets in van een ander liedje.
Euh nee, wordt al een aantal weken gedraaid.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind er oprecht niks aan, zal vast MH worden
Doe jij heel ruw of juist teder?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op... En dat voor maar 4 euro!
We moeten elkaar wel een airbox geven dan ook als ze op d'r knietjes zit
Ik ben van het tedere gebeurenquote:
Nee, dit ga ik zelfs met speed of xtc niet tof vinden denk ikquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit is te leuk om MH te worden
[..]
Nog nooit gehoord! En beterquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Euh nee, wordt al een aantal weken gedraaid.
Geen geluid hierquote:
Ik gok dat ik 3 wijntjes nodig heb en een dansgelegenheid.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dit ga ik zelfs met speed of xtc niet tof vinden denk ik
Ik denk ienimini ook wel. Al kan ik af en toe wel wat overijverig worden. Alvast sorry daarvoor.quote:
Fixedquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gok dat ik 3 wlijntjes nodig heb en een dansgelegenheid.
We verzinnen wel watquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:56 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik denk ienimini ook wel. Al kan ik af en toe wel wat overijverig worden. Alvast sorry daarvoor.
Zolang ik niet in de trein zit, blijft het lekker bij verzinnenquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Er loopt een vreemde man in huis met een boormachine...
Post jij even een bazenplaat andersquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen geluid hier
Maar deze plaat is bijvoorbeeld ook gebaseerd op een geniale sample
En een goede plaat ook:
Wat dat maar waar!quote:
Held Piñoquote:
Iddquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Post jij even een bazenplaat anders![]()
Inderdaad, zowel sample als nummer
I feel you broquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Helaas ben ik veel te blank om echt uit m'n dak te gaan op dat nummer
Je komt wel vaak bij de garage... Heeft dat een bepaalde reden?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:09 schreef minthy het volgende:
Flauwerds bij m'n garage... Er zit een bijgeluid in de motor, of ik het geluid even wou beschrijven. Hoe?!![]()
Dieseltje nadoen?
Ze heeft een beurt nodig.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je komt wel vaak bij de garage... Heeft dat een bepaalde reden?
Al maanden niet meer geweest, met m'n vorige auto stond ik er soms tweemaal per week. Je bouwt toch een band op met die rascalsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Franse autoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met deze auto ben ik er nog maar twee keer geweestquote:
Ik maak maar een garpjequote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Met deze auto ben ik er nog maar twee keer geweest
maakt niet uit, fysiek connecten we als stukjes legoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Euw![]()
We communiceren slecht de laatste tijd
Mentaal misschien, fysiek juist nietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
maakt niet uit, fysiek connecten we als stukjes lego
Naked & Famous-klonenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:17 schreef alors het volgende:
Wat een neppe lui zijn dit toch, en dan ook nog Stenders 3 keer afzeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |