Joe! Ik neem wel weer een sinaasappel meequote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je weet me te vinden
In het midden van het podium, midden tussen het podium en de soundbooth, daar sta ik altijd met m'n pa
Uitstappen in Fryslânquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Joe! Ik neem wel weer een sinaasappel mee![]()
Al moet ik nog kijken of het echt doorgaat
Kom dan!quote:
Ik leg m'n bontkraagje alvast klaarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:10 schreef minthy het volgende:
SC's en Henken op festivals in Den Haag!!
Dat is natuurlijk een klacht an sich. Daarom spaar ik nu ook voor mijn rijbewijs. (het werd eens tijd)quote:
Dat gaat snelquote:
De meeste mannen denken alleen aan zichzelf en durven er gewoon geen goede lebber aan te gevenquote:
Autorijdenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een klacht an sich. Daarom spaar ik nu ook voor mijn rijbewijs. (het werd eens tijd)
Mannenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De meeste mannen denken alleen aan zichzelf en durven er gewoon geen goede lebber aan te geven
mannen
Maar SC is gelukkig een harde baas.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De meeste mannen denken alleen aan zichzelf en durven er gewoon geen goede lebber aan te geven
mannen
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
yeah ik heb mijn moeder overgehaald om bloemkool te gaan eten dit weekend
Dan neem je toch een eigen dixie mee?quote:
Meh Senseo. De perculator is veel beterderderquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
Mensen die dingen impliceren die ik nooit gezegd heb
Ik heb niet voor niks bijna een senseo aan pandapunten verzameld voor Minthy
Pandapuntenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
Mensen die dingen impliceren die ik nooit gezegd heb
Ik heb niet voor niks bijna een senseo aan pandapunten verzameld voor Minthy
Wil het niet vlotten?quote:
Niet weten dat Luun eigendom is van Pinobaasquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[..]
* SilentChaos Checkt fobo
[ afbeelding ]
Filterkoffiequote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Meh Senseo. De perculator is veel beterderder
Niet weten dat ik veel grotere voeten heb dan Pinoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet weten dat Luun eigendom is van Pinobaas
Och, mag niet mekkeren. Toch doe ik het, want mekkerenquote:
Groter is niet altijd beter.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet weten dat ik veel grotere voeten heb dan Pino
Hoe komen de voeten in dit verhaal terecht?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wanneer gingen ze ook alweer trouwen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Trouwenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wanneer gingen ze ook alweer trouwen?
Dan moet je ook nog maar net weten wat je met al die rijkdom moet doenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Iets met andere lange lichaamsdelen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe komen de voeten in dit verhaal terecht?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop spoedig, ik wil met hun kindjes door de wei huppelenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wanneer gingen ze ook alweer trouwen?
Met de kamerplant?quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop spoedig, ik wil met hun kindjes door de wei huppelen
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop spoedig, ik wil met hun kindjes door de wei huppelen
En ook Lunapakjesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Mini-Pino pakjes maken voor de kleine schattige Pino kindertjes
Maar natuurlijk!quote:
Wil jij dat doen? Ik ben beter in het andere naaienquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Mini-Pino pakjes maken voor de kleine schattige Pino kindertjes
Komt voor elkaar!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil jij dat doen? Ik ben beter in het andere naaien![]()
Beetje "Sound of music-stijl", maar dan zonder Hitler erbij. Dat vond ik een lul.
Moeten de pakjes dan ook met zo'n kitcherige print?quote:
quote:
Foei, geen idee... Ik wil als nanny niet al teveel invloed hebben op de kinderen, dat is meer iets voor de oudersquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moeten de pakjes dan ook met zo'n kitcherige print?
"Ik wil net zulke grote tieten als tante minthy later"quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Foei, geen idee... Ik wil als nanny niet al teveel invloed hebben op de kinderen, dat is meer iets voor de ouders
Hoor ik net Boys Boys Boys op de radio terwijl ik dit leesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Ik wil net zulke grote tieten als tante minthy later"
Dat gun je je ergste vijand nog niet, alleen een tettenfetisjistquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
*proest*quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Hoor ik net Boys Boys Boys op de radio terwijl ik dit lees
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |