Joe! Ik neem wel weer een sinaasappel meequote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je weet me te vinden
In het midden van het podium, midden tussen het podium en de soundbooth, daar sta ik altijd met m'n pa
Uitstappen in Fryslânquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Joe! Ik neem wel weer een sinaasappel mee![]()
Al moet ik nog kijken of het echt doorgaat
Kom dan!quote:
Ik leg m'n bontkraagje alvast klaarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:10 schreef minthy het volgende:
SC's en Henken op festivals in Den Haag!!
Dat is natuurlijk een klacht an sich. Daarom spaar ik nu ook voor mijn rijbewijs. (het werd eens tijd)quote:
Dat gaat snelquote:
De meeste mannen denken alleen aan zichzelf en durven er gewoon geen goede lebber aan te gevenquote:
Autorijdenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een klacht an sich. Daarom spaar ik nu ook voor mijn rijbewijs. (het werd eens tijd)
Mannenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De meeste mannen denken alleen aan zichzelf en durven er gewoon geen goede lebber aan te geven
mannen
Maar SC is gelukkig een harde baas.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De meeste mannen denken alleen aan zichzelf en durven er gewoon geen goede lebber aan te geven
mannen
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
yeah ik heb mijn moeder overgehaald om bloemkool te gaan eten dit weekend
Dan neem je toch een eigen dixie mee?quote:
Meh Senseo. De perculator is veel beterderderquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
Mensen die dingen impliceren die ik nooit gezegd heb
Ik heb niet voor niks bijna een senseo aan pandapunten verzameld voor Minthy
Pandapuntenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
Mensen die dingen impliceren die ik nooit gezegd heb
Ik heb niet voor niks bijna een senseo aan pandapunten verzameld voor Minthy
Wil het niet vlotten?quote:
Niet weten dat Luun eigendom is van Pinobaasquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[..]
* SilentChaos Checkt fobo
[ afbeelding ]
Filterkoffiequote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Meh Senseo. De perculator is veel beterderder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |